دوشنبه 28 آذر 1384

احتمال بركناري معاون رئيس جمهور، با افزايش انتقادها به عملكرد وی قوت گرفت، فردا

منابع نزديك به دولت از قوت گرفتن احتمال بركناري اسفنديار رحيم مشايي معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري خبر مي دهند.

به گزارش خبرنگار «فردا» عملكرد سه ماهه مشايي در اين سازمان تاكنون انتقادهاي فراواني در پي داشته است. مشايي در كمتر از يك ماه ، بدون توجيه قابل قبولي به انگلستان سفر كرده و گفته مي شود بدون هماهنگي، با برخي مقامات انگليسي نيز ديدار كرده است. در ديدارهاي وي از لندن هيچ كدام از مقامات اين كشور از معاون رئيس جمهور ايران استقبال نكرده اند.

بر اساس گزارشهاي منتشر شده، وي در دوره مسئوليت سازمان فرهنگي و هنري شهرداري تهران نيز بدهي چند ميليارد توماني بر جاي گذاشته و حتي بودجه ساليانه سازمان را در نيمه اول سال به پايان رسانده است.

گفته مي شود با بررسي مدير جديد اين سازمان، مشخص شده است كه نزديك به پنجاه ميليارد تومان از بودجه سازمان فرهنگي و هنري شهرداري، خارج از رديف خرج شده و سرنوشت هفده‌ميليارد تومان از اموال سازمان فرهنگي، هنري شهرداري تهران نيز نامعلوم است.

يك منبع آگاه نزديك به دولت امروز به خبرنگار «فردا» گفت: به دليل عملكرد انتقاد برانگيز و غير قابل دفاع آقاي مشايي در سازمان ميراث فرهنگي، آقاي احمدي نژاد تغيير وي را مورد بررسي قرار داده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گفته اين منبع، اگرچه بركناري معاون رئيس جمهور تنها پس از گذشت 3 ماه هزينه سنگيني براي دولت و رئيس جمهور دارد اما فشارهاي وارده به دليل عملكرد منفي مشايي نيز براي دولت سنگين است.

اين منبع افزود: هنوز بركناري مشايي قطعي نيست اما گفتگوهايي با آقاي منصور واعظي براي تصدي رياست سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري صورت گرفته است.

در همين زمينه:

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احتمال بركناري معاون رئيس جمهور، با افزايش انتقادها به عملكرد وی قوت گرفت، فردا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016