چهارشنبه 29 تیر 1384

اظهار تاسف ایران از اظهارات اتو شیلی وزیر اطلاعات و امنیت دولت آلمان، اشپيگل

بنا به نوشته هفته نامه اشپیگل, دولت ایران اظهارات اتو شیلی, وزیر اطلاعات و امنیت دولت المان را در خصوص انتخاب محمود احمدی نژآد به سمت ریاست جمهوری ایران بشدت محکوم نمود.

روزنامه جمهوری اسلامی از قول حمید رضا اصفی در شماره امروز خود نوشت: تهمتهای اتو شیلی بر علیه رئیس جمهوری جدید ایران بدون پایه و مسخره میباشند. چنین اظهاراتی بی حرمتی به ملت ایرانست که در انتخابات 24 یونی, احمدی نژاد را بعنوان رئیس جمهور منتخب خود برگزیده اند.

اتو شیلی قبلا در مصاحبه ای با هفته نامه المانی اشپیگل در مورد انتخابات گفته بود: حالا وقتی که ما میشنویم که ایران و عراق با همدیگر نزدیکتر همکاری میکنند و در تهران یک شخص بنیادگرا به قدرت رسیده است که از او نمیتوان اطمینان حاصل نمود که ایا او از تروریسم فاصله خواهد گرفت, همه اینها در مجموع پرسپکتیوهای نگران کننده ای هستند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در ادامه گزارش درج شده در روزنامه فوق, سخنگوی وزارت امور خارجه, حمید رضا اصفی به اتو شیلی, وزیر اطلاعات و امنیت کشور المان توصیه مینماید که در اینده با بینش و دقت بیشتری اظهار نظر نماید و خود را از تاثیرات حوزه های صهیونیستی نجات داده و به اصول اولیه دموکراتی احترام قائل گردد. آصفی همچنین اعلام نمود که ایران از مقامات کشور المان در برلین در این خصوص توضیح نامه ای را در روزهای اینده خواست خواهد نمود.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اظهار تاسف ایران از اظهارات اتو شیلی وزیر اطلاعات و امنیت دولت آلمان، اشپيگل' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016