دوشنبه 28 آذر 1384

آخرین بررسی های اسرائیل - آمریکا برای حمله به ایران، انتخاب

خبرگزاري انتخاب : اسرائيل هم اکنون در حال انجام بررسي هاي براي حمله به پايگاههاي ايران است و مقامات نظامي اسرائيل منتظر اعلام دستور مقامات سياسي و تعيين زمان حمله است که به گفته منابع‌ آگاه زمان آن نزديک است
-------------------------

خبرگزاري انتخاب : تيم امنيتي مشترک اسرائیل - آمریکا از سه روز پيش در تل آويو با برگزاري نشستهاي محرمانه در حال بررسي مسأله ايران است.

به گزارش خبرگزاري «انتخاب» ، روزنامه «المنار» با اعلام مطلب فوق مدعی شد: آمريکا به رژيم صهيونيستي گفته است که شرايط لازم را براي آغاز حمله به ايران مهيا نمايد.

این روزنامه در ادامه می نویسد: «اسرائيل هم اکنون در حال انجام بررسي هاي براي حمله به پايگاههاي ايران است و مقامات نظامي اسرائيل منتظر اعلام دستور مقامات سياسي و تعيين زمان حمله است.

«المنار» ادامه می دهد: بنابر گفته منابع‌ آگاه، زمان حمله اسرائیل و امریکا به ایران نزديک است.

این روزنامه فلسطینی به نقل از يک مسئول صهيونيستي مدعي شد: «چندين پايگاه سري در ايران وجود دارد که نيروهاي ايراني در اين پايگاهها در حال توليد بمب هسته اي هستند و همين امر اسباب نگراني اسرائيل را فراهم کرده و تل آويو خود را موظف مي داند تا با خطر مقابله کند.»

مسئولان امنيتي اسرائيل اوايل ماه جاري از چندين کشور منطقه از جمله کردستان عراق و کشورهاي حوزه خليج فارس بازديد کرده و چند روز پيش به تل آويو بازگشته اند تا در نشستهاي محرمانه مسئولان امنيتي واشنگتن و تل آويو مشارکت نمايند.

المنار در ادامه مي نويسد: «اطلاعات به دست آمده نشان مي دهد که وزارت دفاع آمريکا چندين توافقنامه امنيتي با برخي کشورهاي منطقه از جمله دو کشور حوزه خليج فارس امضا کرده است که بر اساس اين توافقنامه ها کشورهاي مذکور با استفاده تل آويو از پايگاههاي نظامي اين کشورها براي حمله به ايران موافقت کرده اند».

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

گفتني است اين پايگاهها وابسته به آمريکاست اما بر اساس پروتکل امضا شده بين واشنگتن و کشورهاي ياد شده ، واشنگتن مي تواند از اين کشورها براي استفاده طرف سوم از پايگاههاي مذکور، درخواست نمايد.

اين روزنامه فلسطيني همچنين مي نويسد:« اطلاعات بدست آمده نشان مي دهد که اسرائيل تاکنون ساخت يک باند فرود هواپيماها در شمال عراق را به اتمام رسانده و 47 پايگاه ايراني را در دايره اهداف خود قرار داده اند، همچنين 7 مسئول امنيتي اسرائيلي با تيم آمريکائي دراين باره همکاري مي کنند».

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آخرین بررسی های اسرائیل - آمریکا برای حمله به ایران، انتخاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016