سه شنبه 6 دی 1384

"کارگزاران" دهه فجر منتشر می شود، مهر

سیدمرتضی سجادیان مدیر مسوول روزنامه "کارگزاران" پیش بینی کرد که انتشار "کارگزاران" بر اساس وعده هایی که در گذشته توسط برخی از اعضای حزب مذکور داده شده، همزمان با دهه فجر آغاز شود.
سجادیان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی "مهر" افزود: مقدمات کار انتشار روزنامه "کارگزاران" فراهم شده است، اما از آنجا که این روزنامه ارگان حزب است، باید "کارگزاران سازندگی" به عنوان صاحب امتیاز، نظر خود را درباره زمان انتشار اعلام کند.

وی در عین حال پیش بینی کرد که انتشار "کارگزاران" بر اساس وعده هایی که در گذشته توسط برخی از اعضای حزب مذکور داده شده، همزمان با دهه فجر آغاز شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مهلت قانونی انتشار روزنامه "کارگزاران" یک بار پایان یافت، اما مدیر مسوول این روزنامه با ارسال نامه ای به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای یک سال دیگر مدت انتشار آن را تمدید کرد و بر این اساس "کارگزاران سازندگی" فرصت دارند این روزنامه را تا اردیبهشت ماه سال آینده منتشر نمایند.

از مدیر مسوول ارگان رسمی حزب "کارگزاران" درباره صحت برخی اخبار منتشر شده مبنی بر "تغییر مدیر مسوول این روزنامه به نام غلامحسین کرباسچی" سوال شد که سجادیان آن را تکذیب کرد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به '"کارگزاران" دهه فجر منتشر می شود، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016