پنجشنبه 8 دی 1384

سخنی با آقای کروبی، جعفر یگانه

آقای کروبی در مراسم گشایش دفتر مرکزی حزب اعتماد ملی ، بعنوان مقام دبیر کل حزب ضمن ایراد سخنانی اشاره نمودند که :
« با توجه به سوابق بنده ، همه میدانند هیچگاه از چهارچوب قانون اساسی و نظام جمهوری اسلامی خارج نشده ام پس چرا امروز باید در تنگنا قرار بگیریم . اگر نتوانند ما را تحمل کنند پس چه کسانی را تحمل می کنند......»

نا رضایتی آقای کروبی بعلت مخالفت و جلوگیری دست اندر کاران حکومت اسلامی از پخش برنامه های شبکه ماهواره ای ایشان بنام صبا می باشد که بمدیریت آقای افخمی در بیرون کشور ایجاد شده است .
متأسفانه آقای کروبی زمانی به گوشه ای از واقعیت ها پی برده اند که شامل خودشان شده است در حالی که ملت ایران بیش از دو دهه است که بحساب نیامده و از هرگونه آزادی و اظهار عقیده محروم می باشد . همه چیز باید با اجازه و در راستای حفظ منافع سردمداران نظام اسلامی باشد . آیاآقای کروبی آگاهی ندارند که هم اکنون چند شبکه ماهواره ای در خارج کشور بویژه در آمریکا بیست و چهار ساعته برنامه های مبتذل و آنچنانی پخش می نماید تا جوانان ها را جذب نموده و سرگرم نماید که پی سیاست نگردند و عقب آزادی و عدالت نروند وهمچنین جهت جلب مشتری برای مراکز تجاری و خوشگذرانی بیرون کشور و گاهی هم درون کشور که با سرمایه های آقازاده ها و وابستگان نظام ایجاد گشته ، ساعت به ساعت تبلیغ های آنچنانی می نمایند .
آیا آقای گروبی نمیدانند هزینه این رسانه ها از سوی مقام های حکومتی پرداخت وحمایت می شود سری به دوبی و حتی همین کیش خودمان بزنند تا به وضوح حقایق را مشاهده فرمایند .
دست اندر کاران حکومت جمهوری اسلامی به این نتیجه رسیده اند که برای ادامه نظام خود باید جلوی هرنوع حرکت آزادیخواهی را گرفت چون دیگر زندان و شکنجه و اعدام و ترور نمی تواند آنگونه کار ساز باشد که آنان می خواهند ، پس بهترین راه گسترش فساد و بی بند باری دربین اقشار جامعه است . در درون کشور ، اسلام اجازه نمی دهد در این مورد اقدامی نمایند لذا بهترین چاره کار را در بیرون کشور دانسته اند که اگر اعتراضی هم شد بفرمایند این اقدام استکبار جهانی است و ما بی تقصیریم !! و بدینوسیله خود را تبرئه نمایند . بیخود نیست که میلیاردها دلار از کشور خارج و در دبی و دیگر شیخ نشینان جنوب خلیج فارس سرمایه گذاری شده است .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اکنون کار به آنجا رسیده که خانواده های طبقات مرفع و تازه بدوران رسیده ، در اثر تبلیغات رسانه های ماهواره ای ، برای خرید مایحتاج هفتگی خود با هواپیما به دبی رفته و پس از خرید و یک شب خوشگذرانی در کلوب های شبانه فردا یش به کشور باز می گردند و خانم ها هم برای آرایش و جراحی های گوناگون زیبایی یک پایشان در ایران و پای دیگرشان در دبی است ، این در حالی است که بیش از سی درصد مردم ایران زیر خط فقر قرار گرفته اند و اکثرأ سر بی شام بر زمین می نهند . آنهم در کشوری ثروتمند که سرشار از منابع غنی زیر زمینی می باشد ولی اکثریت مردمش در فقر و فاقه بسر می برند و اقلیتی بی بند و بار و تجمل پرست در ناز و نعمت بسر برده ودر ثروت های قارونی غوطه می خورند . سئوال آخر :
چه شد آن مدینه فاضله ای که پیش از انقلاب وعده داده شد؟ کو عدل علی که رهبر انقلاب اعلام داشتند هرسال، سال علی است؟

جعفر یگانه

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سخنی با آقای کروبی، جعفر یگانه' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016