شنبه 5 شهریور 1384

فيلم سفارت ژاپن از صحنه ترور قاضي مقدس در اختيار دادسرا نيست، فارس

خبرگزاري فارس: سرپرست دادسراي جنايي تهران گفت: سفارت ژاپن در تهران تاكنون فيلم روز ترور قاضي مقدس را در اختيار ايران قرار نداده است.

فخرالدين جعفرزاده درگفتگو با خبرنگار اجتماعي فارس با اعلام اين خبر گفت: طبق قوانين حقوق بين الملل سفارتخانه ژاپن به دليل اين كه تابع قوانين كشور متبوع خود است، مي تواند اين فيلم را در اختيار ايران قرار ندهد. ما تا كنون سعي كرده ايم بر اساس داشته هاي خود تحقيقات را پيش ببريم و نيازي به كمك كشورهاي ديگر نداريم. اگر سفارت ژاپن اين فيلم را در اختيار ما قرار دهد از آنها تشكر مي كنيم ولي اگر اين كار را انجام ندهد كه تا كنون هم فيلمي به ما نداده است از اختيارات قانوني خود استفاده كرده است.

وي در ادامه از روند رو به مثبت تحقيقات در رزمينه ترور قاضي مقدس خبر داد و گفت: در رابطه با اين پرونده ضابطان قانوني به وظيفه خود عمل كردند تا بتوانند عامل يا عاملان شهادت قاضي مقدس را دستگير كنند.

جعفرزاده با تشكر كردن از مردم به خاطر همكاري با پليس و دستگاه قضايي در اين مدت براي كشف اين پرونده تصريح كرد: از افرادي كه اطلاعاتي در رابطه با اين پرونده دارند مي خواهيم اطلاعات خود را با شماره تلفن هاي 55375088 و 55375089 در اختيار ما قرار دهند.

سرپرست دادسراي جنايي تهران در پايان با تكذيب خبر ارسال پرونده به دادسراي انقلاب تهران در خيابان معلم گفت: تفاوتي ميان دادسراهاي تهران نيست و همه دادسراهاي عمومي و انقلاب تهران مي توانند وارد رسيدگي به دادگاه انقلاب شوند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين زمينه:

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فيلم سفارت ژاپن از صحنه ترور قاضي مقدس در اختيار دادسرا نيست، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016