دوشنبه 14 آذر 1384

خوش چهره، نماينده مجلس: نفت ایران دست صهیونیست ها ست! آفتاب

آفتاب: محمد خوش چهره می گوید :استخراج هر بشكه نفت در ايران به طور متوسط 2 دلار هزينه دارد . درآمد نفتي ايران 70 ميليارد دلار است، شك نداشته باشيد كه تشكيلات مافيايي قوي‌اي در صنعت نفت فعال است و نفت ايران دست انگليس و صهوينيست ها است. آنان كه اهل فن هستند مي‌دانند. مي‌خواهم بگويم دشمن يك چنين طمعي در نفت دارد.
------------------------------------

محمد خوش‌چهره نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي و مشاور سابق احمدي‌نژاد در شهرداري تهران با حضور در دفتر جامعه اسلامي دانشجويان به سخنراني و سپس پرسش و پاسخ پرداخت.

خوش‌چهره در اين جلسه با بيان اينكه در مصاحبه با يكي از روزنامه‌هاي اصلاح‌طلب ، مصاحبه كننده سعي در القاي اين مطلب داشت كه تيم اقتصادي دولت، امنيتي و اطلاعاتي هستند، گفت: من به اين سوال وي پاسخ ندادم.زیرا اين اتهام كه دولت اطلاعاتي و امنيتي است ، يك اتهام دروغين است. سال 68 كه آقاي هاشمي و سياست‌هاي تعديل مطرح شد بنده و يكي از دوستان دانشگاهي پيش‌بيني ‌كرديم كه اگر اين سياست‌ها اجرا شود چه مشكلاتي براي كشور به وجود مي‌آيد. آن موقع فقط ما منتقد دولت سازندگي بوديم.

نماينده تهران با اشاره به اينكه دولت احمدي‌نژاد با شعار‌هايي متاثر از آموزه‌هاي ديني بر سر كار آمده است، اضافه كرد: اكنون پنجاه درصد كار درست است ولي بايد ديد پشت اين شعارها چه نوع نگاه تئوريكي است ، چه مباني نظري‌ وجود دارد و چگونه مي‌خواهد اجرا شود . ما الان از دولت انتظار نداريم كه تورم را از بين ببرد و يا مشكل بيكاري را حل كند.

وي در ادامه درباره مافياي نفتي گفت: استخراج هر بشكه نفت در ايران به طور متوسط 2 دلار هزينه دارد . درآمد نفتي ايران 70 ميليارد دلار است، شك نداشته باشيد كه تشكيلات مافيايي قوي‌اي در صنعت نفت فعال است و نفت ايران دست انگليس و صهوينيسم است. آنان كه اهل فن هستند مي‌دانند مي‌خواهم بگويم دشمن يك چنين طمعي در نفت دارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي اضافه كرد: دولت بايد برود با اين عناصري كه بر روي نفت چنبره زده‌اند مقابله كند. يك سفره‌اي است كه سعي كرده‌اند همه گروه‌ها و احزاب را در آن درگير كنند يك چنين جايي ميدان مين است . كسي كه مي‌خواهد وزير شود بايد بداند كه به قتلگاه مي‌رود.

وي در ادامه در بيان ويژگي‌هاي وزير نفت گفت: نفت از وزارت‌خانه‌هاي استراتژيك است. 80 درصد اقتصاد كشور را نفت تشكيل مي‌دهد . آقاي زارعي كه كانديداي وزارت نفت بود به من گفت: هنوز در حالي كه فقط با من مذاكره شده بود فلان آقا تماس گرفت و سهم خودش را مي‌خواست.

وي در انتهاي سخنانش در پاسخ به سوالي درباره مناظره تلوزيوني با دكتر نوبخت گفت: من هم به خاطر آقاي احمدي‌نژاد در آن مناظره تلويزيوني شركت كردم الان هم به خاطر آن مناظره زير فشار شديدي هستم.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'خوش چهره، نماينده مجلس: نفت ایران دست صهیونیست ها ست! آفتاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016