شنبه 1 مرداد 1384

بسيجي مرحوم، به بسيجي شهيد ارتقا مقام يافت! امضا محفوظ

حتما خاطرتان هست كه در جريان برنامه هاي تبليغاتي كانديداها در شهر اصفهان اتفاق ناگواري افتاد و فردي بسيجي بنام بهنام كريميان در هنكام خروج از جلسه سخنراني اقاي احمدي نزاد بخاطر ازدحام جمعيت زير دست و با كشته شد و البته چون در بحبوحه تبليغات انتخاباتي اين خبر ميتوانست ضربه بدي براي طرفداران احمدي نزاد بحساب بيايد لذا بشدت از بخش و انعكاس خبر در رسانه هاي داخلي جلوكيري بعمل امد و حتي سخنران مراسم هم كه اين حادثه بخاطر ايشان اتفاق افتاده بود به روي مباركش هم نياورد. بديهي است مراسم ختم و هفتم مرحوم نيز بدون سر و صدا و هر گونه اعلاميه اي كه حاكي از علت
فوت باشد برگزار گرديد.
اما اينك كه سخنران ناشناس مراسم آنروز در مسجد سيد اصفهان به يكباره تبديل به ريس جمهور شده است و بشدت در پي ايجاد عدالت در بين امت اسلاميست به ناگاه نام مرحوم بهنام كريميان از بين متوفيان ناشناس بدر آمد و بعنوان شهيد بهنام كريميان، بسيجي از جان گذشته اي كه به شهادت رسيده است (البته بدون اشاره به محل شهادت!!) به عموم معرفي شده و سپاه و بسيج باانشار عكس و پوستر هاي بسيار بزرگ بر سر ميادين و چهار راه هاي اصلي شهر از عموم مردم خواسته اند در مراسم چهلم اين شهيد حاضر شوند! خيلي جالب است نه؟

نگارنده اين سطور كه خود از نزديك شاهد اين جريان بوده خواهان جواب به سوالات زير است:

1- آيا اگر اقاي احمدي نژاد رييس جمهور نميشد ايشان (مرحوم كريميان) همچنان مرحوم ميماند و ناشناس يا شهيد راه حق و سرشناس؟
2- اين است عدالت گستري ريس جمهور منتخب؟ چطور قبل از رياست جمهوري ايشان حتي حاضر نشدند به يك ا ظهار تاسف خشك و خالي هم براي فوت اين جوان بسنده كنند و اصولا تفاوت اين مرحوم با ساير افراديكه در حوادت مختلف مانند ورزشگاه آزادي يا آتش سوزي در كلاس درس و يا ... كه بخاطر بي تدبيري برگزار كننده گان دچار اين حوادت ميشوند چيست؟ آيا فقط حامي رييس جمهور بودن براي قبولي در امتحان شهادت كفايت ميكند؟
3- آيا بفرض اگر اين اتفاق براي هواداران يكي ديگر از كانديداها (معين يا حتي كروبي) بوجود ميامد و كانديداي مذكور بعد از رياست جمهوري مبادرت به اين كار ميكرد آنوقت ياران كيهان نشين همين آقاي احمدي نژاد يقه خودشان را جر نميدادند كه با حيثيت و آبروي دهها هزار شهيد به حق انقلاب و جنگ بازي شده است؟

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

4- و سر انجام اينكه عنوان "شهيد" متاسفانه در اين حكومت تبديل به تحفه اي دنيوي شده و برخورداري از آن يعني نزول مرتبه والاي شهيد به تنها يك كارت شناسايي از بنياد شهيد و در نتيجه استفاده مادام العمر خانواده شهيد از امتيازاتي نظير ورود به دانشگاه - معافيت از خدمت سربازي - استفاده از وامهاي مسكن و اتومبيل با بهره كم - مستمري قابل توجه براي بازماندگان تا آخر عمر و غيره و اين همه هزينه ايست كه رييس جمهور محبوب (البته از جيب مردم) براي جبران جان از دست رفته ايشان نه در ميدان جنگ كه در مراسم
سخنراني خودشان پرداخت مينمايند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بسيجي مرحوم، به بسيجي شهيد ارتقا مقام يافت! امضا محفوظ' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016