دوشنبه 26 بهمن 1383

پاسخ روابط عمومي شرکت کشت و صنعت و دامپروري مغان به سايت بازتاب، پيمان پاک مهر

پيمان پاک مهر . روزنامه نگار در تبريز
www.tabriznews.com
pakmehr88@hotmail.com
Tel: 0098 914 415 7400
Date:1383.11.26

تبريز نيوز: سرويس سياسي: "روابط عمومي شرکت کشت و صنعت و دامپروري مغان"، با ارسال نامه اي خطاب به مدير سايت بازتاب ، مطلب منتشره بر عليه اين شرکت را "سياه نمايي اقدامات مثبت دولت خاتمي" ، و از "مصاديق توهين "، دانسته و با تاکيد بر نقش سياست ها و برنامه ريزي هاي "اروجعلي محمدي "، مدير عامل جديد اين شرکت در جهت " افزايش آمار توليد " و " ارتقا روحيه اميد" و "انگيزه کار و تلاش" در بين کارکنان و کارگران کشت و صنعت مغان ، خواهان درج پاسخ خود در اين سايت شده است.

متن کامل اين نامه به شماره 371 – 9-11 در زير آمده است.

مدير مسيول محترم سايت بازتاب

سلام عليکم،

عطف به خبر منتشره از سوي آن سايت در 24 بهمن سال جاري خواهشمند است مراتب زير را به عنوان پاسخ براي تنوير افکار عمومي درج فرماييد:

متاسفانه مخالفين دولت خاتمي حتي در اواخر کار اين دولت نيز دست از سياه نمايي اقدامات مثبت دولت بر نداشته اند،ظاهرا قرار است هر کار مثبتي از سوي اصحاب دولت حتي در دور افتاده ترين نقطه کشور صورت گيرد نيز سياه جلوه داده شود .نمي دانيم سود اين کار ها به جيب ملت مي رود يا مخالفين ملک و ملت؟
آنچه نوشته ايد بافته خبرنگار ؟!! آن سايت است و در اين خصوص لازم به ذکر است مدير عامل و هيئت مديره شرکت کشت و صنعت و دامپروري مغان براي نجات اين شرکت دولتي آستين بالا زده و کمر همت بسته اند و با ارشادات مقامات محترم وزارتي و استاني و با همدلي مسئولين و کارگران شرکت ، برنامه ريزي هاي تدوين شده و با جديت و سرعت پيش مي رود يکي از اين برنامه ها، بازخريدي کارگران متقاضي است که شرکت با اخذ مجوز هاي قانوني به اين قبيل کارگران در قبال حقوق سنواتي آنان ، زمين مزروعي ، زمين مسکوني ، ماشين آلات سبک و سنگين ، دام سبک و پول نقد تحويل مي نمايد تا با کاهش نيروي انساني مازاد ، اين شرکت از چرخه معيوب نجات يابد.
در اين راستا متعاقب تعطيلي واحد دامپروري (دام سبک) که به دلايل فني و تخصصي من جمله ضرر دهي مستمر صورت گرفته است اموال و امکانات دامپروري سبک و دام موجود براي پرسنل بازخريدي اختصاص يافته است که متقاضيان نيز بدون اجبار و اکراه از اين مزايا استفاده مي نمايند.
اينکه نوشته ايد مدير عامل قصد انحلال شرکت را دارد دروغ ناجوانمردانه اي است که آرزو کنندگان انحلال شرکت هرگز به آن نخواهند رسيد و شرکت مغان با بازسازي مجدد به بزرگترين بنگاه سود آوري اقتصادي در استان اردبيل و خاک مغان تبديل خواهد شد.
به فضل خداوند مديريت شرکت مغان در اين مدت کوتاه با ايجاد روحيه اميد و اعتماد و همدلي توانسته است انگيزه کار و تلاش و توليد را ارتقا داده و با خريد و تامين 42 دستگاه تراکتور جديد توان مکانيزه شرکت براي حصول به توليد بيشتر را افزايش دهد.
من جمله در مدت کوتاه مديريت ايشان توليد شير در گاوداري شيري روزانه به بيش از 15 تن افزايش يافته است.
مدير عامل و مسيولين شرکت با تمام توان قصد سرافرازي شرکت را دارند و شعار مديريت و کارکنان اين است که :شرکت پير دگر باره جوان خواهد شد.
ما به اين امر باور داريم زيرا امام راحل فرمود:ما بايد باور کنيم که مي توانيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اگر شما باور نداريد تقصير خودتان است عينک سياه را از چشمانتان برداريد دنيا را به رنگ طبيعي خواهيد ديد.
در خاتمه با توجه به انتصاب بعضي از عناوين مجرمانه و توهين هاي مندرج در گزارش مزبور که برخلاف واقع تنظيم و از مصاديق نشر اکاذيب به قصد تشويش اذهان عمومي مي باشد حقوق قانوني شرکت براي پيگيري قضايي محفوظ است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/18278

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پاسخ روابط عمومي شرکت کشت و صنعت و دامپروري مغان به سايت بازتاب، پيمان پاک مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016