یکشنبه 2 مرداد 1384

اخبار تأييد ‌نشده از قتل مرموز مأمور سپاه قدس، بازتاب

خبرنگار «بازتاب» گزارش داد: به رغم گذشت ده روز از قتل فجيع يك مأمور سپاه قدس در شهرك شهيد محلاتي تهران، پيچيدگي‌هاي خاص اين قتل، باعث شده است تا همچنان عوامل و انگيزه‌هاي قتل در پرده ابهام باقي بماند. با اين حال، برخي اخبار تأييد‌نشده، از انگيزه‌هاي فرقه‌اي در قتل وي حكايت دارد.

بنا بر اين گزارش، جنازه مرتضي متين‌فر كه شامگاه چهارشنبه با ضربه‌هاي متعدد چاقو در شهرك شهيد محلاتي به طرز فجيعي به قتل رسيده و پس از كشته شدن به آتش كشيده شده بود، باعث حضور مأموران آتش‌نشاني و پليس 110 در محل منزلش شد.

از نكات مهم در جريان اين قتل، برخي اختلافات مقتول با همسرش بود كه باعث زندگي جداي آن دو از يكديگر بوده است.
اما برخي اخبار تأييد‌نشده، حاكي از آن است كه قتل متين‌فر، ناشي از جرياني فرقه‌اي بوده كه به دليل عدم تمكين وي به اين فرقه به قتل وي انجاميده است.

صاحبان اين فرضيه مي‌گويند، اين مأمور سپاه قدس در سفري كه چند سال پيش به همراه خانواده‌اش به عربستان سعودي داشته، با شخصي كه مدعي ارتباط با امام زمان(عج) بوده، آشنا مي‌شود و فرد مذكور به آنان مأمور‌يت داده تا براي وي تبليغ كنند.

گفته مي‌شود، پس از بازگشت متين‌فرد و خانواده‌اش به ايران، همسر وي جلساتي در منطقه اطراف منزل داشته و به ترويج فرد مدعي ارتباط با امام زمان(عج) مي‌پرداخته است. اما پس از مدتي، با كنار كشيدن متين‌فر از اين فرقه، اين موضوع به محور اختلاف وي با همسرش تبديل مي‌شود و سرانجام به زندگي جداگانه آنان مي‌انجامد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين گزارش مي‌افزايد: در اطلاعيه ترحيم مرتضي متين‌فر كه هفته گذشته در شهر ري برگزار شد، درگذشت او «عروج شهادت‌گونه» اعلام شده بود. همچنين گفته مي‌شود، در شهرك شهيد محلاتي كه كادر و فرماندهان سپاه پاسداران در آن زندگي مي‌كنند، شايعات گسترده‌اي راجع به ماجراي قتل وي منتشر شده است.

گفتني است، به رغم گذشت ده روز از اين حادثه، هنوز مراجع رسمي اظهارنظري درباره عوامل و انگيزه‌هاي اين قتل انجام نداده‌اند.

در همين زمينه:

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اخبار تأييد ‌نشده از قتل مرموز مأمور سپاه قدس، بازتاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016