شنبه 18 تیر 1384

سازمان قاعده ‌‏الجهاد در اروپا: اين مجازات را به ساير حكومت‌‏هاي صليبي نيز خواهيم چشاند، ايلنا

شاخه شبكه تروريستي القاعده در اروپا با انتشار متني در يكي از وب‌‏سايت‌‏هاي بنيادگراي اهل‌‏سنت، مسؤوليت حملات تروريستي امروز لندن را پذيرفت.
به گزارش گروه اخبار بين‌‏الملل خبرگزاري كار ايران ( ايلنا )، متن كامل اين اطلاعيه كه داراي غلط‌‏هاي املايي و انشايي فراواني است و از سوي پايگاه خبري ايلاف و به نقل از پايگاه اينترنتي "قلعه" منتشر شده به اين شرح است:
« بيانيه عمليات لندن:
جماعت سري
سازمان قاعده‌‏الجهاد در اروپا
بسم‌‏الله‌‏الرحمن‌‏الرحيم‌‏والصلاه والسلام على الضحوك القتال سيدنا محمد صلى‌‏الله عليه‌‏وسلم
اما بعد؛
مژده باد به امت اسلام! مژده باد به امت عرب! وقت انتقام از حكومت صليبي صهيونيستي انگليس در قبال جنايات اين كشور در عراق و افغانستان فرا رسيد!
مجاهدان قهرمان در لندن و سراسر بريتانيا كه شمال تا جنوب و شرق تا غرب آن در آتش خوف،‌‏ ترس و ضجه فرو رفته است، جنگي پر بركت را رقم زدند.
ما بارها و بارها به حكومت انگليس و مردم اين كشور هشدار داده بوديم و اينك به وعده خود وفا كرده و پس از تلاش‌‏هاي طاقت‌‏فرساي مجاهدان قهرمان كه هدف از آن تضمين موفقيت عمليات بود، جنگ نظامي مباركي را در خاك انگليس رقم زديم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ما همچنان به هشدارهاي خود بر ضد حكومت‌‏هاي دانمارك و ايتاليا و ساير حكومت‌‏هاي صليبي ادامه مي‌‏دهيم و اعلام مي‌‏كنيم كه آنها نيز چنانچه نيروهاي خود را از عراق و افغانستان خارج نكنند مانند همين مجازات را خواهند چشيد و كسي كه به او هشدار داده شده بهانه‌‏اي نخواهد داشت.
قال تعالي: "ان تنصروا الله ينصركم و يثبت اقدامكم"
جماعت سري
سازمان قاعده‌‏ الجهاد در اروپا »

Copyright: gooya.com 2016