یکشنبه 12 تیر 1384

کاريکاتور ‬خالد الهاشمي در روزنامه الايام و اعتراض سازمان تبليغات اسلامي

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين حال روزنامه کيهان خبر داده است که سازمان تبليغات اسلامي اقدام روزنامه «الايام» را محكوم كرد.

در خبر کيهان آمده است: سازمان تبليغات اسلامي با صدور اطلاعيه اي اقدام موهن و سخيف روزنامه بحريني الايام را در توهين به مقام شامخ رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگوار ايران اسلامي شديداً محكوم كرد.
به گزارش روابط عمومي سازمان تبليغات اسلامي در بخشي از اين بيانيه آمده است: بي ترديد اين حركت موهن توطئه كساني است كه استقلال و آزادي ايران اسلامي را برنمي تابند و چشم ديدن عزت و اقتدار اين ملت بزرگوار را ندارند. اينان خفاشان شب پرستي هستند كه در هيچ زماني معناي وجود رهبري آزاده و مردمي و محبوب ملت ايران را درك نمي كنند و هيچگاه به درك طعم شيرين و معناي اصيل استقلال و آزادي نمي رسند. اينان با وجود رهبراني خود فروخته و مزدور چگونه مي توانند سربلندي و اقتدار يك ملت را درك كنند. از اين روست كه با كج فهمي و بدانديشي، تحليل و ارزيابي شان از حركت هاي دمكراتيك و مردم سالارانه ملت غيور ايران معنايي واژگون مي يابد و مانند اربابشان آمريكاي جنايتكار روسياه مي شوند.
سازمان تبليغات اسلامي اقدام روزنامه بحريني الايام كه با چاپ كاريكاتوري موهن قصد توهين و اسائه ادب به ساحت مقدس رهبر معظم انقلاب را نموده شديداً محكوم كرده، طراحي اين حركت سخيف و زشت توسط ايادي استكباري و غرب را گامي در جهت تلخ نمودن پيروزي شيرين و حلاوت به ياد ماندني انتخابات ايران اسلامي مي داند .

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'کاريکاتور ‬خالد الهاشمي در روزنامه الايام و اعتراض سازمان تبليغات اسلامي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016