Tuesday, Mar 13, 2018

صفحه نخست » شش جوان بریتانیایی به جرم حمله به یک پناهجوی ایرانی زندانی شدند

UK2_031318.jpgایران اینترنشنال، شش جوان بریتانیایی به جرم حمله و وارد آوردن صدمات جسمانی شدید به «رِکِر احمد»، پناهجوی کُرد ایرانی، در جنوب لندن، هر کدام به ۴ سال زندان محکوم شدند.

به گزارش روزنامه محلی منطقه‌ کرویدن در جنوب لندن، به‌نام «کرویدون ادورتایزر» (Croydon Advertiser)، حمله این شش جوان به رکار احمد ۱۷ساله در منطقه کرویدون در سال گذشته، موجب شکستگی ستون فقرات و خونریزی مغزی او شد. او تا ماه‌ها در بیمارستان بستری بود.

دادگاه عالی کرویدون، کورت کیلیک، جرج والدر، بن هرمان، جرج جفری، جیمز نویس، لیام نیلان را هرکدام به ۵۰ ماه زندان محکوم کرده است.

براساس اعلام پلیس کرویدون، بیش از ۲۰ نفر از جوانان محله‌ای که رکر احمد در آن زندگی می‌کرده است، در جریان حمله‌ای وحشیانه به قصد کشتن او، در ماه مارس گذشته، شرکت داشته‌اند. سن متوسط این مهاجمان ۱۸ تا ۲۱ سال بوده است.

rekerahmed222556.jpgسال گذشته، نمایندگان پارلمان بریتانیا ضمن محکوم کردن این حادثه، از مقامات قضایی کشور خواسته بودند تا اشد مجازات را برای عاملان آن در نظر بگیرند.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

رکر احمد، در جریان دادرسی به قاضی دادگاه گفته است که او پس از این حادثه، قصد خودکشی داشته است و هنوز کابوس آن شب‌ها در خواب به سراغش می‌آید و دچار بی‌خوابی می‌شود.

گزارش تلویزیونی سال پیش بعد از ضرب شتم رِکِر احمد:

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy