پنجشنبه 17 آذر 1384

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي: سقوط هواپيما حادثه ناگهاني بود ولي دولت براي آرامش دل مردم آن را پيگيري مي‌‏كند، ايلنا

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: هيات دولت سانحه سقوط هواپيماي C-130 را بررسي مي‌‏كند و قرار است پس از بررسي‌‏هاي كامل و كافي، براي دادن اطمينان به مردم مبني بر عدم وجود هر گونه غفلت و سهل‌‏انگاري در اين حادثه مراتب حادثه را گزارش كنيم.

به گزارش خبرنگار "ايلنا"، صفار هرندي در مراسم تشييع پيكرهاي شهداي سانحه هواپيماي C-130 در ميدان بهارستان افزود: البته تا آنجا كه ما اطلاع داريم اين حادثه محصول يك حادثه ناگهاني بوده است ولي براي آرامش دل مردم قطعا اين مساله در دولت تعقيب مي‌شود.

وي گفت: روز گذشته كه بنده به نمايندگي از سوي رياست‌‏جمهوري و رياست مجلس به خدمت خانواده‌‏هاي عزدار رفتم، يك نكته خيلي اساسي را دريافت كردم كه اين خانواده‌‏ها ضمن آنكه در برابر قضاي الهي تسليم بودند، تاكيد داشتند كه مبادا به واسطه غفلت چنين اتفاقاتي تكرار شود.

صفار هرندي افزود: آنها به من مي‌‏گفتند كه ما نمي‌‏دانيم چه اتفاقي افتاده است، در واقع ما هم نمي‌‏دانيم چه اتفاقي افتاده است و بايد اين موضوع بررسي شود و اميد است آثار آن، اين باشد كه حدالمقدور شاهد اتفاقات ناگوار از اين دست نباشيم كه البته در عالم حوادث هميشه چنين مواردي ممكن بوده است.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي افزود: برخي از اين خانواده‌‏ها گفتند كه براي ما شهادت و از دست دادن فرزند يك سوي قضيه است و بحث عزت و حيثيت مملكت و سر افرازي اين مرز و بوم مهمتر است و دلمان نمي‌‏خواهد به واسطه تكرار چنين حادثه‌‏اي، لكه‌‏اي بر دامن پاك نظام ما بنشيند كه اين همه شعور و فهم جاي ستايش دارد.

صفار هرندي اين واقعه را نماد به هم گره خوردن خون ارتش، مردم و اصحاب قلم دانست و گفت: بنده به نمايندگي از دولت خود را در غم داغداداران اين حادثه شريك مي‌‏دانم و به تمام رسانه‌‏هايي كه در اين ماجرا شهيد تقديم كرده‌‏اند، عرض تسليت دارم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين زمينه:

Copyright: gooya.com 2016