سه شنبه 29 شهریور 1384

زريبافان، دبير هيات دولت: براي تعطيلات به نيويورك رفتم، انتخاب

سايت خبري تحليلي انتخاب: مسعود زريبافان دبير هيات دولت، صبح امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران در حاشيه مراسم معارفه‌ شهردار جديد تهران در ارتباط با حضور خود در شوراي شهر تهران اظهار داشت: حضور در شوراي شهر تهران شغل محسوب نمي‌شود و با مسئوليت جديدم يعني دبير هيات دولت مشكلي ندارد.

به گزارش ايسنا،‌ زريبافان در مورد حضور تاج‌زاده در شوراي شهر تهران گفت: هيچ كدام از اعضاي شوراي شهر از اين شورا خارج نشده‌اند تا فرد جديدي بخواهد در اين شورا حضور پيدا كند و همه‌ي اعضاي قديمي در شورا هستند.

زريبافان در پاسخ به سوالي مبني بر اين كه حجاريان در زمان عضويت در شورا از سمت مشاورت رئيس جمهور استعفا داد، گفت: آقاي حجاريان هم عضو شوراي شهر بودند و هم اين كه در سمت مشاورت رئيس‌جمهور مشغول به كار بودند و تا آخر نيز اين مسئوليت را بر عهده داشتند.

وي ادامه داد: در شهرهاي ديگر نيز افرادي هستند كه در شورا حضور دارند و شغل اجرايي نيز در آن شهر دارا مي‌باشند و جزو مديران اجرايي محسوب مي‌شوند و كسي مانع آنها نشده و به آنها ايرادي نگرفته است.
دبير هيات دولت در ارتباط با تعيين سخنگوي دولت گفت: دولت در اين ارتباط بعدا تصميم خواهد گرفت.

زريبافان در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اين كه آيا شما سخنگويي دولت را نمي‌پذيريد، گفت: دولت بعدا خود در اين ارتباط تصميم گيري مي‌كند.

زريبافان در مورد حضور خود در نيويورك به همراه رئيس‌جمهور و در پاسخ به اين سوال كه آيا سفر شما خللي در امور وظايفتان در شوراي شهر ايجاد نمي‌كند، گفت: اعضاي شوراي شهر نيز مانند ديگر افراد داراي تعطيلاتي هستند كه من نيز از اين تعطيلات خود استفاده كرده‌ام و مطمئنا حضورم در دولت خللي در فعاليت‌هايم در شوراي شهر ايجاد نخواهد كرد .

وي در پايان گفت: اعضاي شوراي شهر موظفند در جلسات رسمي شورا و همچنين جلسات كميسيون‌هاي اين شورا حضور داشته باشند و قانونا ماهي 40 ساعت در شورا فعاليت كنند كه من مطمئنم كه مي‌توانم به اين وظيفه خود در كنار حضور در شورا عمل كنم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'زريبافان، دبير هيات دولت: براي تعطيلات به نيويورك رفتم، انتخاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016