سه شنبه 15 آذر 1384

نامه محمد هادی معصومی، روحانی هفتاد و هشت ساله به معصومه شفيعی همسر اکبر گنجی

سرکار خانم معصومه شفيعی همسر گرام آقای اکبر گنجی با سلام و آرزوی صبر برای شما و مادر داغدار و مصيبت ديده ايشان و کم شدن سايه ی حکومت اسلام برسر همه ما.
اين بنده رنجنامه ی سرکار را که توسط فرزندم بر صفحه کامپيوتر آورده شده بود خواندم و هم دوباره با صدای او شنيدم و گريستم. اينجانب به خاطر ملبس بودن چندين دهه در لباس روحانيت و هم تسلسل خانوادگيم به اين شجره ناپاک لازم می دانم از اين صفحه ی مجازی دستگاه استفاده کرده و مسائلی را به عرض شما و هم ديگر هموطنان عزيز و ارجمند برسانم. ما در جامعه ای زندگی می کنيم که طبق عادت به آن جامعه اسلامی گفته می شود بدون اينکه متوجه معنای اصلی اين واژه بوده باشيم. می گو.ييم جامعه اسلامی و شيعه. و همچون خود سر کار دم از عدالت علوی و نبوی و اسلامی می زنيم. ولی کی دم از عدالت اسلامی می زنيم؟ هنگامی خودمان قربانی همين عدالت می شويم و متوجه اين موضوع که ظلم و ستم و تجاوز و قتل بر ما يا عزيزمان روا داشته شده باشد. آنگاه است که گويی اين عين و اصل عدالت علوی و اسلامی نيست و در خاتمه بر می شوريم. خانم محترمه اين بنده ی هفتاد و هشت ساله که با حتساب اجدادم قرنهاست رهرو اين راهم به شما و ملت ايران اين مسئله را بی پروا بگويم که آنچه بر شما می گذرد، آنچه بر پروانه و داريوش فروهر گذشت بر دوست اينجانب آقای دکتر کاظم سامی گذشت، بر علی اکبر سيرجانی گذشت، بر سيد جلال ذبيحی گذشت بر مختاری و بر پوينده و هزاران نفر ديگر با نام و نشان يا بی نام نشان گذشت همه و همه از اجرای عدالت علوی و نبوی و اسلامی بوده و خواهد بود. بنده بزودی در نوشته ای که در حال نگارش آن هستم به وضوح به مردم صبور ايران نشان خواهم داد که دين اسلام و خصوصا تشيع سر سازگاری نه با علم دارد و نه با تقوا و نه با عدالت و نه با انسانيت. شما نگاه کنيد که برای فلان عرب که در فلان کوير بدست عربی ديگر به قتل رسيده و يا حتا امروز در سرزمينهای عربی به قتل می رسد چه فتاوی و احکامی که از سوی روحانيت مفتخور ايران صادر نمی شود ولی شما بگرديد بدنبال حتا يک روحانی حتا يک مسلمان معتقد که غم اين کشته شدگان ، اين شکنجه شدگان، اين تجاوز شدگان جنسی و غيره و غيره را داشته باشد. شما نگاه کنيد که برای زينب و زهرا و ديگر مقتولين ...

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

روحانيت مفت خور و استعمار گر چه نعره هايی که نمی کشد چه شاخ و شانه هايی که نمی کشد ولی برای زهرا کاظمی لب از لب باز نمی کند. خانم محترمه شفيعی، همسر آقای اکبر گنجی، و شما ديگران که عزاداران قتل و شکنجه و تجاوزيد، بدانيد و آگاه باشيد که آنچه می گذرد تنها بخشی از عدالت اسلام و حکومت عدل علی ست. بخود آييد اينجانب دست کم در اين سی سال اخير شرارت فی نفسه و ماهوای اسلام و تشيع را آزموده ام، به شما توصيه می کنم برای بدست آوردن عدالت واقعی و حقيقی به انسانيت انسانگرای امروز مراجعه کنيد و نه به اسلام، اسلام واقعی همان است که محمد و علی و بن لادن و خمينی و خامنه ای و خاتمی و شريعتی و ملاعمر و امروز احمدی نژاد و همه ی ديگر روحانيون می گويند و می خواهند، چه عمامه داشته باشند و چه نه. اين عدالت علوی و نبوی که اينان از آن دم می زنند تنها بانک و نان دانی و باب ارتزاق ائمه و روحانی و آخوند و ملا بوده و هست و تا زمانی که شما از خواب غفلت بيدار نشويد خواهد بود، بيرون کنيد اين جرثومه های فساد و پليدی را از سر سفره ايران. و به علوم انسانی امروز چنگ بزنيد و از سازمانهای بين المللی کمک بخواهيد، متحد شويد، بيدار شويد؛ بيدار!

از کرج محمد هادی معصومی روحانی هفتاد و هشت ساله

در همين زمينه:

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نامه محمد هادی معصومی، روحانی هفتاد و هشت ساله به معصومه شفيعی همسر اکبر گنجی' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016