سه شنبه 28 تیر 1384

محمد خاتمي دوماهنامه‌ي "آيين گفت و گو" را منتشر مي‌كند، ايرنا

"سيد محمد خاتمي" پس از پايان دوره رياست جمهوري خود دو ماهنامه "آيين گفتگو" را منتشر مي‌كند.

به‌گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومي معاونت امورمطبوعاتي و اطلاع‌رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي،هيات نظارت بر مطبوعات با انتشار "آيين گفت و گو" به صاحب امتيازي و مدير مسوولي سيد محمد خاتمي رييس جمهوري موافقت كرد.

بر اساس اين گزارش هيات نظارت بر مطبوعات همچنين با انتشار ‪ ۹‬هفته‌نامه، ‪ ۳‬دوهفته‌نامه و پنج ماهنامه نيز موافقت كرد.

هفته‌نامه‌هاي "نداي مغان" به صاحب امتيازي و مديرمسوولي نادر شيرين‌زاده، "گفتمان تربت" به صاحب امتيازي و مديرمسوولي محمد ملك، "قلعه" به صاحب امتيازي و مديرمسوولي اسلام محمودزاده، "پيام رابر" به صاحب‌امتيازي و مدير مسوولي سعيد تاج‌الديني از هيات نظارت‌بر مطبوعات مجوز انتشاردريافت كردند.

"شمال‌شرق" به‌صاحب‌امتيازي و مديرمسوولي حميد ايزدي‌شيروان، "پيام سپيدار" به صاحب امتيازي و مدير مسوولي مجيد پيشگاهي "بيشابور" به صاحب امتيازي و مدير مسوولي موسي مطهري زاده، "درود" به صاحب امتيازي و مدير مسوولي مهدي شريعتمدار تهراني و "سوغات" به صاحب امتيازي و مدير مسوولي منصور تاجري عنوان ديگر هفته‌نامه‌هايي است كه مجوز انتشار آن‌ها صادر شده است.

هيات نظارت بر مطبوعات همچنين با انتشار دو هفته‌نامه‌هاي "روز بعد" به صاحب‌امتيازي و مديرمسوولي تقي پور محمد چي‌چايي، "توحيد" به صاحب امتيازي ومديرمسوولي كامران پورجوهري و "پيك آستارا" به صاحب‌امتيازي و مديرمسوولي عابد بدريان موافقت كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

"رنگين كمان ورزشي" به صاحب‌امتيازي و مديرمسوولي حميدرضا خانقاهي، "عهد جاويد" به صاحب امتيازي انجمن خيريه حمايت از بيماران كليوي و مديرمسوولي علي شعبان‌پور، "خط سوم" به صاحب‌امتيازي ومديرمسوولي يوسف خسروجردي، "يوش" به صاحب امتيازي و مديرمسوولي افشين علاء و "تالي خبر" به صاحب امتيازي و مدير مسوولي حسين زينلي عنوان ماهنامه‌هايي است كه مجوز انتشار آن‌ها توسط هيات نظارت بر مطبوعات صادر شده است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'محمد خاتمي دوماهنامه‌ي "آيين گفت و گو" را منتشر مي‌كند، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016