شنبه 25 تیر 1384

‏نامه آيت الله منتظري به اكبر گنجي جهت پايان اعتصاب غذا در زندان

‏‏بسمه تعالي

‏زندان اوين - برادر ارجمند جناب آقاي اكبر گنجي دامت توفيقاته
‏ ‏پس از سلام و تحيت ، اينجانب شديدا نگران وضعيت جسماني شما هستم ، زيرا اگر اعتصاب غذاي‏ ‏شما به فاجعه اي منتهي شود دوست و دشمن دچار خسران مي‎گردند.
‏ ‏در زندان اوين رژيم گذشته من خود شاهد صحنه اي بودم كه بسيار متعجب گشتم . روزي‏ ‏بازجو ازغندي آمد و عباس اشراقي را - كه از مجاهدين خلق و محكوم به حبس ابد و مبتلا به بيماري‏ ‏صرع بود - با خود برد. از او پرسيدم با اشراقي چه كرديد؟ جواب داد آزادش كرديم تا مبادا مشكلي پيش‏ ‏آيد و باعث آبروريزي شود; ولي متأسفانه امروزه در جمهوري اسلامي مسئولين امور با همه ‏ ‏ادعاهايشان متوجه عواقب و پيامدهاي اعمال خودسرانه و غيراصولي خود نيستند و صراحتا و بدون‏ ‏هيچ گونه پروا با وقاحت تمام اعلام مي‎دارند كه : "خيلي ها در زندان مي‎ميرند".

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

‏اينجانب دردمندانه و مصرانه درخواست حضرات آقايان دكتر سروش ، مهندس سحابي ،‏ ‏حجة الاسلام كديور، سعيد حجاريان و علوي تبار را تأييد و تأكيد مي‎كنم و پدرانه از شما مي‎خواهم به‏ ‏اعتصاب غذاي خود خاتمه داده و نگراني دوستان و خانواده محترمتان را پايان بخشيد و با صبر انقلابي‏ ‏خود اجر اخروي را براي خود و ننگ را براي دشمنان آزادي فراهم آوريد.
‏ (انما يوفي الصابرون اجرهم بغير حساب)
‏ ‏والسلام عليكم و رحمة الله و بركاته .

‏‏1384/4/25‏‏
‏حسينعلي منتظري ‏

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به '‏نامه آيت الله منتظري به اكبر گنجي جهت پايان اعتصاب غذا در زندان' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016