جمعه 4 آذر 1384

گزارش كامل دومين همايش شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب، عسگراولادي: اشتباه نكنيد، اول كاريم، ايسنا

دانشجو: با آدرس‌هاي غلط‌ متزلزل مي‌شويم
محمدلاريجاني: دشمنان در كمين‌اند



خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

دومين همايش "همبستگي ملي و مشاركت عمومي" از سوي شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب اسلامي مناطق 30 گانه‌ي تهران بزرگ با حضور برخي از اعضاي اين شورا برگزار شد.

مسوول هيات اجرايي شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب مناطق 30 گانه‌ي تهران بزرگ تاكيد كرد: نبايد تصور كنيم كه چون وارد مجلس شده‌ايم يا در شوراي شهر حضور داريم كارمان تمام شده است، ما در ابتداي كار هستيم و انتخابات سخت خبرگان و شوراي هماهنگي را در پيش رو داريم.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان (ايسنا) محمد لاريجاني با تبريك هفته‌ي بسيج در "دومين همايش همبستگي ملي و مشاركت عمومي" كه از سوي شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب اسلامي مناطق 30 گانه‌ي تهران بزرگ برگزار شد، در ابتدا گزارش كاري از فعاليت‌هاي اين شورا در تهران ارائه داد و يادآور شد: ما گام اول را در شوراي شهر برداشتيم و در ادامه‌ي اين فعاليت در مجلس هفتم نيز موفقيت ديگري را تجربه كرديم. پس از آن انتخابات رياست جمهوري را در پيش داشتيم و خدا را شكر مي‌كنيم كه علي‌رغم چالش‌هايي كه در اين انتخابات با آن مواجه بوديم، فردي شايسته به عنوان رييس‌جمهور انتخاب شد و شايد اين انتخاب با تمام مشكلات پيش‌رو به معجزه‌اي شبيه بود.

وي با بيان اين كه " بعد از انتخابات رياست جمهوري سعي كرديم وقفه‌اي در برنامه‌هاي تشكيلاتي شوراي هماهنگي تهران ايجاد نشود" يادآور شد كه جلسات اين شورا به صورت هفتگي در تهران و مناطق 30 گانه برگزار شده است و ادامه داد: شوراي مركزي شوراي هماهنگي تهران تصميم گرفت كه يك هيات اجرايي را انتخاب كند و انتخابات با حضور مسوولان برگزار شد و 5 نفر به عنوان عضو اصلي و 2 نفر به عنوان عضو علي‌البدل هيات اجرايي شوراي هماهنگي به مدت يك سال انتخاب شدند. در جلسات هفتگي خود سعي مي‌كنيم چشم‌انداز آينده را تبيين كنيم. اولين همايش خود را با عنوان همايش "وفاق و همبستگي" قبل از انتخابات رياست جمهوري برگزار كرديم و اين دومين همايش است و اميدواريم دوستان ما در شوراي هماهنگي فراز و نشيبي را كه در دوران انتخابات رياست جمهوري تجربه كردند در نظر بگيرند و ما يك بار ديگر دور هم جمع شويم تا بتوانيم با لطف خداوند گام‌هاي بعدي را برداريم.

وي از جمله وظايف هيات اجرايي شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب را تشكيل كانون‌هاي اقشاري دانست و گفت: سعي مي‌كنيم كه فعاليت‌هاي مردمي خود را گسترش دهيم و با شكلي بهتر و منسجم‌تر وارد عرصه‌ي سياسي شويم.

مسوول هيات اجرايي شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب مناطق 30 گانه‌ي تهران بزرگ با تشكر از تمام كساني كه طي اين چند سال در شوراي هماهنگي فعاليت ‌كرده‌اند، گفت: ما با هماهنگي و انسجام توانستيم موفقيت‌هاي خوبي كسب كنيم، اما يادمان نرود كه چه جايگاهي داشتيم و چه سنگرهايي را از دست داديم اما امروز كجاييم و چه سنگرهايي را كسب كرده‌ايم براي حفظ سنگرها بايد تلاش كرد.

لاريجاني ادامه داد: اصولگرايان در اين چند سال پيروزي‌هاي خوبي را در عرصه‌ي انتخابات تجربه كرده‌اند ولي پيروزي يك موضوع است و حفظ پيروزي يك موضوع ديگر و ما بايد در اين راستا تلاش كنيم.

وي با اعتقاد به اين كه با اتمام انتخابات رياست جمهوري بايد مسائل آن را به فراموشي سپرد و تجربه‌هاي آن را سرلوحه‌ي كار قرار داد، گفت: خوشبختانه رييس‌جمهوري اصولگرا انتخاب شده است. ما بعد از انتخابات رياست جمهوري همانطور كه گفتم كارهاي خود را به تدريج شروع كرده‌ايم و اميدواريم استمرار پيدا كند. بعضا دوستان انتقاداتي را نسبت به عملكرد شوراي شهر و مجلس هفتم وارد مي‌دانند و ما نيز معتقديم افراد عضو شوراي هماهنگي مردمي‌ترين افرادي هستند كه مي‌توانند مشكلات و ايرادات را به مسوولان اصولگرا منتقل كنند.

مسوول هيات اجرايي شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب مناطق 30 گانه‌ي تهران بزرگ خطاب به شركت‌كنندگان در اين همايش گفت: بزرگي مي‌گفت سكوت حريف را به معناي اينكه حريف بيكار نشسته تلقي نكنيد شايد در كمين باشد و كسي كه در كمين است صدايي از خود بروز نمي‌دهد. ما نيز بايد حرف اين عزيز را سرلوحه كار خود قرار دهيم. ما نياز داريم كه دوباره دور هم جمع شويم مسائلي كه پيش آمد تمام شد و رفت. من به عنوان يك عضو كوچك در شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب در تهران صميمانه و خاضعانه دستم را به سمت شما دراز مي‌كنم و از شما مي‌خواهم كار را به شكل بهتري شروع كنيد. امروز دشمن چه داخلي و چه خارجي در كمين است پس بياييد اختلاف سليقه‌ها را كنار بگذاريم و بر وحدت تاكيد كنيم.

وي در پايان گفت: لطف خداوند تاكنون شامل حال ما شده و اميدواريم تا ظهور دولت يار اين توفيق شامل ما بشود و ما بتوانيم در جهت ظهور حضرت مهدي (عج) حركت كنيم.

قائم مقام شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب نيز با اشاره به موفقيت‌هاي اين شورا طي سه انتخابات گذشته، خاطرنشان كرد كه اين پيروزي‌ها تصادفي نبوده و براي آن زحمت كشيده شده است.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان (ايسنا) حبيب‌الله عسگراولادي در "دومين همايش همبستگي ملي و مشاركت عمومي" كه از سوي شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب اسلامي مناطق 30 گانه‌ي تهران بزرگ برگزار شد، با بيان اين كه هركدام از اين گام‌ها داراي توفيقات و تجربياتي بود، يادآور شد: گام اول را در انتخابات شوراي شهر و روستا برداشتيم و انتخاب مردم نشان داد كه تغيير بنيادي در ذهن آن‌ها ايجاد شده بود. گام دوم را در انتخابات مجلس هفتم شوراي اسلامي برداشتيم كه از اين گام نيز بايد تجربياتي اندوخت و در گام سوم نيز انتخابات رياست جمهوري را پيش رو داشتيم و خداوند گرداند و آن چه را كه تقدير بود از گردونه بيرون آورد. ما به شكرانه‌ي نعم بزرگ، مواهب و آراي كم‌نظيري كسب كرديم و خداوند را شكر مي‌كنيم. به شكرانه‌ي اين نعم بايد تلاش كنيم و اگر تصور‌مان اين باشد كه سه گام برداشته شده كافي است، اشتباه كرده‌ايم، ما اول كاريم.

وي با بيان اينكه دنيا قضاوت خود را نسبت به اسلام و مسلمانان عوض كرده است و اين نتيجه‌ي هماهنگي است، گفت: ببينيد در انتخابات مجلس هفتم چه مساله‌اي پيش آمد، هيات دولت، استانداران و تعدادي از نمايندگان استعفا دادند. دولت ارزش‌مدار يك روز بايد اين مدارك را منتشر كند و نشان دهد كه استانداران، وزراء و نمايندگان چه كردند و مي‌خواستند چه كار كنند و خداوند چگونه اقدامات آن‌ها را بي‌ارزش كرد.

قائم مقام شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب با اشاره به اهميت مساله‌ي هماهنگي، گفت: من در حال حاضر به عنوان يك خادم در جمع شما حضور دارم. به استان‌هاي مختلف سفر مي‌كنم و در جمع اعضاي شوراي هماهنگي در ديگر استان‌ها نيز حضور پيدا كرده‌ام، تاكيد مي‌كنم كه بايد همديگر را صدا كنيم، دوران استراحت تمام شده، بايد در ارتباط با گام‌هاي بعدي چاره‌اي انديشيد. ببينيد در مورد انتخابات خبرگان چه مطالبي را بيان مي‌كنند، چه خواب‌هايي را دارند نقل مي‌كنند، چه پيش‌بيني‌هايي مي‌خواهند داشته باشند، انتخابات خبرگان، شوراي شهر و مجلس هشتم پيش‌روي ماست. ما بايد همديگر را صدا بزنيم، يك پارچه كار را آغاز كنيم و به سمت وحدت حركت كنيم.

وي با اشاره به گزارش محمد لاريجاني(مسوول هيات اجرايي شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب مناطق 30 گانه‌ي تهران بزرگ )در ارتباط با شوراي هماهنگي گفت: گزارش دكتر لاريجاني داراي جنبه‌هاي اميد بود و در استان‌ها نيز مشاهده مي‌كنم كه اعضاء جمع شده‌اند و با يكديگر در ارتباط هستند، البته مي‌دانم مشكلاتي داريم، ولي همانطور كه گفتم به شكرانه‌ي اين همه نعمت و محبت بايد كار را جدي‌تر بگيريم. بعضي از دوستان هنوز در حال و هواي انتخابات هستند و چالش‌هايي كه پيش رو داشتيم را مطرح مي‌كنند. بله ما در گام سوم فراز و نشيب‌هايي را پشت سر گذاشتيم، اشتباهاتي رخ داد ولي بايد اين اشتباهات را مورد توجه قرار دهيم. ما تا حكومت جهاني اسلام فاصله داريم.

عسگراولادي گفت: يكي از راه‌هاي موفقيت ما در رسيدن به هدف، وحدت است. افتخار مي‌كنيم كه به دنبال آهنگ ولايت هستيم و سعي مي‌كنيم كه هميشه به دنبال اين آهنگ حركت كنيم.

وي در پايان دعا كرد: خدايا در پرتوي آهنگ ولايت هماهنگي لازم را به ملت ما در برابر توطئه‌ها عنايت بفرما.

همچنين استاندار تهران با تبريك هفته‌ي بسيج تاكيد كرد كه نبايد اجازه دهيم آرمان‌هاي‌مان تغيير كند يا تحريف شود.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان (ايسنا) كامران دانشجو در " دومين همايش همبستگي ملي و مشاركت عمومي" كه از سوي شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب اسلامي مناطق 30 گانه‌ي تهران بزرگ برگزار شد خاطرنشان كرد: انسان براي رسيدن به تكامل حتما بايد گذشته و آرمان‌هاي خود را بشناسد و نسبت به آرمان‌ها شناخت خوبي داشته باشد، اگر نسبت به گذشته و آرمان‌ها آدرس غلطي داده شود، آن‌ها تغيير كرده و تحريف مي‌شوند و در نتيجه انسان دچار تزلزل مي‌شود.

وي با بيان اين كه " گذشته‌ي ما با انقلاب اسلامي و آرمان‌هاي آن عجين شده است" ادامه داد: انقلابي كه ساليان سال براي آن زحمت كشيده شد و فداكاري‌هايي در اين راستا صورت گرفت تا زمينه‌ي وقوع انقلاب اسلامي به وجود آيد. انقلاب ما با ديگر انقلاب‌هاي صورت‌گرفته در جهان داراي تفاوت‌هايي است. اين انقلاب، انقلاب طبقاتي، انقلاب كشاورزي نبود آرمان‌هايي داشت و بعد از آن كه بر اساس آرمان‌ها تشكيل و به علت هجوم دشمن وارد مرحله‌ي دفاع مقدس شد. حال چرا ما به اين دفاع مي‌گوييم، دفاع مقدس؟ آيا به خاطر دفاع از خاك و دفاع از خانه بود؟ مگر اين كار را هر موجود زنده‌اي انجام نمي‌دهد؟ حتي يك مورچه نيز وقتي به خانه‌اش حمله مي‌شود دفاع مي‌كند. در تمام كشورها نيز رسم بر اين است كه وقتي بيگانه‌اي به كشوري حمله مي‌كند مردم آن كشور از كشور‌ خود دفاع مي‌كنند. جنگ و دفاع ما، دفاع از ارزش‌هاي اسلامي است و اين به جنگ ما تقدس مي‌بخشد. به اين دليل مي‌گوييم دفاع مقدس چون از ارزش‌هاي اسلامي دفاع كرديم.

وي با بيان اينكه انقلاب ما در مسير نهضت انبياء بوده و مقدس است، گفت: اگر آدرس‌هاي غلط جايگزين آرمان‌ها و اهداف ما شود، دچار تزلزل مي‌شويم. بعضا مشاهده مي‌شود كه آدرس‌هاي غلط به جامعه داده مي‌شود. اگر اين آدرس‌هاي غلط ادامه پيدا كند، الگوها نيز به دنبال آن عوض مي‌شود. تيتراژ مطبوعات مي‌شود يك الگو و يك آرمان، مدرنيته مي‌شود يك هدف. اين‌ها خود به خود بد نيست ولي آرمان‌هاي ما نيز نيستند و نبايد جايگزين آرمان‌هاي اصلي شوند اگر جايگزين شوند مشكل ايجاد مي‌شود.

وي گفت: گاهي عده‌اي دم از دموكراسي و حقوق بشر مي‌زنند كه حقوق انساني را نمي‌شناسند و كرامت انساني را هيچ مي‌انگارند. عده‌اي صحبت از آزادي مي‌كنند كه اجازه نمي‌دهند يك دختر دبستاني با پوشش مورد نظر خود به مدرسه رود. آن‌ها آن آزادي‌اي را كه در كشورهاي ديگر ترويج مي‌دهند، اصلا قبول ندارند و الگوي متفاوت ارائه مي‌دهند. افتخار يك وزارتخانه اين مي‌شود كه ما 135 الي 140 حزب داريم، كجا اينجوري است؟ واقعا الگوهاي آن همين است؟

كامران دانشجو ادامه داد: در سال 56 - 55 مي‌گفتند ما نزديك دروازه‌هاي تمدن هستيم و انتظار بود كه ما هرچه زودتر به اين دروازه‌ها برسيم، آيا ما انقلاب كرديم كه هرچه زودتر به اين دروازه‌ها برسيم يا اينكه آرمان‌هاي ديگري داشتيم؟ ما همگي به دنبال انقلابي مبتني بر مهر و عدالت،‌ مبارزه با فساد بوديم و در اين راستا به خداوند توكل كرديم و اكنون نيز منتظر حكومت مهدي(عج) هستيم.

وي گفت: عده‌اي دائم دم از آزادي مي‌زنند، آزادي يعني چه؟ آزادي از كجا و از چه چيزي؟ بندگي خدا بزرگترين افتخار است.

وي با اشاره به فرا رسيدن هفته‌ي بسيج، گفت: من امروز لباس بسيجيان را پوشيدم و از بسيجيان عذر مي‌خواهم ولي به اين لباس افتخار مي‌كنم. مي‌دانم كه استحقاق آن را ندارم ولي فرهنگ بسيجي فرهنگي است توام با ايثار، ازخودگشتگي، عشق، محبت و مبارزه با فساد و تلاش جهت پيشرفت. بعضا عده‌اي مي‌گويند بسيجي بي‌ترمز است كه متاسفانه بعضي وقت‌ها ما خودمان نيز به اين جمع اضافه مي‌شويم، بسيجي بي‌ترمز است يعني چه؟ كدام ترمز بهتر از بندگي خدا؟ و در عين‌حال كدام نيروي محركه بهتر از آرمان ايجاد حكومت عدل الهي، بسيجي هم موتور محركه دارد، هم ترمز. اگر اين‌ها را از ما بگيرند اقتدار و هويت را از ما مي‌گيرند. اگر اين آرمان ها تغيير كند هويت ما تغيير مي‌كند و اين چيزي است كه دشمن مي‌خواهد.

وي هم‌چنين با اشاره به برگزاري انتخابات رياست جمهوري اظهار داشت: خوشبختانه انتخاباتي برگزار شد و مردم با انتخابي كه انجام دادند، نشان دادند كه هنوز خواهان تداوم فرهنگ بسيجي هستند و آدرس‌هاي غلط را قبول ندارند. آن‌ها نشان دادند كه آدرس‌هاي غلط را نيز متوجه مي‌شوند. عده‌اي شلوغ كردند ولي مردم با بي‌توجهي به آنان‌ها رفتند يك بسيجي تمام عيار را انتخاب كردند كه با فرهنگ كار، ايثار، شهامت و تلاش آشناست. با اين انتخابات نشان داده شد كه ما در اين مملكت 65 الي 70 ميليون بسيجي داريم. مردم با انتخاب خود فرهنگ ولايت‌مداري، عشق، محبت و مبارزه با فساد را انتخاب كردند.

استاندار تهران با اشاره به نقش بسيجيان در حفظ آرمان‌هاي انقلاب و امام(ره) گفت: نقش شما يك نقش بي‌بديل است. نيروهايي كه در اين همايش شركت كردند، اكثرا بسيجي هستند و عده‌اي هستند كه همگي مي‌خواهند مهر و عطوفت در جامعه حكمفرما شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دانشجو با بيان اينكه " تعداد زيادي از كساني كه در شوراي هماهنگي فعاليت مي‌كنند، بسيجي هستند"، گفت: شما عزيزان طي اين 5-6 سال با زحمت زياد و خون دل خوردن سعي كرديد كه به آرمان‌هاي انقلاب برگرديم و ما از شما تشكر مي‌كنيم.

وي با اشاره به رسالت بسيجيان، گفت: وقتي مقام معظم رهبري دور گردن مبارك خود چفيه مي‌اندازند، آن موقع مسووليت ما براي حفظ فرهنگ بسيجي افزون‌تر مي‌شود.

وي گفت: ما خداوند را به خاطر تمام توفيق‌هايي كه به ما داد شكر مي‌كنيم. خداوند آن چه را كه به ما داد و آنچه را از ما گرفت و به ما نداد بر اساس حكمت انجام داده است. خدايا ما از تو مي‌خواهيم عنايتي بفرمايي تا خادم مطلوب مردم باشيم، خادمي مجذوب در ولايت و محبوب حضرت مهدي (عج).

استاندار تهران خبر داد: آقاي لاريجاني تمايل داشتند كه در اين مراسم شخصا حضور داشته باشند ولي به علت مشغله‌ي كاري از جمله برگزاري اجلاس شوراي حكام نتوانستند حضور داشته باشند و به من گفتند كه از همگي شما تشكر كنم. شما دوستان در اين مدت زحمات زيادي كشيده‌ايد و اگر كسي تشكر نمي‌كند دال بر اين نيست كه قدر نمي‌داند. شما بزرگوار هستيد و همگي بايد در جهت پياده كردن فرهنگ عدل الهي تلاش كرده و در راستاي حكومت انتظار حركت كنيم.

استاندار تهران در حاشيه‌ي همايش «همبستگي ملي و مشاركت عمومي» كه از سوي شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب برگزار شد، در مورد افزايش اختيارات استانداران و همچنين حضور استاندار تهران در جلسات هيأت دولت گفت: در مورد حضور استاندار در جلسات هيأت دولت تابع تصميم و تشخيص دولت محترم هستم، ولي خود هيچ‌گاه به دنبال اين قضيه نبوده و طالب آن نيستم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان (ايسنا) كامران دانشجو هم‌چنين در مورد اختيارات استانداران گفت: خود آقاي احمدي‌نژاد براي مدتي استاندار اردبيل بودند و نيازها و شرايط را مي‌شناسند. ما نيز در گردهمايي استانداران مطالبي را كه در اين ارتباط مد نظرمان بود به ايشان گفتيم و فكر مي‌كنيم در اين زمينه مشكل خاصي وجود نداشته باشد. اقداماتي نيز آغاز شده و اميد است كه ادامه پيدا كند.

وي افزود: همين اكنون نيز استانداران به اندازه‌ي كافي داراي اختيارات هستند ولي بايد قوانيني كه در اين ارتباط وجود دارد اجرا شود كه الحمدالله در حال اجراست. خود آقاي احمدي‌نژاد نيز نظرشان همين است .

دانشجو ادامه داد: البته اين‌ جور نيست كه اگر اختيارات افزايش پيدا نكند، استانداران بگويند به خاطر اين‌كه ما اختيار نداشتيم نتوانستيم كاري انجام دهيم. با همين اختيارات موجود نيز مي‌توان كلي كار انجام داد و ان‌شاءالله به حول و قوه‌ي الهي انجام مي‌دهيم.

وي در مورد تغييرات مديران در استانداري تهران نيز گفت: تغييرات يك تحول است و ان‌شاءالله ايجاد مي‌كنيم؛ البته در مسيري كه دولت مي‌خواهد من پيشنهادهاي خود را در مورد ابقا و تغيير مديران استانداري به وزارت كشور ارائه كردم و منتظريم كه وزارت كشور در اين ارتباط مسير خود را طي كند كه ان‌شاءالله تغييرات در يك روند طبيعي قرار گيرد.

استاندار تهران در پاسخ به اين سوال كه آيا تمامي مديران تغيير مي‌كنند يا افرادي هستند كه ابقا شوند، گفت: تعدادي ابقا شدند، نگاه من و دولت جناحي نيست، ما به دنبال خدمت به مردم هستيم و تمام تلاشمان نيز در جهت خدمت به مردم است و اصلا جناحي فكر نمي‌كنيم. مثل قبل نيست كه بخواهيم همه را عوض كنيم. كساني كه همسو با دولت آقاي احمدي‌نژاد هستند يعني همسو با ارزشهاي انقلاب و اسلام هستند مؤمن و ساده‌زيست هستند و به كار و خدمتگزاري علاقه‌مندند مي‌توانند فعاليتشان را ادامه دهند.

به گزارش ايسنا خبرنگاري از دانشجو پرسيد: آيا مديراني كه ابقا شدند از جناح چپ نيز هستند، وي در پاسخ گفت: من اصلا جناح چپ و راست را قبول ندارم. جناح چپ و راست مثل دو تيم پرسپوليس و استقلال هستند كه يارگيري مي‌كنند. ما دوست داريم كه كار كنيم. استانداري نماينده‌ي دولت است. خدمت به مردم چپ و راست نمي‌شناسد.

در ادامه خبرنگار ايسنا در مورد انتشار روزنامه‌ي "تهران" به صاحب امتيازي "استانداري" از دانشجو پرسيد. دانشجو در پاسخ گفت: ما به دنبال آن هستيم خدماتي را كه ارائه مي‌كنيم در روزنامه يا جايگاهي به اطلاع مردم برسانيم، حال اين اطلاع‌رساني از طريق روزنامه باشد يا چيز ديگري. در ارتباط با اين مقوله در حال بررسي هستيم و اقداماتي نيز انجام داده‌ايم، البته بايد اول بررسي كرد كه آيا اين اقدام خوب است يا نه؟ بعد در مورد مجموعه‌ي تحريريه، دبير و ديگر موضوعات تصميم‌گيري شود. ان‌شاءالله وقتي به جمع‌بندي رسيديم اعلام خواهيم كرد ولي درصدد هستيم كه از طريق اطلاع‌رساني دقيق صحبت‌ها و خدمات خود را به مردم ارائه و از رهنمودهاي مردم نيز استفاده كنيم.

خبرنگاري از دانشجو پرسيد: شما در زمان معارفه‌ي خود به خبرنگاران قول داديد كه ماهي يك بار در جمع خبرنگاران حضور داشته باشيد.

دانشجو گفت: من تاكنون چندين بار در جمع خبرنگاران حضور يافته و با آنها صحبت كرده‌ام، ولي در اينجا از مدير روابط عمومي استانداري مي‌خواهم كه حتما مقدمات يك نشست مطبوعاتي را با خبرنگاران مهيا كند.

Copyright: gooya.com 2016