یکشنبه 12 تیر 1384

خليلي اردكاني: تا زماني كه جامعه ما به سمت تحزب روي نياورد ، همواره راي توده‌‌اي و احساسي برنده انتخابات خواهد بود، امروز

خليلي اردكاني نماينده مجلس ششم ضمن تحليل انتخابات نهم ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار سایت امروز گفت: هشت سال مقاومت در برابر اصلاحات و کتمان نقاط مثبت دولت خاتمي و بايكوت خبری وي و دولتش باعث شد كه بخش عظيمي از جامعه كه با كاركرد اصلاح طلبان آشنا نبودند نسبت به اصلاحات نااميد شوند. و تحت تأثير شعارهاي عوامفريبانه اقتصادي قرار گيرند.
این عضو فراکسیون مشارکت در مجلس ششم با اشاره به شعار فقر زدايي اصولگرایان تاكيد كرد: شعار عدالت جويي و رفع فقر جزء محوري‌ترين برنامه‌هاي دولت خاتمي و مجلس ششم بود اما با وجود سياه نمايي هاي موجود عملكرد دولت و مجلس ششم در اين باره به اطلاع عموم نرسيد.
اردكاني با يادآوري تخريب‌هاي سازمان يافته در اين انتخابات تصريح كرد: محافظه كاران با تخريب‌هاي سازمان‌يافته و با بهره مندي از امكانات وسيع توانستند برنده انتخابات شوند كه اين مساله بيشتر ناشي از ضعف نهادهاي مدني در كشور است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي افزود تا زماني كه جامعه ما به سمت تحزب روي نياورد مشكلات ما حل نخواهد شد و همواره راي توده‌‌اي و احساسي برنده انتخابات خواهد بود.
خلیلی اردکانی در پایان با اشاره به اختلاف ايجاد شده بين هيأت پارلماني ايراني و طرف بلژيكي به سبب سرو مشروب به خبرنگار سايت امروز گفت: به هر حال كشورهاي اروپايي نسبت به محافظه كاران اعتماد ندارند و به همين دليل نسبت به كوچكترين موضوع حساس هستند نگاه امروز جهان نسبت به ايران عوض شده است و كوچكترين مساله اي مي‌تواند تنش زا باشد.

در همين زمينه:

Copyright: gooya.com 2016