Friday, Feb 16, 2018

صفحه نخست » مدل سابق مجله "پلی بوی" که با ترامپ رابطه داشت

یورونیوز - یک مدل سابق مجله «پلی بوی» می گوید با دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا رابطه داشته است.

به گزارش نشریه «نیویورکر» دونالد ترامپ و اطرافیان او تلاشهایی برای پنهان نگه داشتن این رابطه انجام داده اند. از جمله این اقدامات می توان به برگزاری ملاقاتهای مخفیانه، تلاش برای پرداخت حق السکوت و دستیابی به توافقات حقوقی اشاره کرد.

کرن مک دوگال، یک مدل سابق مجله «پلی بوی» است که در متنی هشت صفحه ای مدعی رابطه ای ۹ ماهه با دونالد ترامپ شده است.

karenMD3.jpgkarenMD4.jpgبه گفته این مدل ۴۶ ساله دونالد ترامپ به طور خاص نسبت به عدم به جا ماندن اثری از رابطه شان حساس بوده است. او به طور مشخص به تلاش دونالد ترامپ برای عدم خرید بلیط هواپیما برای او اشاره کرده است. این مدل سابق «پلی بوی» می گوید دونالد ترامپ هزینه بلیط ها را پس از خرید به وی بازپرداخت می کرده است.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

رئیس جمهوری آمریکا برقراری رابطه با کرن مک دوگال را تکذیب کرده است. به گزارش شبکه «ان بی سی» سخنگوی کاخ سفید در این مورد اظهار داشته است: «این یک ماجرای قدیمی و بخش دیگری از اخبار جعلی است. رئیس جمهوری می گوید هرگز با مک دوگال رابطه نداشته است.»

karenMD0.jpgهفته نامه «نیویورکر» در حالی ادعاهای کرن مک دوگال را منتشر کرده است که مایکل کوهن، وکیل دونالد ترامپ دو روز پیش پرداخت مبلغ ۱۳۰ هزار دلار به استورمی دنیلز، هنرپیشه فیلمهای پورنو را تائید کرده بود. استورمی دنیلز ادعا کرده که با دونالد ترامپ در سال ۲۰۰۶ میلادی رابطه جنسی داشته است.

مایکل کوهن تاکید کرده که دونالد ترامپ با استورمی دنیلز رابطه نداشته است و او از منابع مالی شخصی خود تصمیم به پرداخت ۱۳۰ هزار دلار به این هنرپیشه فیلمهای پورنو گرفته است.

به گفته کرن مک دوگال رابطه او با دونالد ترامپ در ماه آوریل سال ۲۰۰۷ خاتمه یافت. دوستان کرن مک دوگال دلیل اتمام این رابطه را توهین دونالد ترامپ به مادر این مدل سابق «پلی بوی» و اظهارات نژادپرستانه و توهین آمیز درباره یکی از دوستان وی اعلام کرده اند.

karenMD1.jpg

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy