چهارشنبه 5 اسفند 1383

عضو ائتلاف آبادگران: آبادگران روز پنج‌شنبه همايشي در مهديه‌ تهران ندارد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

عضو ائتلاف آبادگران ايران اسلامي با انتقاد از آنچه آن را برگزاري همايشي در مهديه تهران به نام “آبادگران“ ناميد، گفت: برخي نمي‌خواهند حلاوت نام آبادگران در كام شهروندان باقي بماند.

حسن بيادي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) با تأكيد بر اينكه مهدي چمران، سخنگوي آبادگران است و تمام برنامه‌ها و موضع‌گيري‌هاي اين ائتلاف از سوي وي اعلام مي‌شود، اظهار داشت: شعار آبادگران “صداقت در گفتار و عمل” است و چنين اقداماتي كه با اين دو اصل مغايرت دارد، به هيچ‌وجه مورد تأييد آبادگران نيست، شهروندان تهراني نيز به خوبي تفاوت اينها را تشخيص مي‌دهند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بيادي سوءاستفاده و بهره‌برداري از نام آبادگران را توسط گروههاي سياسي ديگر، اقدامي غيراخلاقي توصيف كرد و گفت: توصيه مي‌كنم دوستان با پايبندي به اخلاق سياسي به تشخيص و فهم شهروندان احترام بگذارند و نگذارند نام آبادگران در كش و قوس‌ها و اختلافات سياسي و جناحي، مخدوش شود.

اين عضو ائتلاف آبادگران ايران اسلامي در واكنش به خبري مبني بر برگزاري سالگرد اين تشكل در روز پنج‌شنبه گفت: من اين خبر را تكذيب مي‌كنم و همانطور كه گفتم تمام استراتژي اين تشكل توسط آبادگران بيان و اعلام عمومي مي‌شود، متأسفانه بعضي با سوءاستفاده از نام ما سعي دارند اقدامات خود را به نام ما تمام كنند و اين امر، اقدامي غيراخلاقي و خلاف است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/18692

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عضو ائتلاف آبادگران: آبادگران روز پنج‌شنبه همايشي در مهديه‌ تهران ندارد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016