یکشنبه 14 فروردین 1384

شكايت نمايندگان قوه‌ي مجريه در شوراي نظارت بر صداوسيما از نحوه‌ي پخش برخي برنامه‌هاي انتخاباتي، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

نمايندگان قوه‌ي مجريه در شوراي نظارت بر صداوسيما از عملكرد شبكه‌ي دوم اين رسانه در انعكاس اخبار و برنامه‌هاي مرتبط با انتخابات نهمين دوره رياست‌جمهوري، به اين شورا شكايت كردند.

حجت‌الاسلام محمد شريعتي‌دهاقان، مشاور رييس‌جمهور و نماينده‌ي قوه‌ي مجريه در شوراي نظارت بر صدا و سيما در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران، ايسنا، با اعلام اين خبر و يادآوري اينكه كاركنان صدا و سيما در ايام تعطيلات نوروزي زحمات فراواني متحمل شده‌اند، نسبت به آن چه كه طي نشدن مسير صحيح از سوي برخي مسوولان اين سازمان در امر انتخابات نهم رياست‌جمهوري، مي‌خواند، اظهار تاسف كرد و گفت كه طي جلسات گذشته شوراي نظارت بر صدا و سيما تذكري را نسبت به عدم رعايت انصاف و عدالت در بخش‌هاي خبري من‌جمله اخبار ساعت 20:30 شبكه دو به صدا و سيما داده است.

وي ادامه داد: به عنوان مثال و علي‌رغم امتناع برخي از كانديداهاي محتمل و مخالفت سخنگوي شوراي نگهبان، شبكه‌ي دو برنامه‌اي را از جناب آقاي توكلي پخش نموده كه متضمن توهين به كرامت و حيثيت دولت و كارگزاران صديق آن بوده و متاسفانه نسبت‌هاي ناروايي هم به جناب آقاي خاتمي رياست محترم جمهور داده و ادعا نموده كه اين نسبت‌ها را جناب آقاي خاتمي قبول دارند!!

شريعتي‌دهاقان از ارائه شكايتي از سوي نمايندگان قوه‌ي مجريه در شوراي نظارت بر صداوسيما به اين شورا جهت پي‌گيري قانوني اين امر خبر داد و با بيان اينكه متاسفانه جلسات شورا بعد از انتخابات مجلس هفتم و تغيير تركيب نمايندگان مجلس، غيرمنظم بوده، ابراز عقيده كرد كه از اين فرصت سوء استفاده شده و مسؤلان صدا و سيما به نامه‌ها و تذكرات شورا پاسخ نداده‌اند؛ همچنين حداقل مسائل قانوني در توسعه‌ي تشكيلاتي و نيز ارائه‌ي سياست‌هاي اجرايي در امر مهم انتخابات رياست‌جمهوري آينده رعايت نشده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گفته وي نمايندگان قوه‌ي مجريه در شوراي نظارت بر صداوسيما اميدوارند كه اين امر با جديت از طرف شوراي مذكور پي‌گيري شود و به سرنوشت اعتراضات و تخلفات ارائه‌شده سابق مبتلا نگردد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20065

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'شكايت نمايندگان قوه‌ي مجريه در شوراي نظارت بر صداوسيما از نحوه‌ي پخش برخي برنامه‌هاي انتخاباتي، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016