Thursday, Mar 15, 2018

صفحه نخست » بیانیه تند احمدی‌نژاد در پی زندانی شدن حمید بقایی

Ahmadinejad_Baghaei.jpgدولت بهار - محمود احمدی نژاد امروز چهارشنبه ۹۶/۱۲/۲۳، در بیانیه ای با اشاره به بازداشت و اسارت آقای حمید بقایی، تصریح کرد که مسئولیت سلامت و امنیت ایشان و همه زندانیان و آزادیخواهان و عدالت‌طلبان، برعهده مقامات کشور و بخصوص مقامات قضایی است.


به گزارش دولت بهار، متن این بیانیه به شرح زیر است:

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر واجعلنا من خیر انصاره و اعوانه والمستشهدین بین یدیه

ملت بزرگ و شریف ایران؛
سلام و درود خداوند بر شما و همه موحدان و آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان.

مستحضر شدید که در پی چند ماه اجرای یک نمایش سخیف، شرم‌آور و طولانی تحت عنوان دادرسی، بالاخره فرزندی پاک، مومن، فداکار، انقلابی، شجاع، خدوم، آزادی خواه، عدالت طلب و جوانمرد، ضد استعمار و ضد استبداد از ملت ایران را در آستانه نوروز و بهار به بند کشیدند. از مهرماه و قبل از شروع رسیدگی فرمایشی، گفته بودند که در پایان اسفند ماه جناب آقای بقایی را دستگیر و زندانی خواهند کرد. حکم از قبل صادر شده بود. ظاهراً این یک قطعه از یک نقشه بزرگ علیه ملت است که گام به گام عملیاتی می‌شود.

درباره این ظلم بزرگ و مظالمی که امروز بر ملت بزرگ و فرزندان شجاع، آزادی‌خواه و عدالت طلب او می‌رود نکاتی را جهت مزید استحضار به عرض می‌رساند.

۱- دستگاه قضایی که باید حافظ حقوق ملت و مجری عدالت باشد در بدترین شرایط تاریخ خود به سر می‌برد. اجزاء اصلی آن منصوب و مطیع رییس فاقد صلاحیت قانونی آن هستند و استقلال قاضی عملاً از بین رفته است. مقامات ارشد آن دستگاه با نگاه سیاسی، همه قوانین و حتی مقرراتی که خودشان وضع کرده اند و شرف قضایی و بالاتر از آن شرف انسانی را آشکارا زیر پا می‌گذارند. در حالی که خودشان از متهمان درجه یک فساد هستند، به دروغ مدعی مبارزه با فساد هم شده‌اند.

۲- با اهداف و انگیزه های سیاسی، با هر کس که مزاحم منافع نامشروع خود تشخیص دهند به راحتی برخورد می‌کنند و بی‌نیاز از ارائه مستند قانونی ادعاهای واهی خود را به عنوان سند ، منظور و مردم را محکوم و زندانی می‌کنند. هیچ مرجعی نیز برای شکایت مردم از ظلم آن‌ها وجود ندارد.

۳- عناصر حاکم بر دستگاه‌های حکومتی، آشکارا از مسیر ملت جدا شده اند و به جای خدمتگزاری و دفاع از حقوق ملت و تلاش برای پیشرفت کشور، به دنبال توسعه و تثبیت سلطه خود بر کشور و مردم و منابع ثروت ملت اند. در این موضوع ، چپ و راست و همه جناح‌ها متحد ، شریک و همسو هستند.

۴- تصور می‌کنند با دستگیری شیرمردانی مثل آقای بقایی و با سرکوب و به اسارت درآوردن مردان و زنان و جوانان شجاع و مومن، هیمنۀ دروغین و دوام قدرت اهریمنی آنان تضمین خواهد شد. اشتباه می‌کنند، آنان با یک ملت بزرگ، آگاه، عدالت طلب و آزادی‌خواه و شجاع مواجهند. آنها با ادامه این روند باید به دنبال یک زندان با گنجایش ۸۰ میلیون نفر باشند.

۵- "پیشانی سفیدان فساد" ، اصرار دارند با سوءاستفاده از قدرت نامشروع قضایی‌شان و قدرت نظامی و امنیتی و رسانه‌ای، دولت های پاک نهم و دهم را در انظار مردم متهم نمایند.
ایران پر از بقایی ها است و تک‌تک جوانان و مردان و زنان این سرزمین، قهرمان مبارزه با استعمار و استبداد و از پیشگامان آزادی‌خواهی و عدالت‌طلبی هستند.

۶- عجیب نیست که در ماجرای برخورد سیاسی، ظالمانه و ناجوانمردانه با آقای بقایی و دیگر جوانان و مردم عزیز، نظام سلطه و به ویژه رسانه استعمار پیر ، آشکارا در جانب ستمگران و مقابل ملت ایستاده اند.

۷- آقای بقایی به دلیل صلابت در برابر ظلم ، از بدو دستگیری و اسارت ، اعتصاب غذا کرده است. اینجانب به صراحت اعلام می‌کنم که مسئولیت سلامت و امنیت ایشان و همه زندانیان و آزادی‌خواهان و عدالت‌طلبان برعهده مقامات کشور ، به خصوص مقامات قضایی است.

۸- عجیب آنجا است، در نظمی که برای انسانها هیچ حقی قائل نیست و در حالی که جان و مال و آبروی مردم را بازیچه و قربانی اهداف پست و دنیاطلبانه خود می‌سازند، مستکبرانه و به طور یک طرفه و دائماً انتظار تبعیت واحترام گذاری و بالاتر از آن ، انتظار حمایت نیز دارند.
تردید ندارم که به فضل الهی و به زودی ، بقایی و بقایی ها با سربلندی به آغوش ملت باز خواهند گشت و ستمگران از این ظلم و ستم خود سخت پشیمان و یقیناً در پیشگاه ملت محاکمه خواهند شد.

ای امام زمان(ع)، ای مولا و سرور ما!
خود شاهدید در نظامی که به نام شما و برای اجرای عدالت برپا شده است، بردن نام مبارکتان و پافشاری بر عدالت و حقوق ملت ، به جرمی نابخشودنی تبدیل شده است.

کسانی که به ترتیباتی و خارج از اراده ملت بر مراکز قدرت مسلط شده‌اند، از عدالت طلبان، خادمان ملت و عاشقان و یاران شما و در واقع از ملت بزرگ با شدیدترین شکل انتقام می‌کشند.

شاهدید در نظامی که باید مظهر عدالت، پاکی و مهربانی باشد، هیچ مرجعی برای تظلم و شکایت از ستم دستگاه‌های حکومتی در برابر مردم وجود ندارد. مقامات ارشد با هم‌اند و شما، مردم و خدا را فراموش کرده‌اند و یک جانبه مشغول ثروت‌اندوزی و بازی‌های کثیف قدرت شده‌ اند.

ای مولا و ای صاحب ما! تو خود همچنان حافظ و پشتیبان و راهنمای ملت ما باش.

ای خدای مهربان، ای قادر بی همتا!
تو خود بر شرایطی که بر مردم مظلوم ما می‌رود شاهد و ناظری. خود از فشارها و شرایط سختی که بر ملت تحمیل شده است آگاهی. شاهدی که ما با حمایت مردم عزیز ، بیش از ده سال شبانه‌روز و بی منت تلاش کردیم تا شرایط و وضع مدیریت کشور به نفع مردم و آرمانهای انقلاب اصلاح شود. شاهدی که برای رضای تو، در این راه هرگونه بی‌حرمتی و هجمه، تهمت و افترا را به جان خریده و پس از آن و در این پنج سال اخیر نیز هر نوع فشاری را تحمل کرده‌ایم. خود شاهدی که راه‌ها و سنگ‌ها را بسته، فرصت ها را از بین برده و عناصر خودخواه، دنیاطلب و پست را رها ساخته و بر مقدرات ملت و کشور حاکم کرده‌اند.

ای خدای بخشاینده مهربان! اگر در انجام وظیفه ، قصور یا کوتاهی کرده‌ایم یا نادانسته موجب تحکیم قدرت عناصر ناصالح شده‌ایم و یا از سوءاستفاده آنان از تلاش‌های صادقانه ما برای خدمت به مردم و عمران کشور در جهت توسعه دایره نفوذشان، غفلت کرده‌ایم، از پیشگاه تو عذرخواهی می‌کنیم. تو خود به بزرگی خودت از ما بگذر و توفیق خدمت و اصلاح‌گری به ملت بزرگ عنایت فرما.

ای خدای بزرگ! ظلم و ستم را به دلیل غفلت‌ها و گناهان بر ملت ما و دیگر ملت ها مپسند و آنان را از بند اسارت فرومایگان و خودپرستان برهان.

ای خدای بزرگ، ای عزیز بی‌همتا! تو بهترین یاوری، تردید ندارم که از مظلومین حمایت و خواست ملت را جاری خواهی کرد. تو خود ملت بزرگ را در عبور از این عقبه سرنوشت‌ساز یاور و راهنما باش. آمین

خادم ملت ایران
محمود احمدی‌نژاد

۹۶/۱۲/۲۳

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy