شنبه 30 مهر 1384

ميرتاج‌الديني: در جلسه اصولگرايان با رييس جمهور درباره وزراء بحثي نشد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: مجلس

حجت‌الاسلام محمدرضا ميرتاج‌الديني اعلام بازبيني اساسنامه شوراي هماهنگي توسط عسگراولادي، تأكيد بر عمل فعال در ديپلماسي هسته‌اي توسط رييس جمهور را از مهم‌ترين مباحث مطرح در مراسم افطاري شب گذشته اصولگرايان با رييس جمهور برشمرد.

اين عضو فراكسيون اصولگرايان در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اشاره به مراسم افطاري شب گذشته‌ي اصولگرايان با رييس جمهور گفت: در اين جلسه ابتدا محمدرضا باهنر به مهمانان خوشآمد گفت، سپس حبيب‌الله عسگراولادي بحث‌هايي را راجع به شوراي هماهنگي مطرح كرد.

به گفته‌ي وي، عسگراولادي با اشاره به موفقيت‌هاي شوراي هماهنگي در سه انتخابات گذشته كه با استقبال مردم روبرو شد، گفته است كه شوراي هماهنگي آماده‌ي همكاري صميمانه با دولت در همه زمينه‌ها مي‌باشد.

ميرتاج‌الديني افزود: در اين مراسم عسگراولادي تصريح كرد كه شوراي هماهنگي پس از انتخابات اخير، با رويكردي جديد و سازماندهي نيروهاي اصولگرا و ساماندهي و بازبيني اساسنامه و تدوين جديد آن تا دو ماه ديگر اعضاي شوراي مركزي خود را انتخاب خواهد كرد.

وي با بيان اين‌كه اعضاي شوراي مركزي به وسيله اعضاي شوراي هماهنگي انتخاب خواهند شد، افزود: بدين ترتيب شوراي هماهنگي كار و برنامه جديد خود را آغاز مي‌كند.

لذا در اين راستا بناست كه از همه نيروهاي انقلابي و اصولگرا در سراسر كشور دعوت و آنها را متحد كنيم كه در اين شورا، به صورت جبهه و مجموعه‌ي فراگير شركت كنند.

ميرتاج‌الديني هم‌چنين به سخنراني رييس جمهور در اين جلسه اشاره كرد و گفت: در اين مراسم رييس جمهور بحث اهداف انقلاب اسلامي را مطرح و خاطرنشان كرد كه ما بايد خود، دولت و حركت‌هاي خود را همواره با ملاك‌ها و اهداف انقلاب اسلامي محك بزنيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گفته‌ي ميرتاج‌الديني، رييس جمهور در اين جلسه تأكيد كرده است كه ما انقلاب اسلامي را در تداوم حركت انبياء، مي‌دانيم و هدف نهايي آن را زمينه‌سازي براي ظهور حضرت مهدي (عج) مي‌دانيم و بايد تمام تلاشمان را در اين جهت به كار بنديم تا جامعه‌اي متعالي و توسعه‌يافته داشته باشيم.

اين عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس سخن در مورد پرونده‌ي هسته‌اي را موضوع دوم سخنراني رييس جمهور در اين جلسه عنوان كرد و افزود: آقاي احمدي‌نژاد در اين مراسم تأكيد كرد كه دولت در اين زمينه با ديپلماسي فعال، بر خلاف ديپلماسي منفعلانه‌ي گذشته، عمل مي‌كند.

ميرتاج‌الديني عمده‌ي حاضران در مراسم افطاري شب گذشته اصولگرايان با رييس جمهور را نمايندگان و اعضاي شوراي هماهنگي و برخي احزاب و جريانات اصولگرا عنوان كرد و افزود: آقاي ناطق نوري در اين جلسه حضور نداشت.

وي در پاسخ به اين سئوال كه آيا در اين جلسه درباره‌ي معرفي وزراء بحثي صورت گرفت يا نه؟ گفت: در اين باره اصلا صحبتي نشد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ميرتاج‌الديني: در جلسه اصولگرايان با رييس جمهور درباره وزراء بحثي نشد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016