چهارشنبه 29 تیر 1384

موسوي لاري به شوراي نگهبان پاسخ داد، ايرنا

تهران، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۴/۲۹‬
داخلي. سياسي. وزارت كشور.

عبدالواحد موسوي لاري وزيركشور در پاسخ به‌نامه "عباسعلي كدخدايي"قائم مقام شوراي نگهبان به وي، گفت: برخلاف برداشت آقاي كدخدايي، وزارت كشور نيز بر سلامت انتخابات تاكيد دارد.

وي عصرچهارشنبه هنگام بازگشت ازاجلاس وزراي كشور همسايه عراق در پاسخ به‌سوال خبرنگاري افزود: وزارت كشور معتقد است در خصوص انتخابات نبايد جاي ابهام باقي بماند، حتي اگرتاثيري در سرنوشت انتخابات نداشته باشد.

موسوي لاري خاطرنشان كرد: ما معتقديم انتخابات هم در نحوه اخذ راي و هم شمارش آرا مشكلي نداشته است و از ابتدا نيز بر اين مساله تاكيد كرديم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وزير كشور افزود: افرادي سوالاتي را مطرح كرده‌اند كه ما به نوبه خود اعلام آمادگي كرديم،زيرا معتقديم دستگاه‌هاي مسوول درانتخابات بايد در قبال سوالاتي كه ايجاد مي‌شود، پاسخگو باشند.

قائم مقام دبيرشوراي نگهبان روز سه شنبه در نامه‌اي خطاب به وزير كشور نوشت : لازم است اكنون كه نتيجه انتخابات از سوي همگان پذيرفته شده ورسيدگي لازم درموعد مقرر به عمل آمده و صحت انتخابات از سوي وزارت كشور اعلام و به تاييد شوراي نگهبان نيز رسيده است و اعتبارنامه رييس محترم جمهوري منتخب نيز امضا شده و زمان قانوني رسيدگي به شكايات احتمالي نيز سپري گرديده از طرح شبهه و ابهام جديد آنهم توسط مجريان قانون خودداري شود وهمه، قانونمداري را درعمل به اثبات برسانيم.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'موسوي لاري به شوراي نگهبان پاسخ داد، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016