شنبه 12 آذر 1384

دری نجف آبادی، دادستان کل کشور: انتخابات اخیر توهم وقوع انقلاب مخملین در ایران را از بین برد، مهر

خطر ایدز اگر از دشمنان خارجی بیشتر نباشد کمتر نیست


دری نجف آبادی دادستان کل کشور گفت : در انتخابات اخیر، مردم سیلی محکمی به استکبار جهانی زدند چون آنها فکر می کردند می توانند انقلاب مخملین را همچون برخی کشورها در ایران هم به وجود آورند.
به گزارش خبرنگار "مهر" از خراسان جنوبی ، حجت الاسلام دری نجف آبادی با حضور در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان جنوبی در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی این استان با تاکید بر تقویت بیش از پیش معنویت در نیروهای مسلح کشور گفت : هرچه عشق و علاقه به فعالیت در میان نیروهای مسلح بیشتر باشد ، شکوه نظام اسلامی بیشتر خواهد شد.

دادستان کل کشور با اشاره به نفوذ روحیه اسلامی و انقلابی و نیز علاقه به نظام در میان آحاد مردم ، اضافه کرد : در انتخابات اخیر مردم سیلی محکمی به استکبار جهانی زدند چون آنها فکر می کردند می توانند انقلابی مخملین را همچون برخی کشورها در ایران هم به وجود آورند.

وی اضافه کرد : غرب فکر می کرد که مردم از شعارهای اوایل انقلاب همچون عدالت طلبی و روحیه بسیجی رویگردان شده اند اما انتخابات ریاست جمهوری نشان داد این موضوعات قویتر از گذشته در میان مردم رواج دارد.

دری نجف آبادی گفت : اگر از اقتدار لازم برای رسیدن به آرمانهای انقلاب استفاده کنیم می توانیم به شکوفایی اجتماعی و اقتصادی برسیم.

وی با اشاره ای کوتاه به وضعیت کشور در پیش از انقلاب اظهار داشت : در آن زمان از ساخت کوچکترین ابزار و وسایل در کشور محروم بودیم اما هم اکنون با خودکفایی کامل هر آنچه که بخواهیم را با کمک جوانان این سرزمین تهیه می کنیم .

دادستان کل کشور در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع اشغال عراق اشاره و اضافه کرد : آمریکا از این موضوع نگران است که می بیند سربازان این کشور در راه سلطه بر عراق کشته می شوند اما دلهای مردم عراق با ایران است .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دری نجف آبادی به موقعیت خاص خراسان جنوبی را نیز مورد توجه قرار داد و گفت : مافیای مواد مخدر در زمان حضور آمریکا در افغانستان گسترده تر شده است و لازم است قوه قضاییه در نگاه خود برای مبارزه با این باندها تجدید نظر کند .

دادستان کل کشور راه حل این موضوع را شناسایی و دستگیری عوامل اصلی و تقویت راه های پیشگیری عنوان کرد.

وی در پایان با اشاره به فرارسیدن روزجهانی ایدز گفت : امروزه بسیاری از افراد به خاطر اعتیاد به مواد مخدر به ایدز مبتلا می شوند و باید گفت که خطر ایدز اگر از دشمنان خارجی بیشتر نباشد کمتر نیست.

Copyright: gooya.com 2016