شنبه 11 تیر 1384

عسگراولادي: وقتي رهبري و شوراي نگهبان مي‌‏گويند انتخابات سالم است ما حرف ديگري نبايد بزنيم، ايلنا

* احمدي‌‏نژاد در تركيب كابينه از مسير اصول‌‏گرايي خارج نمي‌‏شود، چون ولايت‌‏مدار است

تهران- خبرگزاري كار ايران

عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي، گفت: احمدي نژاد در تركيب كابينه از مسير اصول‌‏گرايان خارج نمي‌‏شود چون يك فرد ولايت‌‏مدار است.

به گزارش "ايلنا"، حبيب الله عسگر اولادي در جمع دبيران استان‌‏ها و شهرستان هاي حزب موتلفه اسلامي، تصريح كرد: از مهمترين وظايف امروز ما جمع شدن حول آهنگ ولايت است. دولت آينده دولت اصول‌‏گرا است و همه بايد سعي كنيم در راستاي هدايتي كه رهبر معظم انقلاب فرمودند، تلاش كنيم.
قائم مقام شوراي هماهنگي با تأكيد بر اين كه براي شناخت وظايف امروز بايد گذشته را هم بررسي كنيم، اظهار داشت: مجموعه شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب در انتخابات شوراها از حبيبي؛ دبير كل و همچنين چند نفر از اعضاي موتلفه خواست براي نامزدي ثبت نام كنند و چند هفته بعد خواست انصراف دهند، همه اعضاي موتلفه براي حفظ هماهنگي انصراف دادند.
وي ادامه داد: در انتخابات مجلس هفتم هم جبهه پيروان خط امام و رهبري با هفت نفر از ليست نهايي مخالف بود و ليست 7+23 منتشر هم شد، اما در آن شرايط بزرگان توصيه كردند كه نبايد اصول‌‏گرايان اين دو ليست متفاوت داشته باشند، چون سبب خرد شدن آرا مي‌‏شود كه در آن شرايط, بنده و آقايان بادامچيان و آل اسحاق از نامزدي انصراف داديم.
وي در عين حال تأكيد كرد: از مجموعه 6 نامزد اصول‌‏گرا تنها دكتر لاريجاني پايبند به وحدت بود و در عين اين كه مجموعه شوراي هماهنگي وي را به عنوان نامزد نهايي معرفي كرده بود، حاضر بود در راستاي وحدت انصراف دهد، اما عدم هماهنگي ديگران ما را به وحدت نرساند.
عسگر اولادي در ادامه اظهار داشت: امروز موتلفه در خط جبهه پيروان خط امام و رهبري و جبهه هم در خط شوراي هماهنگي است و وظيفه امروز ما اين است كه اين انتخابات را كه محصول خوبي داشته به صورت‌‏هاي گوناگون تأييد كنيم.
وي ادامه داد: نبايد درباره انتخابات سوالي وارد شود، وقتي رهبري و شوراي نگهبان مي‌‏گويند انتخابات سالم است، ما حرف ديگري نبايد بزنيم.
قايم مقام شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب با اشاره به برخي انتقادات نسبت به تأييد هر دو نفر در مرحله دوم انتخابات نهم، گفت: ما هر دو نفر را اصول‌‏گرا مي‌‏دانستيم و هر دو نفر را تاييد كرديم تا اختلافات از بين برود، چرا كه معرفي يك نفر سبب اختلاف مي‌‏شد. اختلاف هم موجب كنار رفتن متدينين از صحنه انتخابات مي‌‏گرديد.
عسگر اولادي ديگر وظيفه امروز اصول‌‏گرايان را تقويت رئيس جمهور منتخب دانست و تصريح كرد : احمدي نژاد در تركيب كابينه از مسير اصول‌‏گرايي خارج نمي‌‏شود، چون يك فرد ولايتمدار است.
وي افزود: شناختم از ايشان اينگونه است كه غير اصول‌‏گرايانه انتخاب نمي‌‏كند و حتي در اين زمينه سخت‌‏گير است.
وي تأكيد كرد: اين طور كه شنيده‌‏ام رهبري به ايشان نه ليست پيشنهاد داده و نه اشاره‌‏اي داشته است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دبيركل جبهه پيروان خط امام و رهبري ديگر وظيفه مهم اصول‌‏گرايان را، رفع كدورت‌‏ها و آشكار شدن دوستي‌‏ها عنوان كرد و گفت: بايد آنچه گذشته را كنترل كنيم و نگذاريم درباره گذشته بحث باشد.
قايم مقام شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب در پايان با اشاره به ديدار هفته گذشته رئيس جمهور منتخب با رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: ساده زيستي دكتر احمدي نژاد براي همه شناخته شده است، اما با آنچه در آينده خواهيد ديد، نگوييد از شعارهايش عدول كرده است. بايد ضرورت‌‏ها و اصول حفاظتي مربوط به رئيس جمهور را پذيرفت.
وي افزود: مقام معظم رهبري در آن ديدار به احمدي نژاد تأكيد كردند كه يك سري اصول حفاظتي ويژه رئيس جمهور است و ايشان بايد آنها را رعايت كند.

Copyright: gooya.com 2016