جمعه 20 آبان 1384

عضو حقوقدان شوراي نگهبان در راس بيمه مركزي، بورس نيوز

به گزارش خبرنگار بورس نيوز شنيده ها از بركناري عبدالناصر همتي از بيمه مركزي حكايت دارد و گفته ميشود بجاي او اسماعيلي عضو حقوقدان شوراي نگهبان بر صندلي رياست بيمه مركزي تكيه خواهد زد .
در عين حال شنيده مي شود وزير اقتصاد نه نفر را براي تصدي شركتهاي بيمه در نظر گرفته كه سه نفر از درون شركتهاي بيمه و شش نفر ديگر خارج از صنعت بيمه انتخاب شده اند .
------------------------------

به گزارش خبرنگار بورس نيوز شنيده ها از بركناري عبدالناصر همتي از بيمه مركزي حكايت دارد و گفته ميشود بجاي او اسماعيلي عضو حقوقدان شوراي نگهبان بر صندلي رياست بيمه مركزي تكيه خواهد زد .

در عين حال شنيده مي شود وزير اقتصاد نه نفر را براي تصدي شركتهاي بيمه در نظر گرفته است كه سه نفر از درون شركتهاي بيمه و شش نفر را خارج از صنعت بيمه انتخاب نموده است .

به دنبال تغییرات گسترده در بانک های دولتی ، وزیر اقتصاد قصد دارد این بار در شرکت های بیمه هم تغییرات گسترده ای ایجاد کند.

از فهرست نهایی هنوز اطلاعی در دست نیست اما گفته می شود احتمالا فهرست نهایی ، پس از رایزنی های فراوانی که در داخل و خارج از وزارت اقتصاد صورت گرفته ، به زودی اعلام خواهد شد.

به گزارش بورس نیوز – فهرست جدید مدیران شرکت های بیمه احتمالا اواسط هفته آینده منتشر خواهد شد هر چند گفته می شود برخی مدیران شبکه بیمه کشور قبل از اعلام رسمی وزیر ، قصد استعفا دارند.

سال گذشته سید صفدر حسینی ، وزیر اقتصاد پس از پایان دوره مجلس ششم ، چند نماینده کنار رفته از قوه مقننه را در وزارت اقتصاد به کار گمارد که اکثر آنها به جبهه مشارکت وابستگی فکری داشتند .

تعدادی از این نمایندگان ، در شورای معاونان و مشاوران وزیر به کارگمارده شدند اما صفدرحسینی تعداد دیگری از آنها را در بانک ها و بیمه های دولتی به کارگمارد .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به دنبال تغییرات پرسروصدایی که شرح آن هفته گذشته برای نخستین بار در بورس نیوز اعلام شد ، اخبار رسیده از ماموریت وزیر اقتصاد برای تسویه نیروهای سیاسی وابسته به جناح منتقد دولت در شرکت های بیمه حکایت دارد.

در عین حال گفته می شود به زودی تغییرات دیگری نیز در سطح شورای معاونان وزارت اقتصاد صورت خواهد گرفت.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عضو حقوقدان شوراي نگهبان در راس بيمه مركزي، بورس نيوز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016