سه شنبه 8 آذر 1384

آيت الله مشكيني: معتقدم امام زمان فهرست نمايندگان مجلس هفتم را امضا كردند، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

رييس مجلس خبرگان رهبري، صبح دوشنبه در ديدار وزير و معاونين وزارت آموزش و پرورش، عملكرد دولت و مجلس را مورد تأييد و رضايت دلسوزان انقلاب و كشور دانست.

آيت‌‏الله علي مشكيني در آغاز اين ديدار، مجلس هفتم شوراي اسلامي را يك نعمت الهي ارزيابي كرد و گفت: خداوند در سال‌هاي اخير نعمت‌هاي تازه‌اي به ما داده است. از مجلس سابق بسيار ناراضي بودم، هرگاه مذاكرات آنها را گوش مي‌دادم، دچار دلهره مي‌شدم كه چه چيزي تصويب مي‌كنند. خدا را شكر مي‌كنيم كه مجلس شوراي اسلامي برگشت و درست شد كه در حال حاضر مورد رضايت است.
وي افزود: هر كار خيري كه انجام بدهيم مي‌توانيم در مورد آن بگوييم در شب قدر مقدر گشته است. هنگامي كه فهرست كارها را خدمت حضرت مهدي (عج) مي‌برند، به خصوص فهرست نمايندگان مجلس هفتم را، بنده معتقدم كه ايشان امضا كردند. حال خداي نكرده اگر مجلس هفتم بر خلاف رضاي خدا حركتي انجام دهد، مي‌گوييم ما اشتباه كرده‌ايم.
امام جمعه قم، دولت نهم و مجلس هفتم را ارزشي برشمرد و توضيح داد: خوبي دولت جديد، به جهات گوناگون است. مهم‌ترين علت خوبي رييس‌‏جمهور، منتخبين اوست. به حمد‌‏الله تا امروز از آقاي دكتر محمود احمدي‌‏نژاد راضي هستيم و اميد است وزير آموزش و پرورش هم مانند ساير منتخبين رييس‌‏جمهور بتواند خدمت كند. بدانيد تكليف مهمي بر گردن داريد.
وي با اشاره به ديدار وزير سابق آموزش و پرورش گفت: وزير سابق به ديدن ما كه آمده بود، وضعيت فرهنگي مدارس سراسر كشور را مثبت گزارش ‌داد. اين در حالي بود كه در همان روزها گزارشي از يكي از استان‌ها به دستم رسيده بود كه معلمي در مدرسه‌اي بر ضد اسلام و ارزش‌هاي اسلامي در مدرسه‌اي سخنراني كرده بود و عده‌اي هم براي وي دست مي‌زدند.
آيت‌‏الله مشكيني انسان را پيش از ورود به اجتماع، در سه مرحله تربيت در خانواده، مدرسه و دانشگاه ارزيابي و عنوان كرد: مرحله دوم بر عهده مسوولين آموزش و پرورش است. شما بايد اين چند ميليون نوجوان و جوان را مورد تعليم و تربيت قرار دهيد. بدانيد اگر قصد اسلامي و ديني داشته باشيد خداوند هم شما را كمك خواهد كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي ادامه داد: متأسفانه در ساليان اخير، گروهي از دانش‌آموزان و دانشجويان از نظر ايمان و معنويت كمي افت كرده‌اند. الحمد لله در كشور دانشجويان و دانش‌‏آموزان متعهد فراواني داريم كه مي‌شود از آن‌ها استفاده كرد. اگر همت مسوولين باشد به آينده اين كشور اميدوار هستيم.
رييس مجلس خبرگان رهبري بر ارتباط پيوسته معلمين و طلاب علوم اسلامي تأكيد كرد و گفت: روحانيت وظيفه دارد از ايمان مردم نگه‌داري كند. تماس شما بايد با روحانيت قوي و مستحكم باشد.

در همين زمينه:

Copyright: gooya.com 2016