یکشنبه 23 مرداد 1384

معصومه شفيعي در مصاحبه با راديو فردا: در بي خبري به سر مي بريم

درحالي كه اكبر گنجي روزنامه نگار زنداني شصت و چهارمين روز اعتصاب غذاي خود را پشت سر گذاشت، خانواده و وكلاي او روز شنبه نيز موفق به ملاقات با اين روزنامه نگار زنداني نشدند. معصومه شفيعي همسر اكبر گنجي در مصاحبه با راديو فردا مي گويد: مدت دو هفته است كه ما آقاي گنجي را نديده ايم و هرچه به بيمارستان مراجعه مي كنيم، به ما مي گويند امكان ملاقات نيست و من و فرزندانم به شدت نگران حال ايشان هستيم. معصومه شفيعي مي گويد: آقاي گنجي به عنوان يك زنداني حق ملاقات دارد، به عنوان يك بيمار هم حق عيادت دارد و در شرايط كنوني ما بايد بيشتر از روزهاي ديگر بتوانيم ايشان را ببينيم، ولي متاسفانه از نظر انساني حق ما ناديده گرفته شده. خانم شفيعي مي گويد فقط به نقل از روزنامه شرق اطلاع داريم كه اكبر گنجي در ICU به سر مي برد.

براي شنيدن مصاحبه اينجا را کليک کنيد.

درحالي كه اكبر گنجي روزنامه نگار زنداني شصت و چهارمين روز اعتصاب غذاي خود را پشت سر گذاشت، خانواده و وكلاي او روز شنبه نيز موفق به ملاقات با اين روزنامه نگار زنداني نشدند. معصومه شفيعي همسر اكبر گنجي در مصاحبه با راديو فردا مي گويد:

معصومه شفيعي: امروز (شنبه) مدت دو هفته است كه ما آقاي گنجي را نديده ايم و هرچه به بيمارستان مراجعه مي كنيم، هر روز هم كه مي رويم، به ما مي گويند امكان ملاقات نيست و ايشان ممنوع الملاقات است. خيلي نگران ايشان هستيم. با توجه به وضعيت وخيمي كه پزشكان اعلام كردند، ما در بي خبري به سر مي بريم و اين خيلي از نظر رواني به ما و خانواده آقاي گنجي فشار وارد مي كند. آقاي گنجي به عنوان يك زنداني حق ملاقات دارد، به عنوان يك بيمار هم حق عيادت دارد و در شرايط كنوني ما بايد بيشتر از روزهاي ديگر بتوانيم ايشان را ببينيم، ولي متاسفانه از نظر انساني حق ما ناديده گرفته شده و بچه هاي من خيلي نگران هستند. مادر آقاي گنجي خيلي نگران است و همچنين خود من. هيچ كاري هم نمي توانيم انجام دهيم. هرچه با آقايان صحبت مي كنيم، پيغام مي دهيم، واسطه تراشي مي كنيم، سعي مي كنيم آقايان را بيدار كنيم، مسئولين قوه قضاييه را، ولي متاسفانه همه امكانات را به روي ما بستند و ما هيچ راهي براي تحقق خواسته به جايمان نداريم و شب هاي خيلي بدي را من و فرزندانم طي مي كنيم.

ليلي صدر (راديو فردا): خانم شفيعي شما توانستيد با پزشكان بيمارستان ميلاد صحبتي كنيد كه حداقل از آنها بتوانيد خبر بگيريد در مورد حال آقاي گنجي.

معصومه شفيعي: مراجعه كرديم، ولي متاسفانه نتوانستيم پزشكان ايشان را پيدا كنيم. به همين خاطر در بي خبري به سر مي بريم و فقط در حد روزنامه شرق كه از قول يكي از پزشكان صحبت كرده بود كه ايشان در آي سي يو هستند، ما در همين حد خبر داريم. ايشان هنوز در اعتصاب غذا هستند و مشكل اصلي هم اين اعتصاب غذا است و سرم هايي هم كه مي زنند خيلي دردي از ايشان دوا نمي كند.

ل . ص: دستور ممنوع الملاقات بودن آقاي گنجي از كجا صادر شده؟

معصومه شفيعي: الان آقاي گنجي تحت حفاظت نيروهاي دادستاني هستند و آقاي سعيد مرتضوي خودشان مستقيما در اين پرونده دخيل هستند و همه اينها زير نظر اينها انجام مي شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'معصومه شفيعي در مصاحبه با راديو فردا: در بي خبري به سر مي بريم' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016