یکشنبه 9 مرداد 1384

مادر روزنامه نگار بازداشت شده: از فرزندم كاملا بي خبرم؛ تلاشهاي وکيل باستاني براي ملاقات با وي تاکنون بي نتيجه بوده است، هاتف

[برگرفته از هاتف نيوز]


مادر مسعود باستاني ،روزنامه نگار بازداشت شده گفت: در اين يک هفته اخير با پسرم به غير از يك بار ، تماس ديگري نداشته ام.

وي در گفتگو با پايگاه اطلاع رساني "هاتف" تاکيد کرد: تلاش هاي وكيل فرزندم براي ملاقات با وي تا اين لحظه بي نتيجه بوده است.
اين روز نامه نگار كه هفته گذشته براي پوشش خبري وضعيت اكبر گنجي به بيمارستان ميلاد رفته بود ، بازداشت شد.
باستاني 3 روز بعد در تماس تلفني با خانواده و وكيل خود، خبر دستگيرياش را مي دهد. پس از آن خانواده وي به كلانتري گيشا مراجعه مي كنند كه به آنان گفته مي شود بايد به حفاظت اطلاعات واقع در ميدان ارگ بروند.
تلاشهاي كوروش رحيمي، وكيل باستاني و همچنين خانواده وي براي ملاقات و دريافت خبر بيشتر از مسعود باستاني بي نتيجه بوده است.
مادر اين روزنامه نگار با تاكيد بر بي اطلاعي از فرزندش، نسبت به وضعيت وي اظهار نگراني كرد.
گفتني است سخنگوي قوه قضائيه خبر بازداشت مسعود باستاني راتاييد كرده است.
كريمي راد در روزهاي گذشته در گفتگو با ايسنا تصريح كرده بود که من هم شنديدم كه دو سه نفر در رابطه‌اي بازداشت شده‌اند اما افرادي هم اگر بازداشت شده باشند و قرار تاميني برايشان صادر شده باشد و ارائه شود، بايد پذيرفته شود و اگر كسي جرم سنگين‌تري كه منجر به بازداشت موقت شود داشته باشد، بحث ديگري است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي ادامه داد: قرار تاميني كه براي اين افراد صادر شده بود، بحث كفالت و وثيقه بوده است و اگر وي هم بوده بايد آزاد شود، مطمئن باشيد كسي به دليل پيگيري اخبار گنجي بازداشت نمي‌شود.
مسعود باستاني در ماههاي گذشته در خبرگزاريهاي "ايلنا" و "ميراث خبر" روزنامه "صاحب قلم" و "روز" فعاليت مي کرده است.

Copyright: gooya.com 2016