یکشنبه 26 تیر 1384

چه کسی از اکبر گنجی عکس میگیرد؟ ع. مسیح

نگارنده را نیز اعتقاد بر این است که اکبر گنجی باید اعتصاب غذای خود را بشکند و پس از تحمل بقیه زمان زندانش به محفل تحول خواهان افزوده گردد. جنبش مدنی ایران امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند اکبر گنجی است. اکنون بیش از هر زمان دیگر اکبر ایران میتواند نیازمندیهای تئوریک تحول خواهان را برآورده سازد. این نوشته تنها به خاطر درک شرایط نوشته میشود. اکبر گنجی باید بداند اکنون بیش از هر زمان دیگری در دل همه ایرانیها نفوذ یافته است. مرتضوی نیز باید بداند بیش از هر کس دیگری در ایران متنفر است.
عکسهای اکبر گنجی بر روی اینترنت دل همه آزادگان را در سرتاسر جهان به درد آورده است. این عکسها که بیش از دو روز است بر روی اینترنت قرار گرفته است منشائی مبهم دارد. شما چه فکر میکنید؟ ایا این عکسها از طرف خانواده گنجی گرفته شده!؟ تا انجائی که در اخبار آمده همسر گنجی این هفته نتوانسته است با او ملاقات داشته باشد! بنابراین تنها یک احتمال میماند و آن هم به نیروهای مرتضوی مربوط میشود!! من فکر میکنم مرتضوی دستور داده است تا از گنجی عکس بگیرند! و در این وضعیت هم عکس بگیرند! چرا؟ به دو دلیل: اولین دلیل برمیگردد به وضعیت حاد اکبر گنجی. در حال حاضر مرتضوی در چنگال گنجی اسیر شده است. مرتضوی برای خروج از این وضعیت به دنبال این است که غیر مستقیم از دوستان گنجی کمک بگیرد تا او را وادار نمایند تا اعتصاب غذای خود را بشکند. تا اینجا نیز موفق شده است برای تائید این مطلب میتوانیم به نامه ای که از طرف دکتر سروش و مهندس سحابی و ... نوشته شده است اشاره نمود. نکته دوم اما به شخصیت مرتضوی مربوط است او با چاپ عکسهای گنجی در این وضعیت در صدد است پیامی را به بینندگان عکسها القاء نماید: بترسید این گنجی است همان که در هر عکسی دو انگشتش را به نشانه پیروزی بلند میکرد! این عکسها نشان دیگری از پشتگرمی مرتضوی به دفتر آقای خامنه ای دارد. مرتضوی در عین حالی که درصدد است اکبر گنجی را بشکند، از این هم میترسد که خود شکسته شود. البته اوئی که ما میشناسیم مدتها ست به پایان راه رسیده است! حتی اگر به وزارت هم برسد تنها برای این است که از عملکردهای بی حساب و کتابش خلاص شوند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

من خوشبین نیستم! اکبر گنجی شکستنی نیست آقای مرتضوی! همانی است که بیش از 5 سال است شب را بر تو حرام کرده است! اکبر گنجی شکستنی نیست چرا که راهی را نشان داد که در آینده همه دوستانت نزدیکیشان به تو را کتمان خواهند کرد، البته اگر توئی باشد. آینده از آن اکبر گنجی است نه از آن تو آقای مرتضوی! حتی اگر نشانه های به زعم خودت شکستش را به تصویر بکشی! این نشانه ها برای تو شکست است برای ما چراغ! برای ما فهم زندگی و فهم آینده
آاقای مرتضوی این شما هستید که باخته اید دستها را بالا ببرید و آرام صحنه را ترک نمائید.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'چه کسی از اکبر گنجی عکس میگیرد؟ ع. مسیح' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016