چهارشنبه 30 آذر 1384

باد "صبا" در شب يلدا، کيهان

(خبر ويژه)

« علاوه بر عدم حمايت مجمع روحانيون از نامزدي آقاي كروبي، اعتراض برخي از شخصيت هاي مجمع روحانيون مبارز نيز كه با راه اندازي تلويزيون ماهواره اي ايشان مخالف بودند، در تصميم وي براي خروج از اين گروه بي تأثير نبوده است.» به گفته يكي از اعضاي مجمع روحانيون مبارز بسياري از شخصيت هاي مجمع، اين اقدام آقاي كروبي را، ناديده گرفتن خط امام و وصيت هاي آن بزرگوار دانسته و ايشان را به دست كشيدن از اين تصميم كه نتيجه اي جز خشنودي دشمنان بيروني نظام و اسلام در پي ندارد ترغيب مي كردند.
تلويزيون صبا، متعلق به آقاي كروبي قرار است پخش برنامه هاي خود را از شب يلدا آغاز كند. يك منبع نزديك به آقاي كروبي به خبرنگار كيهان گفت: براي اولين روز، يك برنامه حدود سه ساعته تدارك ديده شده، در ابتدا آقاي كروبي در باره اين شبكه و اهداف حزب «اعتماد ملي» سخن مي گويد، و پس از يك ميان برنامه مصاحبه بهروز افخمي پخش مي شود. مصاحبه با بهروز افخمي را محمد قوچاني، عضو شوراي سردبيري روزنامه شرق انجام داده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

چند روز قبل، يكي از ياران قديمي آقاي كروبي در تماسي با وي پرسيده بود؛ از راه اندازي اين شبكه كه آشكارا با خط اسلام و انقلاب و نظر حضرت امام در تضاد است چه مقصودي را دنبال مي كنيد؟ و افزوده بود: شما كه اهل پخش برنامه هاي مستهجن نيستيد و گردانندگان تلويزيون شما از نظر هنري هم در سطح بسيار پائين و نازلي قرار دارند، بنابراين در پي چه هستيد؟ اين يار نزديك آقاي كروبي در ادامه گفته بود، اگر منظور شما، برنامه هاي سياسي است كه امروزه دهها روزنامه و شبكه اينترنتي در داخل كشور، هر چه دلشان بخواهند مي گويند، و شما حرف جديد و قابل توجهي نداريد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'باد "صبا" در شب يلدا، کيهان' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016