چهارشنبه 11 آبان 1384

قطعنامه شركت‌‏كنندگان در تجمع مقابل سفارت سابق آمريكا، ايلنا

بيگانه‌‏ستيزي و استقلال‌‏خواهي پيام رساي انقلاب بزرگ ملت ايران است

تهران- خبرگزاري كار ايران

شركت‌‏كنندگان در تجمع مقابل سفارت سابق آمريكا به مناسبت سال روز 13 آبان در قطعنامه‌‏اي هشت ماده‌‏اي مواضع خود را اعلام كردند.

به گزارش "ايلنا"، در بند اول اين قطعنامه آمده است: بيگانه‌‏ستيزي و استقلال خواهي پيام رساي انقلاب بزرگ ملت ايران است، لذا كشورهاي غربي و آمريكا بدانند كه با زبان زور و تهديد با ملت ايران راه به جايي نخواهند برد.
اين قطعنامه مي‌‏افزايد: مردم ايران اسلامي همچنان آمريكا را دشمن شماره يك خود مي‌‏داند و اعلام مي‌‏دارد هرگونه اغوا و سستي در مقابل آمريكا و هم‌‏پيمانانش چيزي جز بلاهت سياسي و باز كردن درهاي اين كشور به روي دشمنان انقلاب نيست.
در بند سوم از اين قطعنامه با اشاره به فعاليت‌‏هاي هسته‌‏اي ايران، آمده است: جمهوري اسلامي دستيابي به فن‌‏آوري نوين هسته‌‏اي براي مصارف صلح‌‏آميز را مايه غرور ملي و افتخار هر ايراني در اقصي نقاط جهان مي‌‏داند و در اين راه با اتكا به ملت هميشه در صحنه ضمن حمايت از روند مذاكرات و اقدامات انجام گرفته از حق مسلم خود در برخورداري از دانش صلح‌‏آميز هسته‌‏اي دست برنخواهد داشت.
در ادامه قطعنامه آمده است: ايران اسلامي از سازمان ملل متحد سازمان كنفرانس اسلامي و جنبش غير متعهدها مي‌‏خواهد به وظيفه تاريخي خود در خصوص حفظ صلح و ثبات در منطقه و خروج اشغالگران غربي از عراق و افغانستان و متجاوزان صهيونيست از سرزمين هاي اسلامي به خصوص فلسطين عمل كنند.
تجمع‌‏كنندگان مقابل سفارت سابق آمريكا ضمن اعلام همبستگي با آرمان مردم فلسطين هرگونه اقدام سياسي و نظامي رژيم صهيونيستي را ادامه اشغالگري دراين مناطق دانسته و آنرا محكوم كرده‌‏اند. همچنين با حمايت از روند حاكميت قانون و مردم‌‏سالاري در عراق ضمن ابراز انزجار از فعاليت گروه‌‏ها و سازمان‌‏هاي تروريستي حضور مخرب و توطئه محرز آمريكا، انگليس و رژيم صهيونيستي را در عراقب محكوم نموده و همه مردم مسلمان اين كشور را به وحدت همدلي و برادري دعوت كرده‌‏اند.
در ادامه اين قطعنامه آمده است: يك‌‏بار ديگر به آمريكا، كانادا و اروپا اخطار مي‌‏دهيم كه با فرافكني مسايل و مشكلات داخلي خود و راه‏اندازي جنگ‌‏رواني در زمينه‌‏هايي همچون حقوق بشر چيزي جز شكست و ناكامي به دست نخواهند آورد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

تجمع كنندگان مقابل سفارت آمريكا در پايان ضمن حمايت از دولت، مجلس شوراي اسلامي و قو ه قضاييه از آنها خواسته‌‏اند كه در جهت مبارزه با مفاسد اقتصادي گسترش ارزش‌‏ها و هنجارهاي قابل احترام جامعه، گسترش فرهنگ مهرورزي، خدمت‌‏رساني, آباداني و كار براي جامعه , عدالت‌‏گستري و احقاق حقوق مردم، كاهش فاصله طبقاتي و تحقق مردم‌‏سالاري ديني تلاش نموده و در فرصت مقتضي كارنامه خود را در معرض قضاوت و داوري شهروندان ايراني قرار دهند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'قطعنامه شركت‌‏كنندگان در تجمع مقابل سفارت سابق آمريكا، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016