پنجشنبه 16 تیر 1384

جانشين فرمانده سپاه: در انتخابات پيچيده عمل كرديم، انتخاب

سايت خبري تحليلي "انتخاب"

سردار ذوالقدر گفت: علي‌رغم تبليغات گسترده دشمنان براي كمرنگ‌كردن حضور مردم و موضع‌گيري رييس‌جمهور آمريكا، حضور شكوهمند و حماسي مردم در انتخابات رياست‌جمهوري، يك بار ديگر مشروعيت مردمي نظام جمهوري اسلامي را به جهانيان اثبات و توطئه‌هاي دشمنان را نقش بر آب نمود و امنيت ملي كشورمان را تضمين كرد.

وي كه در همايش فرماندهان بسيج اداري و كارگري سراسر كشور سخن مي‌گفت، با تسليت ايام شهادت ام ابيها (س) گفت: حضرت زهرا (س) تنها الگوي زن مسلمان نيست، بلكه ايشان براي تمام بشريت اسوه و الگوست و تعاليم و سيره او به‌ويژه سيره عملي او در پشتيباني از مقام ولايت و امامت در شرايط بسيار پيچيده و ترديدآميز پس از رحلت پيامبر اكرم (ص) براي همه عصرها و نسل‌ها، ملاك و معيار است.

جانشين فرمانده كل سپاه در ادامه با اشاره به پيروزي اصولگرايان در انتخابات رياست‌جمهوري اظهار اميدواري كرد كه دولت اصولگرا بتواند به شكل‌گيري دولت اسلامي سرعت ببخشد و با جديت و سرعت به مطالبات بر زمين مانده مردم و رفع مشكلات كشور پاسخ بدهد.

وي درخصوص انتخابات رياست‌جمهوري اظهار داشت: انتخابات نهمين دوره رياست جمهوري در نوع خود بي‌نظير بود و با وجود تلاش گسترده دشمنان و بدخواهان به بهترين نحو ممكن برگزار شد و با عنايت الهي و به مدد آگاهي و احساس مسئوليت مردم هم حضور حداكثري كه راهبرد تضمين شده از سوي مقام معظم رهبري بود تحقق يافت و هم فرد صالح و شايسته‌اي از مجموعه اصولگرايان اصلاح‌طلب به توفيق خدمتگزاري در اين عرصه دست يافت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي با تخطئه كساني كه نيروهاي اصولگرا را در جريان انتخابات به بي‌برنامگي، اختلافات، قدرت‌طلبي و عدم تفاهم بر سر كانديداي واحد متهم مي‌كردند، گفت: در شرايط پيچيده سياسي كه قدرت‌هاي خارجي و جريان‌هاي فزون‌خواه در داخل از مدت‌ها قبل مترصد بوده و برنامه‌ريزي كرده بودند كه نتيجه انتخابات را به نفع خود تغيير دهند و از شكل‌گيري يك دولت كارآمد اصولگرا جلوگيري نمايند، بايد پيچيده عمل مي‌شد و نيروهاي اصولگرا بحمدلله با طراحي درست و چندلايه توانستند در يك رقابت واقعي و تنگاتنگ، حمايت اكثريت مردم را به خدمتگزاري بيشتر و موثرتر به آنها جلب نمايند.

جانشين فرمانده كل سپاه در پايان ضمن تبريك به دكتر احمدي‌نژاد به عنوان رييس‌جمهور منتخب، وي را نماد اصولگرايي، دين‌باوري، انقلابي‌گري و عدالت‌ورزي دانست و گفت: ملت ايران با اين انتخاب نشان داد همچنان به آرمان‌ها و اهداف اوليه خود پايبند است و سعادت و كمال خود را در تحقق اين ارزش‌ها جست و جو مي‌كند.
وي با اعلام آمادگي سپاه و بسيج براي كمك به دولت آينده در رفع مشكلات كشور، فرماندهان بسيج را به تلاش همه‌جانبه براي كمك به دولت دكتر احمدي‌نژاد فراخواند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'جانشين فرمانده سپاه: در انتخابات پيچيده عمل كرديم، انتخاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016