یکشنبه 2 مرداد 1384

رمضان زاده در خداحافظي با خبرنگاران : اصلاحات به سرعت پيش مي‌رود ولي اصلاح طلبان بايد به دنبال ارتباط جمعي جديد بگردند، ايسنا

دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

سخنگوي دولت عصر امروز با برگزاري مراسمي از خبرنگاران حوزه دولت خداحافظي كرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، دكتر عبداله رمضان زاده عصر امروز در اين مراسم از تحمل خبرنگاران از اين موضوع كه وي به برخي از سوالات پاسخ نمي‌داد تشكر كرد و با شيرين خواندن دوران سخنگويي‌اش، تلخ ترين خاطره‌اش از اين دوران را درگيري‌اش با يكي از خبرنگاران در جلسات سخنگو عنوان كرد.

وي از خبرنگاران تشكر كرد كه اگر حتي پاسخ سوالاتشان را دريافت نكردند از او گله هم نكردند.

رمضان‌زاده خبرنگاران حوزه دولت را كمك‌حال دولت خواند و يادآور شد كه خبرنگاران صدا و سيما نيز خيلي همراهي كردند.

وي پاسخ به سوالاتي را دشوار دانست كه به خاطر مسائل امنيتي كشور با وجودي كه جواب آنها را مي‌دانسته‏، نمي‌توانست به آنها پاسخ بگويد.

وي كه در فضاي صميمي با خبرنگاران سخن مي‌گفت و گاهي نيز برخي خبرنگاران جملاتي را به شوخي مي‌گفتند يادآور شد كه در برخي مواقع سوالاتي از و پرسيده مي‌شد كه پاسخش را نمي‌دانست و به هفته بعد موكول مي‌كرد.

دبير هيات دولت به شوخي گفت كه اين هفته بعد ما هيچ وقت نرسيد.

رمضان زاده خطاب به خبرنگاران تاكيد كرد كه هيچگاه دروغي را به شما منتقل نكردم.

وي اظهار اميدواري كرد كه اين شيوه دولت خاتمي در پاسخگويي به رسانه‌ها ادامه يابد و سخنگوي دولت بعدي همانند دولت بعدي بدون بحران و مانع تراشي به كار خود ادامه دهد.

رمضان‌زاده يادآور شد كه اصلاح طلبان درون حاكميت به داخل جامعه برمي گردند و كار خودشان را ادامه خواهند داد.

سخنگوي دولت همچنين از برخي خبرنگاراني ياد كرد كه به خاطر سوالاتي كه از او پرسيدند دچار مشكل شدند. وي گفت: خبرنگاران حوزه دولت همواره با مشكلاتي مواجه بودند. بخصوص برخي از آقايان كه اطلاع دارم دچار مشكل شده‌اند.

وي يادآور شد كه انتخابات برگزار شده رياست جمهوري نيمه پر هم دارد و آن اين است كه سليقه‌هاي مختلف در آن حضور داشتند و براي اولين بار شاهد تلاش صدا و سيما بوديم كه در رعايت وقت براي كانديداها دقت به خرج داد.

رمضان زاده خاتمي را هنوز جزء معروفترين شخصيت‌هاي كشور خواند و گفت: اصلاح طلباني كه در دولت بودند حتما مي‌توانند در جامعه حضور داشته باشند.

وي تاكيد كرد كه اصلاحات به سرعت بالايي پيش مي‌رود ولي اصلاح طلبان بايد به دنبال ارتباط جمعي جديد بگردند.

سخنگوي دولت، پيشنهاد كروبي در اين زمينه را مناسب خواند و تاكيد كرد كه اين پيشنهاد بايد پيگيري شود.

وي در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص برگزار نشدن جلسات سخنگو طي هفته‌هاي اخير اظهار داشت: در دوران انتخابات ديديم كه برخي از كانديدها بسيار تند عليه دولت صحبت مي‌كنند و برخي اظهاراتشان ناجوانمردانه بود، اگر جلسات را برگزار مي‌كرديم بايد به آنها پاسخ مي‌داديم كه شوراي اطلاع رساني دولت تصميم گرفت براي اينكه تاثيري بر انتخابات گذاشته نشود اين جلسات را برگزار نكنيم.

خبرنگاري از يكي از رسانه‌هاي منتقد دولت يادآور شد كه در تمام اين مدت سعي كرديم وظيفه رسانه‌اي مان را انجام دهيم و ارادت خاصي به دكتر رمضان زاده داشتيم و آرزو مي‌كنيم كه هميشه وي دوست صميمي خبرنگاران باقي بماند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رمضان زاده نيز در پايان و پس از اينكه خبرنگاران حوزه دولت لوح سپاسي به سخنگوي دولت تقديم كردند از آنها تشكر كرد و گفت: من واقعاً سخنگو نبودم و يادم مي‌آيد كه در اولين جلسه دستانم مي‌لرزيد و اين شما بوديد كه مرا سخنگو كرديد.

رمضان زاده يادآور شد كه تجربه‌ اين دوران را همواره براي خودم نگه مي‌دارم.

پس از پايان سخنان رمضان زاده خبرنگاران حوزه دولت در محوطه باشگاه رياست جمهوري با وي عكس يادگاري و خداحافظي گرفتند.

Copyright: gooya.com 2016