دوشنبه 27 تیر 1384

وكيل اكبر گنجي: امكان ملاقات با موكلم را نيافتم، ايلنا

وكيل "اكبر گنجي" اعلام كرد: عصر امروز جهت ملاقات با گنجي به بيمارستان ميلاد مراجعه كرديم اما از امكان ملاقات ما با موكلم ممانعت به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار ايلنا، "عبدالفتاح سلطاني" يكي از وكلاي "اكبر گنجي" كه به همراه عده‌‏اي از وكلاي دادگستري جهت ملاقات با گنجي به بيمارستان ميلاد مراجعه كرده بود با اعلام اين خبر گفت: بنده به‌‏عنوان يكي از وكلاي "اكبر گنجي"، عصر امروز در معيت عده‌‏اي از وكلاي دادگستري جهت عيادت وي به بيمارستان ميلاد مراجعه كرديم و پس از تفحص در خصوص محل بستري گنجي مطلع شديم كه وي در طبقه 12 اين بيمارستان بستري شده است، زماني كه مي‌‏خواستيم با اين روزنامه‌‏نگار زنداني ملاقات كنيم، اين اجازه به ما داده نشد و مأموران ما را به سمت اتاق رئيس حراست بيمارستان راهنمايي كردند كه وي نيز اظهار داشت؛ ملاقات با گنجي فقط با مجوز دادستاني تهران، مقدور است.
وي افزود: سپس رئيس حراست بيمارستان ميلاد ما را به مدير روابط عمومي اين بيمارستان راهنمايي كرد كه وي نيز همان اظهارات رئيس حراست بيمارستان را تكرار و از انجام ملاقات عذر خواست.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وكيل "اكبر گنجي"، عدم اجازه ملاقات با موكلش را در بيمارستان فاقد هرگونه توجيه قانوني دانست و اظهار داشت: هيچ‌‏كس حق ندارد چنين دستوري صادر كند.
سلطاني از رئيس قوه‌‏قضاييه در اين خصوص درخواست كمك كرد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وكيل اكبر گنجي: امكان ملاقات با موكلم را نيافتم، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016