چهارشنبه 15 تیر 1384

با تنظيم صورت جلسه‌اي؛ تحصن خانواده‌هاي قربانيان استاديوم آزادي مقابل فدراسيون فوتبال پايان يافت، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال


تحصن خانواده‌هاي جانباختگان حادثه‌ي پنجم فروردين ماه ورزشگاه آزادي با تنظيم صورت جلسه و توافق ميان اين خانواده‌ها با فدراسيون فوتبال پايان يافت.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ساعت 14 امروز خانواده‌هاي هفت قرباني حادثه‌ي دلخراش ورزشگاه آزادي با حضور در مقابل فدراسيون فوتبال اعتراض خود را به آنچه كه بي‌توجهي فدراسيون فوتبال به شرايط اين خانواده‌ها و عدم حمايت فدراسيون براي استيفاي حقوقشان و همچنين درج برخي اخبار كذب در خصوص كمك‌هاي صورت گرفته به اين خانواده‌ها بود را اعلام كردند.

پس از دقايقي از حضور اين خانواده‌ها در مقابل فدراسيون فوتبال آنها به دعوت ايلكا، مدير حراست فدراسيون فوتبال براي مذاكره وارد فدراسيون شدند و در آنجا نشستي را با حضور عليپور، مسوول كميته‌ي فرهنگي و زمان آبادي سخنگوي فدراسيون فوتبال برگزار كردند.

در ابتداي اين نشست خانواده‌هاي جانباختگان اعتراض‌هاي خود را بيان كردند. در ادامه ايلكا و عليپور به شرح برخي از فعاليت‌هاي فدراسيون فوتبال جهت احقاق حقوق اين خانواده‌ها و نتايج به دست آمده پرداختند.

خانواده‌هاي قربانيان در اين نشست خواستار حمايت بيشتر فدراسيون فوتبال و انتخاب وكيلي براي اين خانواده‌ها شدند تا بتوانند همانند وكلاي نيروي انتظامي و سازمان تربيت بدني از حقوق آنها دفاع كند.

آنها همچنين بر مشخص شدن هر چه سريع‌تر مسببين حادثه پنجم فروردين و جلوگيري از درج برخي اخبار كذب در رابطه با كمك‌هاي مالي به اين خانواده‌ها تاكيد كردند.

در پايان اين نشست صورت جلسه‌اي به امضاي عليپور و زمان آبادي به عنوان نمايندگان فدراسيون فوتبال و همچنين خانواده هاي قربانيان رسيد.

بر طبق اين صورت جلسه مقرر شد :

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

1 ـ وكيل مشتركي از سوي فدراسيون فوتبال و خانواده‌هاي قربانيان حادثه‌ي پنجم فروردين، مراحل پيگيري پرونده و دفاع از حقوق جانباختگان را بر عهده بگيرد.

2 ـ پرونده‌ي جانباختگان و مصدومان از اين پس در دو گروه مجزا پيگيري شود تا كار رسيدگي به پرونده‌ي فوت شدگان اين حادثه هر چه سريع‌تر به پايان برسد.

3 ـ هر گونه خبري در مورد كمك فدراسيون فوتبال به خانواده‌ي جانباختگان كه از سوي مطبوعات درج شده است تكذيب مي‌شود.

Copyright: gooya.com 2016