شنبه 21 شهریور 1383

ترور کنیم تا مورد تجاوز قرار نگیریم (قسمت 4)


نطق جدید ستاره شهیر شرق با عنوان خدا عمر دوباره داد تا 24 ساعت دیگر به روز می شود. ضمنا از دوستان اورکات دعوت می شود در کامیونیتی حسنی در این سایت عضو شوند.
abbasi-hassan.gif
قرار بود این نوشته ها در چند روز تمام شود، ولی واقعیت این است که برای من هیچ چیز در حال حاضر لذتبخش تر از حاشه نویسی در مورد سخنان عباسی نیست

حسن عباسی، دیپلمه که مدتی مشاور رحیم صفوی بوده و در سفارت سابق آمریکا، مدتی برای دختران و پسران جوانی که بیکار بودند در مورد مسائل جنسی و سیاسی سخنرانی می کرد، در خرداد سال جاری یک سخنرانی انجام داد که این سخنرانی باعث شد از سپاه پاسداران بدلیل مشکلات روانی اخراج و از سوی صدا و سیما تصویرش ممنوع اعلام شود. من برای آگاهی از حقایق و توجه بیشتر مردم ایران به طنز این سخنرانی را در اینجا آورده ام و در ضمن آن توضیحاتی هم داده ام.


حسن عباسی در ادامه سخنانش می گوید:

دکترینال شرف و افتخار
من این افتخار را داشته ام که به لیبرالیزم شما حمله کنم(1). امروز این افتخار را دارم که بگویم جبهه کفر و دشمنان خدا و مسلمانان اگر می شود کاری کرد که این جبهه به ترور و وحشت و هراس بیفتد، این تروریسم مقدس است(2). بروید فردا بنویسید عباسی تئوریسین خشونت(3). تئوریسین تروریسم مقدس، این تروریسم مقدس است. امروز نیست که ما این حرف را می زنیم. حزب الله لبنان تربیت شده همین دستها(4) است. خوب دقت کنید! آقای خاتمی این خشونت نیست، عملکرد گفتگوی تمدنهای توست که جلوی عملکرد حزب الله لبنان را می گیرد(5). این دستها را می بینی! حزب الله لبنان، حماس و جهاد اسلامی را همین دستها تربیت کرده است(6).... ما باز هم این توانایی را داریم که بازهم در همین جا امثال این جوانان را تربیت کنیم و توی دهن استکبار بزنیم( تکبیر حضار). تکلیف جنابعالی به عنوان یک روحانی با مساله جهاد چیست؟ شده یک بار در مورد جهاد یک سخنرانی کنی؟ کتب علیکم القتال... خشونت هست یا نه؟(7) و قاتلوهم حتی لایکون فتنه... خشونت هست یا نه؟ تکلیف ما با شما چیه آقای خاتمی؟ رئیس شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی! خشونت تا کجا بد است؟ این اسلام که شما می گویید دین صلح و صفا و صمیمیت است چقدر آیه جهاد و شهادت دارد؟ مگر یکی از ده فرع دین اش جهاد نیست؟.... این که دیگران را در داخل مرزها منتسب به خشونت و در خارج مرزها منتسب به تروریسم کنید، ذره ای از مسوولیت ما در پاسخ دهی به خدا و ائمه و بخصوص به خون جوانان ما که دارد در سرزمین های فلسطین و عراق و افغانستان ریخته می شود، نمی کاهد....
در خطبه 27 نهج البلاغه آمده است: جهاد دری است از درهای بهشت... در ادامه آن آمده است: سوگند به خدا ذلیل نشد مگر کسی که در خانه خودش با دشمن جنگید. عراق را ببینید! ذلیل است. زن و دخترشان دست آمریکایی ها و 38 کشور دیگر است(8). 38 کشور دست ناموس عراقی ها را می گیرند و می برند و مرد عراقی نمی تواند صدایش دربیاید...
تا کجا خشونت منفی است؟ تا کی ما باید دموکراسی سق بزنیم و حقوق بشر بنوشیم و جامعه مدنی دید بزنیم؟(9) و استخوان در گلو و خار در چشم کشتاری که از مسلمانان دارد صورت می گیرد تحمل کنیم؟ فردا سراغ ما نمی آیند؟ علنی اعلام کردند که می آیند.Operation of Freedom (اوپه ریشن آو فیریدام) می آید تا ایران را آزاد کند. جوان شان این تی شرت را امروز در خیابان های لاس و گاس می پوشد، توی دیترویت، توی شیکاگو، توی جکسون ویل، توی میامی( با تلفظ غلط) همه این تی شرت را می پوشند و افتخار می کنند که رهبرانش دارند می روند اصلاحات بیاورند به ایران و منطقه و کانون هدف اصلی شان ایران است(10) نه کشورهای دیگر. حربه اصلی ما جهاد است و جهاد ما را دارند کند می کنند(11). در داخل به بهانه خشونت و در خارج به بهانه تروریسم. افتخار می کنم که آن تروریست خارج از کشور یعنی حزب الله لبنان تربیت شده دست ماست..... اگر می شود در جبهه کفر و بر دشمنان خدا رعشه انداخت و آنها را لرزاند این افتخار ماست، ما به این تروریسم افتخار می کنیم.
در عراق چه می گذرد؟ 38 کشور در عراق نیرو دارند... دویست هزار نیرو دارند، آمارهای رسمی می گوید دوازده هزار کشته(12)، اما آمارهای غیر رسمی می گوید که سی هزار کشته از غیرنظامیان برزمین مانده.... آن مسیحیتی که قرار بود این طرف صورتش سیلی بزنی آن ور صورتش را بیاورد جلو(13)، تانکهایش امروز در کربلا و نجف راه می روند، تانک های مسیحیت. روی بازوانشان آرم جنگ های صلیبی هزار سال پیش است(14). گفت و گوی تمدنها با تانک. آن یهودی مظلومی که می گفتند، می بینید که هر شب در تلویزیون دارد فلسطینی را خانه خراب می کند. هر روز چهار خانه روی سر فلسطینی خراب می شود، این جوری پیش برود تا پنج سال دیگر هیچ فلسطینی باقی نمی ماند(15).
و آن مدرنیته ای که روشنفکران بخصوص رئیس جمهور با اسمی که از آمبرتو آکو( با تلفظ غلط) می برد، آیا پاسخگوست که مدرنیته 185 میلیون کشته در 80 سال در سه جنگ جهانی(16) روی دست بشریت گذاشت؟ این حرف من نیست، حرف برژینسکی است. در جنگ اول و دوم و سوم آیا یک طرف جنگ جهانی دین بود؟ یا تفکر ناسیونالیسم و سوسیالیزم و لیبرالیزم؟ اینها ایدئولوژی های مدرن اند. جریان روشنفکری ما، یک صندلی اینجا برایش بگذارید، تریبونش هم هست... پاسخ بده!(17) اگر راست می گویی و مدرنیته برای بشریت رستگاری و فلاح می آورد چرا فقط در جنگ جهانی دوم 52 میلیون کشته روی دست بشریت گذاشت؟ آن مسیحیت مظلوم، آن یهودیت مظلوم و این مدرنیته مظلوم از سه جهت تیغ کشیدند و اسلام مظلوم را به خشونت متهم می کنند.
قضاوت تاریخ در مورد ما چه خواهد بود؟ روزی که در خیابانهای تهران تانک راندند، زندانهای ابوغریب در کنار تهران(18) درست کردند و به شرافت ما حمله کردند، آن روز می خواهید بگویید اشتباه کردیم؟

توضیحات:
1) یکی از مشکلات مهم کشور ما این است که برادران حزب الله در ایران شجاعت بین المللی دارند. مثلا اگر کسی در لندن به منافع انگلیس حمله کند، آدم شجاعی است، اما برادران حزب الله ما به سفارت انگلیس حمله می کنند و شجاعانه امپراطور پیر را نابود می کنند. یا با شجاعت تمام علیه اسرائیل شعار می دهند، یا با شجاعت تمام یک خبرنگار را زندانی می کنند و بیست نفری سر یک دانشجو می ریزند و شجاعانه او را کتک می زنند. افتخارات هم همینطور است. گروهی از این که در مقابل مجلسی که نیمی از اعضای آن تحت تعقیب قوه قضائیه هستند حمله کنند احساس افتخار می کنند.
2) نتیجه می گیریم که تروریسم بر دو نوع است، اگر ما ترور کنیم مقدس است و اگر ما را ترور کنند مقدس نیست. این یک اعتقاد قدیمی است و همزمان با اولین ترور تاریخ بوجود آمده است.
3) یکی از مشاغل پردرآمد در ایران این است که شما یک کاری بکنید که به عنوان تئوریسین یک چیزی شناخته شوید. بخصوص اگر بتوانید تئوریسین جریان راست شوید. فکر کنید یک گروه مهم در حکومت ایران هستند که قدرت دارند، پول دارند، ارتش دارند، مدیر دارند، وزیر و وکیل دارند، طرفدار هم دارند، ولی کسی نیست بگوید که نظرشان چیست. دنبال کسی می گردند که برای این قدرت و ثروت نظریه تولید کند. در این شرایط تئوریسین خشونت مورد نیاز است. تئوری ساده ای هم دارد.
تئوری خشونت: اگر کسی علیه اندیشه ما رفتار کرد ما او را با خشونت نابود می کنیم. آخر جان مادرتان! این نوع تئوری دادن کاری دارد؟ تئوری خشونت جز این چه می تواند باشد؟ بر اساس اطلاعاتی که در دست است بعد از این که آقای مصباح یزدی با چند سخنرانی در دفاع از خشونت و ترور موفق شد برای موسسه اش و دفترش در قم یک وام حسابی بگیرد، تئوریسین خشونت شدن مد شد و ادامه دارد.
4) از مقدمات گفته شده نتیجه می گیریم که: اولا حزب الله لبنان تروریست است، چون تربیت شده دست های استاد عباسی است. دوما: ایران سالها مدرسه تروریستی داشته و یکی از استادان آن هم همین استاد عباسی بوده است. سوما: تازه می قهمیم حماس و جهاد اسلامی و حزب الله لبنان چرا این همه در کارهایشان ناموفق بوده اند، چون لابد سیاست و روش آنها هم مثل همین آقای عباسی است. چهارما: آدم اگر قرار است تروریست هم باشد بهتر است تروریست موفقی باشد. نتیجه آخر اینکه: گاهی وقت ها در ایران آدمها تصمیم می گیرند رئیس باشند، فرق نمی کند رئیس یک توالت عمومی باشند یا رئیس بانک مرکزی.
5) به این جمله دقت کنید:« آقای خاتمی این خشونت نیست، عملکرد گفتگوی تمدنهای توست که جلوی عملکرد حزب الله لبنان را می گیرد.»
تحلیل روانشناسی: آقای عباسی( دیپلمه بیکار، معروف به دکترعباسی) اول جمله را که شروع کرد می خواست بگوید: آقای خاتمی! این خشونت نیست، بلکه گفتگوی تمدنهای توست که خشونت است، اما در حین حرف زدن متوجه شد که خودش هم طرفدار خشونت است، بنابراین جمله را تغییر داد.
از سوی دیگر آقای عباسی در وسط جمله یادش می رود که طرفدار خشونت است یا مخالف آن، معنی جمله فوق این است که: آقای خاتمی! این کاری که ما می کنیم خشونت است و تو نباید با گفتگوی تمدنها جلوی عمل تروریستی حزب الله لبنان را بگیری.
6) یکی از شاهکارهای بزرگ جمهوری اسلامی در طول تاریخ چند ساله اش این است که هیچ کدام از استراتژی هایش در این سالها به نتیجه نرسیده است. مثلا مرکز مطالعات استراتژیک( به ریاست سعید حجاریان و عضویت محسن کدیور، بهزاد نبوی، علیرضا علوی تبار، مجید محمدی، عباس عبدی وغیره...) سالها تلاش کرد تا بتواند استراتژی هایی را برای ماندگاری و اصلاح جمهوری اسلامی طرح کند، و همین باعث شد کلیه استراتژیست های نظام به اعضای اپوزیسیونش تبدیل شوند؛ یا مهم ترین استراتژی سپاه پاسداران حفظ و صدور انقلاب اسلامی بود، اما نتیجه این استراتژی ها این بود که سپاه پاسداران به مهم ترین موسسه مالی و تجاری کشور تبدیل شد، از جمله استراتژی هایی که از سوی مرکز نهضت های جهانی سپاه دنبال می شد این بود که انقلاب را صادر کند، اما حاصلش این شد که یک مرکزی برای مبارزه با جمهوری اسلامی در آنجا بوجود آمد. در هر حال سه سازمان تروریستی حزب الله لبنان، حماس و جهاد اسلامی به عنوان بقایای صادراتی انقلاب خصلت های انقلاب ایران را به شرح زیر دارند:
اولا: هم می خواهند ترور کنند هم مظلوم باشند.
دوما: وقتی آزادی پیدا می کنند تروریست می شوند و وقتی تحت فشار قرار می گیرند سیاسی می شوند.
سوما: هیچ گاه به نتیجه نمی رسند.
چهارما: معلوم نیست وجود دارند یا نه
7) تا به حال در طول تاریخ هیچ کس این همه تلاش نکرده است تا اثبات کند اسلام دین خشونت است. این تلاش جانکاه را تبریک و تسلیت می گوییم.
8) ایشان فکر می کند اگر 300000 سرباز از 38 کشور به زنان و دختران عراقی تجاوز کنند، بدتر از این است که 300000 سرباز از دو کشور این کار را انجام دهند. احتمالا با این توصیف صحنه سکسی تر می شود.
9) ترجمه جمله مذکور چنین است: ما دموکراسی و جامعه مدنی و حقوق بشر نمی خواهیم. ما دوست داریم ترور کنیم.
10) یکی از دلایلی که بعضی از کارشناسان سیاسی ایران دوست دارند نشان بدهند که ایران هدف اصلی حملات آمریکاست، این است که کار خودشان اهمیت پیدا کند، وگرنه هیچ دولتی مثل دولت ایالات متحده آمریکا حکومت ایران را تحمل نمی کند. تصور کنید اگر معلوم شود که آمریکایی ها کاری با ایران ندارند دکتر عباسی( دیپلمه) از کجا باید نان شبش را به دست بیاورد؟
11) به عبارت دیگر منظور این است: آمریکا حق ندارد کاری کند که ما نتوانیم آمریکا را نابود کنیم. واقعا خیلی نامردی است که کسی از آمریکا انتظار داشته باشد که اجازه بدهد که دشمنانش این کشور را نابود کنند.
12) معمولا همه معتقدند آمار رسمی طرف مقابل غلط است و آمار غیر رسمی خودشان درست است، اصولا آمار غیر رسمی همان چیزی است که ما دوست داریم باشد ولی برای آن هیچ دلیلی نداریم.
13) یکی از آرزوهای برادران حزب الله در ایران این است که همه مخالفان شان به حضرت مسیح معتقد باشند، هی بزنی توی گوششان و هی آنها طرف دیگر صورتشان را بیاورند جلو تا باز هم بزنی توی گوششان.
14) تصورات زیر را تلاش کنید بفهمید:
الف) جورج دبلیو بوش به عنوان نماینده پاپ و کلیسای واتیکان آمده است تا مسلمین را از بین ببرد.
ب) یهود و پیروان موسی کلیم الله با مسیحیان که صدها سال دشمن شان بودند وحدت می کنند تا در عراق و ایران فرزندان پیامبر اسلام را از بین ببرند.
پ) فرزندان پیامبر در کربلا و نجف همان کفار بعثی هستند که به ما ایرانی ها می گفتند مجوس نجس.
ت) ما باید برای قدرت گرفتن شیعه علی ابن ابیطالب با پیروان تسنن اموی و فرزندان معاویه مبارزه کنیم تا حق فاطمه زهرا(س) را از فدک بگیریم و بعد یعود بنی قریضه را که می خواهند از بیت المقدس بروند به اندلس تا با کلیسا به ما هجوم بیاورند نابود کنیم و خون کثیف آنها را روی شن های گرم بریزیم.
روش معالجه: بیمار باید مدتی دور از هوای گرم بماند و از مصرف غذاهای پرکالری خودداری کند و مشکلات سکسی و سیاسی و عبادی اش جدا برطرف شود.
15) تعداد کشته شدگان فلسطینی در هر سال به اندازه نصف تصادفات ماهانه اتومبیل در ایران نیست. اگر بلدی بیل بزنی در خونه خودتو بیل بزن.
16) جنگ جهانی سوم کی اتفاق افتاد که ما متوجه نشدیم؟
17) یکی از شاهکارهای بزرگ حزب الله در ایران این است که اجازه حرف زدن به مخالفانش را نمی دهد، اما انتظار دارد که او به سووالاتش جواب بدهد.
18) آقای عباسی( دیپلمه بیکار معروف به دکتر عباسی) جوری در مورد زندان ابوغریب حرف می زند، انگار آنجا را آمریکایی ها درست کردند، و انگار اگر آمریکایی ها به ایران آمدند زندان اوین موجود نیست. نترسید، در ایران چیزی که کم نداریم زندان است.

نتیجه گیری از قسمت هفتم: ما باید در جهان اثبات کنیم که دین اسلام یک دین خشن است و سپس باید آمریکایی ها به ما اجازه بدهند تا تعدادی مدرسه درست کنیم تا چریک تربیت کنیم و چریک های ما باید اجازه داشته باشند که بدون ویزا بروند آمریکا و کاخ سفید را نابود کنند و هیچ کس هم حق دخالت در کشور ما را ندارد.

دکترین موزه بغداد و استخبارات
دکتر عباسی( دیپلمه بیکار) ادامه می دهد: در عراق چه می گذرد؟ سی هزار کشته(1) روی دست شان ماند، دموکراسی هم نیامد. فقط صدام را با خیمه شب بازی حذف کردند و چهارصد هزار بعثی را مجددا وارد کار کردند. کار را دادند دست شان. کل نفت عراق که 11درصد نفت جهان است برای همیشه از دست شان خارج شد(2). از 124 هزار پیامبر بیش از پنجاه هزار نفر(3) از آنها در عراق خاک شدند. در هر دو ساعت یک هواپیمای سی پنج ا بالستیک غول پیکرترین هواپیمای آمریکایی که پوزه اش باز می شود و تانکها داخلش می روند، سنگین ترین هواپیمای آمریکایی، می نشیند در فرودگاه بغداد و در این دوازده پروازی که در 24 ساعت دارد، دارند آثار باستانی عراق(4) را به سرعت خارج می کنند. خاطرتان هست موزه بغداد به عنوان مهم ترین موزه باستانی بین النهرین غارت شد(5)؟ کسی فکر کرده بود به مساله سیستم استخبارات عراق(6)؟
در حال حاضر هر سازمانی در ایران حراست دارد. این حراست بخشی از سیستم اطلاعاتی کشور است. اخباری که از هر کسی جمع می شود می رود به سیستم امنیت داخلی. اخباری هم که سیستم اطلاعات خارجی جمع می کند می آید و در آنجا متمرکز می شود. آمریکایی ها تا وارد عراق شدند اول وزارت نفت را گرفتند که اسنادش به یغما نرود، دوم استخبارات عراق را. خودشان می گویند که ارزش این اخبار و اطلاعاتی که دست ما آمد هزار میلیارد دلار(7) است. در مورد تک تک افراد عراقی استخبارات در طول سی سال اطلاعات جمع آوری کرده، حالا همه اش دست آمریکایی هاست. همه چیز را در مورد گروههای چریکی دارند. هرچه در خارج از مرزهای عراق سرویس های امنیتی شان کار اطلاعاتی کرده اند، تمام این هسته ها و تیم ها اطلاعاتش به سادگی دست آمریکا افتاده است. آنجایی که رد پای خودشان بود پاک کرده اند و دارند از آن اطلاعات استفاده می کنند. یک قلم از این اطلاعات سازمان منافقین است با پنج هزار عضو. تمام این افراد اسناد و مدارک شان دست آمریکایی هاست، خودشان هم دست آمریکایی ها هستند. به وجود آوردن چنین سازمان امنیتی برای غربی ها چقدر هزینه داشت؟ تمام آن اطلاعات را به صورت مجانی در اختیار گرفتند.
در طرح صلح خاورمیانه بزرگ آقای جورج دبلیو بوش در افغانستان( این موضوع ابتدا اعلام نشده بود) حالا اعلام کردند که زبان پشتون بماند، زبان رسمی و اداره شان که فارسی بود قرار شد تبدیل بشود به انگلیسی. الآن در دانشگاه کابل دارند زبان انگلیسی را جایگزین زبان فارسی می کنند(8). دولت جمهوری اسلامی خدمات سخت افزاری می کند. همین دیشب اعلام شد دولت 150 میلیون دلار امکانات سخت افزاری برای تعلیم و تربیت به آنها داده است، اعم از کامپیوتر و میز و تخته و چه و چه، نرم افزار تعلیم و تربیت در آنجا با ما نیست و آن کتاب ها را آمریکایی ها برایشان چاپ می کنند. این هنر عملیاتی است. جاده و سد و مجسمه بودا و تخته و کامپیوتر را ما می بریم، نرم افزار افغانی ها را آمریکایی ها استفاده می کنند(9). این شورای امنیت ملی ما دارد چکار می کند؟ چرا بودجه های بیت المال را هزینه سخت افزاری می کنید که پایه های آمریکا را در افغانستان کند علیه اسلام. این جمله ننگ آور توسط دستگاه وزارت خارجه ما برای همیشه ثبت شد که پسرعموی وزیر خارجه یعنی صادق خرازی بلند شد رفت افغانستان و گفت: ما آماده ایم که مجسمه بودا را ترمیم کنیم(10). حکومت دینی می رود بت ترمیم می کند؟ پس چرا نمی گویید که دو تا کامیون کتاب درسی که فرستاده بودید برای مدارس شان آمریکایی ها پس فرستادند؟ گفتند که در کتاب های شما آیه جهاد و شهادت و خشونت است. اعلام می کنم این خیانت است که هر کسی کمک کند که در عراق و افغانستان پای آمریکایی ها تثبیت شود. هرچقدر آمریکایی ها آنجا تثبیت شوند فردا تیغ را روی گردن ما خواهند کشید. و هر دولتمردی که برای تثبیت آنها کمک کند خائن است. خائن به اسلام، خائن به ایران، خائن به قانون اساسی و خائن به این ملت.

دکترین ابوالقاسم فردوسی
در این گفتگوی تمدنها کجا توانستید ذره ای از فرهنگ دینی و ایرانی را منتشر کنید؟ حالا آمدند سراغ عربها. آمریکا اعلام کرده در طرح اصلاحات در خاورمیانه بزرگ زبان عربی امکان اصلاحات ندارد(11). باید رسم الخط شان را مثل کشور ترکیه انگلیسی کنند. بلایی که 75 سال است سر ترکیه آمد. وقتی رسم الخط شان را لاتین کردند عقبه این ملت گم شد. نسل های فعلی ترکیه کلا 70 سال قدمت دارند. استراتژیستی(12) مثل حکیم ابوالقاسم فردوسی وقتی فاجعه ای رخ داد و سلطان محمود غزنوی هزار سال پیش تصمیم گرفت زبان ترکی خاص قزاقستان را زبان رسمی کند(13)، دو کار می توانست بکند. یکی می توانست سپاهی فراهم کند، لشگر و نیرو راه بیفتد که برود با آنها بجنگد و نگذارد آنها این کار را بکنند. یک راه دیگرش این بود که آن شاهنامه را ادامه بدهد. لذا می فرماید:
بسی رنج بردم در این سال سی
عجم زنده کردم بدین پارسی
ببینید! یک استراتژیستی مثل حکیم ابوالقاسم فردوسی زمان آگاه است. احساس می کند که اگر می خواهند ایران را حفظ کنند، بهترین راهی که می تواند انجام دهد این است که زبان فارسی را تقویت کند. هویت یک ملت با زبانش است، با نژادش است، با خاکش است، با دین اش است. آن روز زبان شان بود و غربی ها امروز خوب هدف گرفتند. اگر زبان عربی را به رسم الخط انگلیسی دربیاورند هیچ چیز از اسلام باقی نمی ماند(14). جرج دبلیو بوش سه نکته را رسما اعلام کرده: حق ندارند رهبران کشورهای عربی بسم الله الرحمن الرحیم بگویند(15). آیه های جهاد و شهادت را از کل کتابهای درسی شان حذف کنند. از پاکستان تا عربستان همه حذف کردند. رسم الخط شان را باید از عربی به انگلیسی تغییر بدهند. این کار در عراق آغاز شده است. توی همین شلوغ و پلوغی ها چشم تان را باز می کنید می بینید نسل آینده عراق، همانطور که به سرعت یک سال گذشت، بیست سال از اشغال عراق می گذرد و می بینید نسل آینده عراق نمی تواند عربی بخواند(16). حوصله استعمار زیاد است. این انگلستان موذی را حواس تان باشد. نمی گویم کسی برود سفارت شان را بگیرد، این سفارت همه اسنادش را برداشته است و برده است(17). باید خود انگلستان را گرفت(18).

توضیحات:
1) تعداد آمار رسمی 12 هزار نفر و آمار غیر رسمی سی هزار نفر است، به همین دلیل همه جا آمار غیر رسمی داده می شود.
2) قبل از آمدن آمریکایی ها نفت عراق دست صدام حسین می آمد و صدام هم در طول هشت سال با پول نفت عراق اسلحه می خرید و مردم ایران را می کشت، بعد از آن هم نفت عراق دست رژیم عراق و بعثی ها بود که ظاهرا به قول استاد عباسی دشمن عراق بود، حالا معلوم نیست این نفت از دست کی خارج شده و دست کی رفته است؟ من هرچه فکر می کنم نمی فهمم چرا عباسی و دوستانش در طول جنگ به عراق نرفتند تا در کنار صدام برای پیشبرد مبارزه ضدآمریکایی قرار بگیرند؟
3) آقا یک نفر از این آقایان حزب اللهی فهرست اسامی این پنجاه هزار پیامبری که در عراق هستند بپرسد. قول می دهم اسم صد تا از پیامبران را هم بلد نیستند. هر چه در متن سخنرانی بیشتر دقت کنیم به این نتیجه می رسیم که عراق در حمله به ایران حق داشت. بخصوص که اسرائیل هم چون سرزمین بقیه پیامبران است، بد نیست به جای اینکه سرزمین بدون پیامبر ما به اسرائیل حمله کند، اسرائیلی ها به ما حمله کنند.
4) فرض کنید هر روز 12 پرواز توسط این هواپیماهای غول پیکر حداقل در هر پرواز سه تن آثار باستانی از عراق خارج کنند(لابد وقتی از هواپیمایی که تانک واردش می شود برای خروج آثار باستانی استفاده کنند، حداقل هر بار سه تن آثار باستانی خارج می کنند، وگرنه با هلی کوپتر می بردند)، و چون به قول ایشان با عجله این کار را می کنند، حتما در این یک سال 300 روز آثار باستانی خارج کرده اند، با این حساب تا به حال 10800 تن آثار باستانی از عراق خارج شده است. اصلا کل عراق اینقدر آثار باستانی دارد؟ در کل موزه لوور پاریس نصف این حجم آثار باستانی همه کشورها وجود ندارد. معلوم نیست وقتی آقای عباسی می خواهند منار را جا بدهند اصلا فکر اندازه جایگاه گنجشک بیچاره را کرده اند؟ من نمی دانم چرا آدمها وقتی به اسلام ناب محمدی ایمان می آورند چرا این قدر توانایی دروغ گفتن شان بالا می رود؟
5) فکر کنید طبق اخباری که گفته شد، در یک روز موزه بغداد غارت شد. کدام نیروی خارق العاده ای می تواند 10800 تن آثار باستانی را از یک موزه غارت کند؟ این مقدار جهت اطلاع به اندازه 1080 تریلی ده تن است، بارگیری 1080 تریلی ده تن خودش حداقل پنجاه روز طول می کشد. کدام موجود عاقلی برای غارت( دقیقا غارت) پنجاه روز تریلی بار می زند؟ و کدام موجود ذیشعوری می پذیرد که در یک روز موزه ای را غارت کنند، به میزانی در حدود حجم قابل انتقال با 1080 تریلی ده تن و یک سال آنرا با هواپیما ببرند، و از این ماجرا جز آقای عباسی هیچ کس خبر نداشته باشد.
6) یکی از دکترینال های آقای عباسی داکترین میکسر است. این داکترین این است که گوینده یک مشت چیزهای نامربوط را پشت سرهم می گوید و آدم به نظرش می رسد نکند این چیزها به هم مربوط باشد. در این داکترین احتمالا استراتژیست مدتی طولانی در یک میکسر افتاده و قاط حسابی زده است. مثلا ده دقیقه در مورد موزه عراق حرف می زند و بعد به این نتیجه می رسد که ارزش اطلاعاتی که آمریکا از استخبارات عراق بدست آورد از موزه های عراق هم بیشتر است. این بیماری به نام مالیخولیا یا دکترین ملانکونی معروف است که به آن اشتباها مشنگ پنداری هم می گویند.
7) این رقم وجود خارجی ندارد و هرگز در هیچ جا گفته نشده است و در حین سخنرانی به نظر سخنران رسیده است.
8) زبان انگلیسی از دوره داوودخان و قبل از وقایع ثور 1357 در افغانستان رایج بود و اصولا در تمام دانشگاههای معتبر دنیا زبان رایج انگلیسی است. در سالهای اخیر در ایران نیز تلاش جانکاهی توسط برادران کارگزار و راست صورت گرفته است تا دانشگاههایی مانند دانشگاه لندن به زبان انگلیسی در ایران راه بیفتند و در بعضی موارد راه افتاده اند. جهت اطلاع دانشگاه مربوط به هتلداری که در تهران زیر نظر بنیاد مستضعفان است تماما به زبان انگلیسی دایر است.
9) آقای عباسی فکر می کند آمریکایی ها و دولت افغانستان مشنگ هستند که افغانستان را از دست طالبان در بیاورند و بعد کتابهای آموزش و پرورش جمهوری اسلامی را که کمابیش براساس همان اسلام طالبان نوشته شده به بچه ها بدهند. کتابهای درسی مدارس ایران همچنان از سال 1360 دچار بیماری رجایی زدگی است و خواندن آن برای هر کودک و نوجوانی باعث انواع بیماری های جسمی و روحی است.
10) این مجسمه بودا هم کمابیش شبیه همان مجسمه های تمدن سومر و اکد و آشور است که در موزه عراق بوده و آقای عباسی( دیپلمه بیکار، معروف به دکتر عباسی) نگران آن بودند. احتمالا اگر آثار باستانی موزه عراق دست طالبان یا آقای عباسی و موجوداتی از این قبیل می افتاد آنها را به جای اینکه بدزدند با توپ نابود می کردند. باز خدا را شکر که یک صادق خرازی در جمهوری اسلامی وجود دارد که به فکر بت پرستی و بت های بوداست.
11) قول می دهم اگر همه آثار علمی و فرهنگی زبان عربی و فارسی از بین برود ولی فقط آیات جهاد و شهادت قرآن باقی بماند آقای عباسی مشکلی پیدا نمی کند. زمانی آقای میرسلیم وزیر ارشاد اسلامی کتابی نوشته بود که مدعی بود در آن کتاب هیچ کلمه غیرفارسی به کار نرفته و اسم آن کتاب را گذاشته بود: احتراق موتورهای درونسوز.
12) احتمالا حافظ و سعدی و خاقانی و مولوی و عبید زاکانی هم استراتژیست بودند و دکترین شان هم موارد زیر بود:
الف) دکترین زانوی شتر مولوی: در مورد استفاده از توکل در مبارزه با سلاح های هسته ای و اتمی دشمن.
ب) دکترین جوی مولیان حافظ: در مورد کنار آمدن با دشمن نزدیک برای مبارزه با دشمن نهایی و دادن سمرقند و بخارا در مقابل گرفتن آتن و عثمانی به عنوان استراتژی دشمن.
پ) دکترین رکن آباد و شیراز گرایی: این استراتژی براین اساس است که باید در شهر خود ماند و از طریق نوشتن گلستان و بوستان با مغولها که انگلوساکسون هستند جنگید.
ت) دکترین بنیاد شاهد عبید: باید از طریق استفاده از شاهد( همان گی های قدیمی) کاری کرد که مغولها در اثر کثرت همجنسگرایی نژادشان تغییر کند و بعد در یک استراتژی سکسی چریکی با خواهرشان وصلت کرد تا خواهرشان را هدایت نمود. عبید از طریق اشاره به شاهد در آثارش مبارزه با مغول و نژاد آنگلوساکسون را بنیادین نمود.
13) نتیجه می گیریم که فردوسی مشکلی با زبان عربی نداشت، بلکه با زبان ترکی مشکل داشت و اگر گفته عجم زنده کردم به این خاطر نبود که اعراب به ایرانیان می گفتند عجم.
14) یک علت اینکه اسلام در این چهارده قرن از بین نرفته است وجود سپاه پاسداران و مشاوران باهوش و استراتژیست این سپاه بوده است، وگرنه کاری از خدا برنمی آمد.
15) این گفته از اساس دروغ است و غیر از حسن عباسی هیچ کسی آنرا نگفته است. اساسا غرب بخصوص انگلیس و آمریکا هیچ مشکلی با اسلام و قرآن و نماز ندارند، چون در کشورهای اسلامی راحت می توانند حکومت کنند، مشکل شان با تروریسم و جنگ است که این مشکل را خود مسلمانها هم با هم دارند.
16) جهت اطلاع عرض می شود بسیاری از مسلمانانی که از کشورهای عربی به اروپا می آیند و دهها سال در این کشورها زندگی می کنند، تا زمان مرگشان یک کلمه هم زبان فرانسه یا آلمانی یاد نمی گیرند، بنابراین نگران نابودی زبان عربی نباشیم. چون خدا را شکر یکی از چیزهایی که فرهنگ عربی را در این کشورها حفظ می کند بیسوادی است. تا وقتی الحمدالله در دنیای اسلام بی سواد وجود دارد آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
17) دلیل اصلی ای که نباید به سفارتخانه های خارجی که در کشور ما سفارتخانه دارند حمله کنیم این است که آنها اسناد و مدارک شان را برده اند و دلیلی که انگلیسی ها نباید به سفارت ما در لندن حمله کنند این است که انگلیسی ها غربی و احمق هستند و باید قوانین بین المللی را رعایت کنند.
18) چگونه باید انگلیس را گرفت؟
اول: باید گروهی از دوستان آقای عباسی قبول کنند که او قرار است فرمانده عملیات فتح لندن شود.
دوم: این گروه باید بروند پیش رحیم صفوی و به او بقبولانند که عباسی خوب شده و دیگر چیز شعر نمی گوید و قول می دهد مثل آدم رفتار کند.
سوم: رحیم صفوی و عباسی بروند پیش رهبر نظام و از ایشان بخواهند به ضرغامی بگوید که از این به بعد حال عباسی خوب شده و دیگر صدا و تصویرش قابل پخش است.
چهارم: مرحله بعدی عملیات فتح لندن تغییر شورای امنیت ملی ایران است. چون این شورا از اساس فاسد است و با این شورای فاسد نمی توان لندن را فتح کرد.
پنجم: بعد از تغییر شورای امنیت ملی باید رئیس جمهور هم عوض شود. باید کسی روی کار بیاید که بتواند دستورات عباسی را اجرا کند.
ششم: پس از تغییر ریاست جمهور مرحله زدن ضربه اساسی به استکبار می رسد. در این مرحله ما باید تنگه هرمز را ببندیم و تا شش ماه در خلیج فارس جنگ چریکی کنیم. در این مرحله ما موفق می شویم جلوی حرکت استکبار را بگیریم ولی خودمان هم دیگر نمی توانیم بکنیم.
هفتم: برای فتح لندن ما باید کاری کنیم که مسلمانان جهان همه جمع شوند در لندن و از آمریکا و اروپا مهاجرت کنند به انگلیس و تا رسیدند به آنجا تند و تند بچه دار شوند، تا زمانی که مسلمانان در لندن نود درصد مردم انگلیس را تشکیل می دهند، بعد با استفاده از دموکراسی غرب علیه خودش وارد عمل می شویم و در یک انتخابات آزاد کسی مثل خاتمی می شود رئیس جمهور و اعلام می کند که ما با غرب هیچ مشکلی نداریم.
تا این مرحله حدود هفتاد سال طول می کشد و تا آن زمان عباسی هم دچار آلزایمر شده و یادش رفته که استراتژی اش چه بوده.

نتیجه گیری از قسمت هشتم: ما باید کاری کنیم که فرهنگ و زبان مان حفظ شود، ولی فرهنگ مان و زبان مان باید اسلامی شود، بعد باید برویم و انگلستان را بگیریم و قضیه انگلوساکسون ها را از ته ببریم که نژادشان هم از بین برود.

این نوشته ها ادامه دارد....

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/11839

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ترور کنیم تا مورد تجاوز قرار نگیریم (قسمت 4)' لينک داده اند.

حتما بخونيد،
اگر از ايران به اينترنت وصل مي شويد، براي ديدن اين صفحه ها با پروکسي روبرو خواهيد شد اما راه هاي زيادي براي دور زدن پروکسي ها وجود دارد. خون...
همه فن حريف
September 13, 2004 08:50 PM

Copyright: gooya.com 2008