پنجشنبه 10 آذر 1384

آيت الله نوري همداني: اميدواريم بحران‌هاي به وجود آمده در جهان به ظهور حضرت مهدي (عج) ختم ‌شود، فارس

آيت الله نوري همداني

خبرگزاري فارس: آيت الله نوري همداني در ديدار گروهي از دانشجويان دانشگاه‌هاي اهواز و بيجار با اشاره به ايجاد بحران‌هاي فراگير امروز در جهان، آن‌ها را زمينه‌ساز تشكيل حكومت جهاني حضرت ولي عصر (عج) دانست.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از رسا، آيت الله حسين نوري همداني در اين ديدار كه عصر چهارشنبه صورت گرفت، با اشاره به بحران‌هاي به وجود آمده در سطح جهان گفت: امروز دنياي غرب دچار بحران‌هاي سياسي، اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي شده است.
وي افزود: اميدواريم به دنبال اين بحران‌ها خداوند امام عصر (عج) را بفرستد؛ زيرا هرگاه ظلمي در جهان به وجود آمده، خداوند در پي آن نوري به وجود آورده است. امروز هم اين بحران‌ها فرا‌گير شده است. اميدواريم پس از اين بحران‌ها حضرت مهدي (عج) ظهور كنند. جوانان ما بايد خود را آماده اين قيام كنند. چون بيشتر ياران حضرت حجت (عج) از جوانان هستند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در اين ديدار عالي‌ترين سرمايه كشور را جوانان دانست و افزود: عالي‌ترين سرمايه جوانان نيرو‌ي ايمان و اعتقادات ‌آنهاست. بر همين اساس بيشترين آيات قرآن در خصوص معاد و خداشناسي است تا در سايه آن جوانان ايمان خود را افزايش دهند.
اين مرجع تقليد با سفارش جوانان به قرائت و تدبير در قرآن تصريح كرد: جوانان بايد با قرآن و پس از آن با نهج البلاغه حضرت اميرالمومنين (ع) آشنا باشند؛ زيرا پس از قرآن، كتابي به استحكام و جامعيت نهج البلاغه وجود ندارد.

در همين زمينه:

Copyright: gooya.com 2016