سه شنبه 17 آبان 1384

يك عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس هفتم: اگر وزير پيشنهادي نفت راي بياورد مي‌گويند مجلس به يك سردار ميلياردي راي داده است، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

يك عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس هفتم، گفت: سوداني نماينده‌ي اهواز و عطارزاده نماينده‌ي بوشهر و جمعي ديگر از نمايندگان نامه‌اي را به رييس‌جمهور ارسال كردند كه معرفي محصولي به عنوان وزير نفت را پس بگيرد كه اين نامه صبح امروز به وسيله‌ي سوداني براي رييس‌جمهور ارسال شد.

به گزارش خبرنگار پارلماني"ايلنا"، نماينده‌ مشهد علي عسگري، نايب‌رييس كميسيون اصل نود در جمع خبرنگاران ا بيان اين نكته كه اين نامه از سر دلسوزي نمايندگان تهيه شده است، گفت: اگر خواسته باشيم همگرايي بين مجلس و دولت مخدوش نشود و اين نحوه‌ي تعامل به شكل مثبت پيش رود، بايد به سه وزير ديگر كه زمينه‌ي مساعد براي راي مثبت دارند راي بدهيم و در مورد محصولي هم مطالب دلسوزانه‌مان را به احمدي‌نژاد ارايه كنيم.
عسگري گفت: اگر محصولي راي بياورد مي‌گويند يك سردار ميلياردي راي آورده و اگر راي نياورد تعامل بين دولت و مجلس در افكار عمومي مورد سوال قرار مي‌گيرد.
عسگري خاطرنشان كرد: با توجه به اين‌كه احمدي‌نژاد شعار كابينه‌ي70 ميليوني و عدالت‌گستري را مطرح كرد، بعضي مباحث اقتصادي در اين رابطه مطرح است، ولو اين‌كه اين ثروت از راه حلال و مشروع هم باشد.
وي افزود: خانه‌ي كوچك و محقر احمدي‌نژاد كه در فيلم تبليغاتي او بود با خانه‌ي بزرگ محصولي همخواني ندارد.
وي با بيان اين‌كه از درآمد و ثروت محصولي ارزيابي كلي نداريم، گفت: محصولي در فراكسيون وفاق قبول كرد كه بعد از جبهه در ساخت و ساز فعاليت مي‌كرده و درخصوص خانه‌ي بزرگ و بعضي از ثروت‌هايش تاكيد كرد كه از راه خصوصي به دست آورده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

نماينده مشهد در خانه ملت ادامه داد: به كميسيون اصل نود گزارشاتي درخصوص محصولي قبل از معرفي ايشان به عنوان وزير نفت ارسال شده و بعد از معرفي هم مطالبي رسيده است و همان‌گونه كه در مورد سعيدلو وزير پيشنهادي قبلي براي تصدي وزارت نفت اعلام كردم ابزار نظارتي كميسيون اصل نود محدود است، و در اين فرصت محدود امكان رسيدگي ندارد. اما از گزارش شائبه‌هايي ايجاد شده كه به همين دليل دوستان زيادي كه قبلا اظهارنظر مثبت در مورد محصولي داشتند و مي‌خواستند به جهت همگرايي راي دهند، به ترديد افتاده‌اند.

Copyright: gooya.com 2016