جمعه 5 فروردین 1384

حقيقت جو: آنهايي كه جايگاهي در ميان مردم ندارند بايد از كشور فرار كنند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

فاطمه‌ي حقيقت جو نماينده‌ي مستعفي مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي كه به دعوت اتحاديه‌ي انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان دانشگاه‌هاي اتحاديه انگلستان قصد سفر يك هفته‌اي به انگليس را داشت، به علت ممنوع الخروج بودن ازسفر بازماند.

وي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با تاييد خبر ممنوع‌الخروج بودن خود افزود: اصلاح طلبان زندان را بر خروج دائم از كشور ترجيح مي‌دهند.

حقيقت جو با بيان اينكه هيچ گاه قصد خروج به نيت اقامت در كشورهاي ديگر را نداشته و ندارد تصريح كرد: آناني كه ديگر جايگاهي در ميان مردم ندارند، بايد از اين كشور فرار كنند نه اصلاح طلباني كه اكثريت مردم را پشتوانه خود دارند.

حقيقت جو ضمن انتقاد شديد نسبت به صدور حكم ممنوع الخروج بودنش، گفت: جرياني افراطي تصور مي كند كه با سر نيزه به نظام مي‌تواند خدمت كند، غافل از اينكه اينگونه رفتارها تنها به سست شدن پايه‌هاي اين جريان منجر خواهد شد.

وي اضافه كرد: هر چه سريع‌تر بايد جلوي اين رفتارها گرفته شود چرا كه جايگاه ايران را در نظام بين‌الملل مخدوش مي‌سازد.

حقيقت جو خاطر نشان كرد: در كشوري با چنين گستردگي مرزي كه هر روز جمع كثيري به صورت غير قانوني در مرزهاي آن تردد مي‌كنند خصوصا با سرنگوني صدام و باز شدن مرزها به سوي عراق ممنوع الخروج كردن افراد، رفتاري غير عقلاني و فاقد وجاهت منطقي مي‌باشد.

عضو دفتر سياسي جبهه‌ي مشاركت ايران اسلامي با اشاره به آن‌چه كه سياست ارعاب مي‌خواند، آن را بلااثر دانست و با هشدار نسبت به آن‌چه كه تداوم رفتارهاي فاشيستي مي‌دانست، نتيجه‌ي آن را عكس‌العمل اكثريت خاموش جامعه عنوان كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حقيقت جو در خاتمه ضمن عذرخواهي از دانشجويان كه نتوانسته است در جمعشان حضور يابد از دعوت آنها تشكر و تاكيد كرد كه همواره در ميان دانشجويان خواهد ماند و از هر موقعيتي براي پيگيري مطالبات جنبش دانشجويي استفاده خواهد كرد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19717

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حقيقت جو: آنهايي كه جايگاهي در ميان مردم ندارند بايد از كشور فرار كنند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016