پنجشنبه 9 تیر 1384

آقای ابراهيم نبوی توهين نکنيد! سهراب اشکان

sohrab_ashkan@yahoo.com

آقای نبوی ؛ همچون آقای فرزاد م. خاطر نشان می کنم که من نيز مانند ميليونها ايرانی ديگر همواره از طنزهايتان استقبال کرده و شما را در صف مردم و دوستداران دمکراسی دانسته ام. اما مواضع اخير شما و بويژه پاسخ شما به آقای فرزاد م.( البته پاسخی ازسرلطف و پس از صد ها ايميل ايشان و برای پيشگيری از دريافت هزاران ايميل بعدی ايشان!!) شگفتی و آه عميق من و جمع بيشماری از کسانی که می شناسم را برانگيخته است. آقای نبوی شما به راحتی و مغرورانه توهين کرده ايد و کسانی را که در انتخابات شرکت نکرده اند فاقد شعور سياسی و اجتماعی دانسته ايد. آيا اشخاص فرهيخته ای مانند گنجی، اميرانتظام، ملکی، شيرين عبادی، سيمين بهبهانی،........جمع بی شمار مبارزين داخل و خارج از کشور، و آن پانصد و شصت و پنج نفر که پای آن نامه را امضا کردند، فاقد شعور سياسی و اجتماعی هستند و تنها جمع اندک مشارکتی ها و مجاهدين انقلاب دارای اين شعور؟ آقای نبوی؛ حتی عباس عبدی تيوريسين برجسته مشارکت نيز در اين انتخابات رأی نداده است و بدرستی عنوان کرده که مردم می خواهند همان کسانی بر مسند مسؤليت بنشينند که قدرت را نيز در اختيار دارند. بله، اين خواست بيشينه مردم است و صد افسوس شما و دوستانتان به آن بی اعتنا! ما به چه زبانی بگوييم که رييس جمهور تدارکاتچی نمی خواهيم؟ ما نمی خواهيم که "فاشيست ها" دارای يک ويترين به ظاهرلوکس ولی فاقد هر گونه قدرتی باشند. ما هچون عبدی می خواستيم که اصلاح طلب ها خود سربلندانه ازقدرت خارج شوند نه اينکه مانند امروزبا سرشکستگی ازقدرت رانده شوند. صد افسوس که شما و دوستانتان هيچگاه درس نخواهيد گرفت. تا ديروز برای جلوگيری از به قدرت رسيدن فاشيسم مردم را تشويق کرديد که به يکی از بانيان اصلی فاشيسم رأی دهند و اکنون که فاشيسم همه پايگاه ها را تصرف کرده، ديگر در اعلاميه های جديد دوستانتان ظهور فاشيسم کمرنگ شده است و باز تبليغ همان اعتقاد پوسيده "اصلاح پذيری نظام"را شاهديم!!جالب است اصلاح پذيری يک نظام فاشيستی! می دانيم باز هم دوستانتان در انتخابات بعدی شرکت خواهند کرد و با رد صلاحيتشان اعلام خواهند کرد که نظام "فاشيست تر" شده است و اين داستان هميشه تکرار خواهد شد؛ چرا که در ماهيت آنان نمی کنجد که يکبار و برای هميشه اعلام کنند که اين رژيم اصلاح پذير نيست. ديديم که چگونه عيسي سحرخيز و دکتر يزدی در مصاحبه با راديو آلمان از سؤال واضح بهنام باوندپور می کريختند آنکاه که پرسيد آيا هنوز هم به اصلاح پذيری اين نظام اعتقاد داريد؟

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بله جناب نبوی ما رأی نداديم تا در کنار ديگر اهداف، کاری که خود بايد می کرديد يعنی "خروج از حاکميت"، ما برايتان انجام داده باشيم. در انتظار می مانيم پس از اين خروج هر چه زودتر به مردم بپيونديد.

گاهی فکر می کنم " از نظر روان شناسی هم بيراه نيست" که طنزهای فراوان شما در مورد حسنی، بنوعی قرابت روحی با او منجر شده و شيوه سخن گفتن، توهين، فحاشی و تکبر آخوندی ايشان به شما سرايت کرده است. يکبار ديگر پاسختان به آقای فرزاد م. را بخوانيد. شرم آور است آنگونه سخن گفتن در باره آقای نقره کار. شما از کجا می دانيد خواننده ايرانی به ايشان اهميتی نمی دهد؟ نکند به قول حسني "ايشان استراتژيک نيستند".

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آقای ابراهيم نبوی توهين نکنيد! سهراب اشکان' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016