دوشنبه 5 اردیبهشت 1384

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس در خصوص "شيوع فساد و بدحجابي" تذكر داد، ايرنا

محمدتفي رهبر" عضو فراكسيون اصولگرايان درمجلس به " سيد محمدخاتمي" رييس جمهوري بدليل " شيوع فساد و بدحجابي و هنجارشكني‌هاي اجتماعي از سوي عده‌اي لجام گسيخته و بي‌تفاوتي دستگاه‌هاي مسوول"، تذكر داد.

به گزارش خبرنگار پارلماني ايرنا، وي در تذكر مكتوب خود كه روز دوشنبه در حاشيه نشست علني مجلس در اختيار خبرنگاران قرارگرفت ، خطاب به رييس جمهوري نوشته است: همان گونه كه خاطرمبارك مستحضراست ، نوعي ابتذال وفساد و محصوصا در پوشش عده‌اي از دختران و زنان ، چيزي شبيه كشف حجاب درجامعه روبه گسترش است .

نماينده اصفهان افزود: لباس‌هاي چسبان و بدن نما ، آستين‌ها و شلوارهاي كوتاه و سراندازهاي غير شرعي و آرايش‌هاي زننده علاوه بر آن كه جوانان را به فساد مي‌كشاند، حيثيت نظام را در ديد مسلمانان جهان لكه دار مي‌كند.

رهبر اضافه كرد: فضاهاي تفريحي ، ورزشي ، مراكز عمومي خيابان ، بازارها و حتي بعضا دانشگاه‌ها و اماكن دولتي شاهداين هنجارشكني است .

عضو فراكسيون اصولگرايان خاطرنشان كرد : همه اين‌ها از سوي دشمنان ديكته شده ودر فضاي بي‌تفاوتي گسترش يافته و مي‌رود تا نظام جامعه وخانواده‌ها را بابحران فزاينده روبرو كند.

وي به قوانين موجود در مورد توليدكنندگان اين گونه لباس‌ها ، از جمله مصوبه ‪ ۱۴‬بهمن سال ‪ ۷۶‬شوراي عالي انقلاب فرهنگي و نيز مصوبه ‪ ۲۸‬اسفند سال ‪ ۶۵‬مجلس اشاره كرد و افزود: چه دليلي برعدم اجراي قانون وميدان دادن به مروجان فسادوجود دارد؟
رهبر اضافه كرد: جناب آقاي خاتمي ، در شرايطي كه حكومت اسلامي دردست ماست ، چه بخواهيم و چه نخواهيم اين‌ها به حساب ما نوشته خواهد شد و خداوند ما را به دليل ترك امر به معروف و نهي از منكر مواخذه خواهدكرد.

نماينده اصفهان گفت : اين مسووليت همه دست اندركاران امور بويژه وزارت كشور و ساير دستگاه‌هاي اجرايي و وزارت علوم، تحقيقات و فناوري ، آموزش و پرورش ، فرهنگ وارشاد اسلامي ، سازمان امر به معرف ونهي از منكر و ساير نهادها و دستگاههاي مربوط است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي خطاب به خاتمي افزود: تقاضااين است كه دراين ماه‌هاي پاياني مسووليت خودبه عنوان يكي از آثار نيك، اقدامي سريع صورت گيرد و حداقل به عنوان اتمام حجت و ثبت درتاريخ، به اين منكرات آشكار كمترين برخورد شرعي نشان داده شود.

وي از خاتمي خواست به دستگاه‌هاي اجرايي تذكر دهد كه "چرا اين همه تساهل و تسامح و چرا اين همه بي‌تفاوتي در برابر تعرض به حريم عفاف و اخلاق اجتماعي" از خود نشان مي‌دهند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21562

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس در خصوص "شيوع فساد و بدحجابي" تذكر داد، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016