جمعه 18 آذر 1384

روزنامه الوطن: شورشيان عراقي پنج مسؤول ايراني را به گروگان گرفتند، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

"شاخه "طايفه منصور ارتش اسلامي" در عراق ديروز با انتشار بيانيه‌‏اي بر روي شبكه اينترنت ادعا كرد كه پنج مسؤول ايراني را پس از درگيري با كاروان آمريكايي و عراقي حامي آنها در منطقه طارميه شمال بغداد ربوده است.
به گزارش سرويس ديپلماتيك خبرگزاري كار ايران (ايلنا)، ارتش اسلامي در عراق دو روز پيش با انتشار بيانيه‌‏اي اعلام كرد: گردان‌‏هاي الفاروق با نيروهاي آمريكايي و ارتش عراق در منطقه طارميه بغداد درگير شده است و توانستند با انهدام 14 خودرو، 52 نظامي را به قتل رسانند و بعد از اين درگيري پنج مقام ايراني را به گروگان گرفتند.
به گزارش روزنامه الوطن چاپ عربستان سعودي، در اين بيانيه آمده است: دولت عراق سعي دارد با متوسل شدن به شيوخ عشاير عراق، براي آزادي گروگان‌‏ها مذاكره كند.
اين بيانيه با بيان اينكه دولت عراق و نيروهاي آمريكايي مانع انتشار اخبار حادثه شده‌‏اند، مي‌‏افزايد كه پس از آرام شدن و بهتر شدن وضعيت امنيتي منطقه، فيلم گروگان‌‏ها را در اختيار رسانه‌‏هاي خبري مي‌‏گذارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

.روزنامه الوطن چاپ عربستان به نقل ازپايگاه اينترنتي ارتش اسلامي عراق نوشت: دولت عراق با سانسور اخبار اين حادثه بارها تلاش كرده است با اين گروه تماس بگيرد.
تاكنون صحت اين خبر از سوي مقامات عراقي يا ايراني تأييد نشده است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'روزنامه الوطن: شورشيان عراقي پنج مسؤول ايراني را به گروگان گرفتند، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016