سه شنبه 14 تیر 1384

وقتي آقازاده سه ‌قبضه، سفير مي‌شود، بازتاب

خبرنگار «بازتاب» گزارش داد: عملكرد يكي از آقازاده‌ها كه از سه طريق به بزرگان منسوب است، پس از انتصاب به سمت سفير در يك كشور مهم خارجي، موجب بروز نارضايتي در ميان افراد مختلف شده است.
بنا بر اين گزارش، آقازاده‌هاي سفير مذكور كه همانند پدر مشهور خود، آقازاده سه‌قبضه به شمار مي‌روند، به رغم وجود مدرسه ايراني و همچنين مدارس خوب آن كشور خارجي، در مدرسه آمريكايي تحصيل مي‌كردند.

تحصيل اين آقازاده در مدرسه آمريكايي كه علاوه بر شهريه سنگين آن، امتيازاتي چون همكلاسي شدن با فرزند سفير اسرائيل را داشته، اقدامي خلاف آيين‌نامه وزارت خارجه در مورد تحصيل فرزندان سفير كارمندان اين وزارتخانه در خارج از كشور به شمار مي‌رود.

اعتراض گروهي از ايرانيان مقيم كشور مذكور به اين اقدام ـ كه پيامدهاي آن به ايران نيز كشيده شد ـ باعث شده تا به سفير مذكور، تذكر داده شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

آقازاده مذكور و سفير فعلي كه از اين تذكر دلگير شده بود، خانواده خود را به كشور دوست و برادر، انگليس برده و براي رفع مشكل آيين‌نامه تحصيلي كاركنان وزارت خارجه، فرزندان خود را در يكي از شهرهاي انگليس اسكان داده و در يكي از كالج‌هاي شبانه‌روزي و تحت تربيت و آموزش مديران انگليسي قرار داده است تا در آينده از فرزندان وي، آقازاده‌هايي متعهد، متخصص و وطن‌پرست براي مسئوليت‌هاي كليدي جمهوري اسلامي ساخته شوند.

در همين زمينه:

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وقتي آقازاده سه ‌قبضه، سفير مي‌شود، بازتاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016