دوشنبه 14 اردیبهشت 1383

نامه‌ رييس‌جمهور خطاب به ملت تا ساعتي ديگر منتشر مي‌شود، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي
به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، نامه‌ي رييس‌جمهور خطاب به ملت كه پيشتر از سوي وي وعده داده شده بود امروز منتشر مي‌شود.

«سيد محمد خاتمي» رييس‌جمهور، چهارشنبه‌ي گذشته در جمع خبرنگاران درباره‌ي مطرح شدن بحث نوشتن نامه‌اي خطاب به جوانان گفت: اين‌كه نوشته‌اند من همه‌ي درددل‌هايم را مي‌گويم و همه‌ي سوالات را پاسخ مي‌دهم، اين‌جور نيست. من گفتم كه از ابتداي دوره‌ي رياست‌جمهوري تا كنون براي من نامه نوشته‌اند و حرف زده‌اند. هم‌چنين در مجامع صحبت كرده‌اند كه من مي‌خواهم (از طريق نامه) در مجال بازتري با دوستان جوانم صحبت كنم.
رييس‌جمهور اظهار داشت: نامه‌ي من به اين معنا نيست كه به همه‌ي سوالات موجود جواب دهم. در واقع باز كردن يك باب است تا ديدگاههاي خودم را مطرح كنم.
وي تاكيد كرد كه نگاه به آينده، نگاه به حال و نگاه به مشكلاتي كه جوانان دارند، هم‌چنين طرح ديدگاهها و سوءتفاهماتي كه وجود دارد، همه در قالب يك نامه‌ي دوستانه است كه آن را مي‌نويسد و ارايه مي‌دهد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

«محمدعلي ابطحي» معاون حقوقي و پارلماني رييس جمهور، نيز در همان روز در اين باره گفته بود: آقاي خاتمي نامه‌اي مهم را در همين روزها اعلام مي‌كنند و مخاطب آن مردم ايران هستند. اين نامه مجموعه‌ي روند اين سال‌ها و طبعا جمع‌بندي از وضعيت گذشته تاكنون است.
اين نامه تحت عنوان نامه‌اي براي فردا و در 47 صفحه (قطع جيبي) در اختيار ملت ايران قرار خواهد گرفت.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/7148

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نامه‌ رييس‌جمهور خطاب به ملت تا ساعتي ديگر منتشر مي‌شود، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016