Tuesday, Feb 20, 2018

صفحه نخست » آقای جمهوری اسلامی! اول آب دماغ ات را بالا بکش!؛ ف. م. سخن

129F8AF6-A9DA-4E56-B79D-A98A69D32235.jpegسقوط پرواز تهران-یاسوج، غیر از مسائل و مشکلات مربوط به هواپیمایی کشور، نکته ی دیگری که به عیان نشان می دهد، بی عرضگی و بی دست و پایی کل حکومت اسلامی ست. حکومتی که داعیه فتح واشینگتن و تبدیل آن به طویله دارد، حکومتی که می خواهد اسراییل را از روی زمین محو کند، حکومتی که قدرت های بزرگ جهانی را از سلاح مهیبی می ترساند که حتی امریکا فاقد آن است، عرضه ی یافتن یک «هواپیمای ساقط شده»ی متعلق به خودش را ندارد.

چند سال پیش از فروپاشی شوروی، در مجله ی علوم فلسفی و اجتماعی که در این کشور منتشر می شد، مطلبی از طرف ژنرال های روس منتشر شده بود که خبر از ساختن سلاحی مهیب و دهشتناک می داد که قاعدتا جهان غرب باید از آن می ترسید. تهدید روس ها هم از نوع تهدید جمهوری اسلامی با جملات بدون فاعل و مجهول بود.

چندی نگذشت که شوروی مانند یک تکه کاغذ، مچاله شد و نه از آن سلاح مهیب خبری شد و نه از ژنرال هایی که در میدان مبارزه با امپریالیسم دنبال همآورد می گشتند.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

سقوط هواپیمای آسمان به ما و به باورکنندگان به شعارهای حکومت اسلامی نشان داد که این حکومت عرضه ی بالا کشیدن آب دماغ خود را هم ندارد چه برسد به طویله کردن کاخ سفید!

پیدا کردن یک هواپیمای «احتمالا» «سقوط کرده» در یک محدوده ی جغرافیایی تنگ و بسته، با انواع و اقسام وسایل و ابزار آلات رادیویی و ماهواره ای، به کمک «سپاه پر طمطراق پاسداران» و «بسیج سرکوبگر» و «ارتش بی یال و اشکم و کوپال» اندک اندک از حالت تراژیک به حالت کمدی تراژیک در آمده و باید شک کرد که اصولا، هواپیما ساقط شده، و یا مثلا در جایی دور افتاده در حاشیه خلیج فارس بر زمین نشسته است!

در اینجا باید گفت که آقای جمهوری اسلامی، اول آب دماغ ات را بالا بکش، بعد به فکر طویله کردن دنیا بیفت!

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy