دوشنبه 7 آذر 1384

تحول تازه در صدا و سيما؛ درهاي رسانه ملي به روي دگرانديشان باز مي‌شود، فردا

در تحولي تازه در صدا وسيماي جمهوري اسلامي ايران، ايستگاه راديويي جديدي با هدف پوشش ميزگردها، مناظره ها و سخنراني هاي سياسي، اجتماعي و فرهنگي در كشور راه اندازي مي شود.

به گزارش خبرنگار «فردا» نام اين راديو جديد "گفتگو" است و قرار است ظرف چند هفته آينده با شش ساعت برنامه در روز آغاز بكار كند.

مدير اين راديو كه از ساعت 6 بعد از ظهر تا 12 شب برنامه پخش مي كند، حسن محمديان است. وي هم اكنون مدير گروه اقتصادي شبكه سراسري صدا است.

راديو گفتگو در ابتدا بر روي موج راديو سلامت برنامه پخش خواهد كرد.

خبرنگار فردا مي گويد راه اندازي اين راديو ابتكار جديدي در سازمان صدا و سيما با هدف تحقق چند صدايي در رسانه ملي است.

گفته مي شود در اين راديو قرار است گفتگوها، مناظره ها و سخنراني افراد و شخصيتها از همه طيف هاي فكري، سياسي و ديني جامعه از گروههاي مذهبي گرفته تا دگرانديشان و روشنفكران ديني و غير ديني به مخاطبان عرضه شود.

احتمال دارد در ماههاي آينده با راه اندازي اين راديو، بسياري از دگرانديشان ديني كه عمدتا در حسينيه ارشاد به ايراد سخن مي پردازند براي اولين بار در تاريخ جمهوري اسلامي، صداي خود را از اين راديو بشنوند.

ناظران مي گويند عزت الله ضرغامي در دوران رياست خود بر سازمان صدا و سيما تلاش دارد تا فضاي بازتري براي عرضه ديدگاههاي مختلف فراهم نمايد. اقدام هفته گذشته او در معرفي مرحوم "منوچهر آتشي" به عنوان "چهره ماندگار" ايران با استقبال ناظران مستقل روبرو شده است اگرچه برخي گروههاي تندرو انتقاداتي نيز به اين انتخاب وارد كرده اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين زمينه:

29 اردیبهشت » تغيير رياست سازمان صدا و سيما در ابهام!
دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تحول تازه در صدا و سيما؛ درهاي رسانه ملي به روي دگرانديشان باز مي‌شود، فردا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016